پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
معاون وزیر در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کازرون:
معاون وزیر صمت در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کازرون به ظرفیت‌های خوب این شهرستان به‌عنوان یک قطب صنعتی کشور اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم نگاه صادرات و واردات متوازن در کشور داشته باشیم، باید به منطقه ویژه اقتصادی کازرون توجه خاصی شود.
به گزارش کازرون نما، علی رسولیان افزود: شهرستان کازرون با توجه به دسترسی به بندرها و کلان‌شهرهای ایران، منطقه مستعدی برای توسعه اقتصادی کشور قلمداد می‌شود.

وی اضافه کرد: اکنون زیرساخت‌های اولیه برای استقرار صنعتگران در این منطقه ویژه فراهم‌شده و انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران استقبال مناسبی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه داشته باشند.

معاون وزیر صمت بر توسعه و تکمیل زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی کازرون تأکید کرد و ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی کازرون بستر مناسبی را برای اشتغال و تولید صادرات محور فراهم می‌کند و با پیگیری‌های انجام‌شده، مجوز واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی کازرون در کمتر از یک سال توسط دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صادرشده است.

رسولیان تصریح کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به‌عنوان سازمان مسئول این منطقه ویژه اقتصادی، تمام تلاش خود را برای رونق و تکمیل و توسعه زیرساخت‌های آن انجام می‌دهند.

وی بابیان این‌که واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی کازرون به‌صورت نقد و اقساط خواهد بود، گفت: برای تشویق سرمایه‌گذاران به‌زودی تسهیلات و مشوق‌هایی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه اختصاص داده می‌شود.

معاون وزیر صمت بیان کرد: با گفت‌وگوهایی که با نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان کازرون انجام شد، توافقات خوبی برای توسعه اراضی این منطقه ویژه اقتصادی حاصل شد تا ثمرات آن نصیب سرمایه گذاران و کارآفرینان استان فارس شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸