پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۹۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
رئیس کمیسیون انرژی مجلس:
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مراقب برخی تحریک‌کنندگان و حربه دشمنان برای مایوس کردن و القای ناکارآمدی نظام و عدم شرکت در انتخابات باشند. فریدون عباسی اظهار داشت: مردم بدون توجه به این تحرکات در این صحنه حساس سیاسی و انتخابات پیش رو شرکت کنند و سرنوشت کشورشان را خود رقم بزنند.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مراقب برخی تحریک‌کنندگان و حربه دشمنان برای مایوس کردن و القای ناکارآمدی نظام و عدم شرکت در انتخابات باشند.

فریدون عباسی اظهار داشت: مردم بدون توجه به این تحرکات  در این صحنه حساس سیاسی و انتخابات پیش رو شرکت کنند و سرنوشت کشورشان را خود رقم بزنند.

وی ادامه داد: فرقی نمی کند که به چه کسی رای می دهند و هر شخصی که به تایید شورای نگهبان رسیده و طبق سلیقه خود به همان فرد رای دهند.

مردم مراقب حربه دشمن در مورد انتخابات باشند

این نماینده مجلس یازدهم گفت: لازم نیست که یک داوطلب به طور کامل همراه و مطابق با سلیقه ما باشد بلکه باید بررسی کنیم آیا می تواند انسجام مدیریتی و همبستگی ملی در کشور ایجاد کند.

عباسی ادامه داد: بهترین و مناسب ترین راهکار برای غلبه بر مشکلات و بحران های موجود حضور در صحنه سیاسی و انتخابات است و اگر می خواهیم استقلال، عزت و سربلندی کشورمان را حفظ کنیم باید در این صحنه مهم انتخابات حضور پرشور و با نشاط داشته باشیم. 

نماینده مردم کازرون و کوه چنار فارس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اگر مردم به طور گسترده وارد عرصه سیاسی و اجتماعی نمی شدند این انقلاب به ثمر نمی نشست. 

این نماینده مجلس یازدهم همچنین جنگ هشت ساله و دوران دفاع مقدس را نمونه ای دیگر از حضور معنادار و دشمن هراس مردم در صحنه دانست و گفت: در جنگ تحمیلی با آن حجم و گستردگی با بیش از هزاران کیلومتر مرزهوایی و دریایی و یک دشمن به ظاهر اما کل شیاطین عالم و کره زمین دست به دست هم دادند که انقلاب اسلامی را نابود کنند اما با رهبری داهیانه امام (ره)و حضور خودجوش مردم و جوانان در جبهه های حق حتی وجبی از خاک ایران را نتوانستند تصرف کنند.

او افزود: این جنگ نابرابر و در حالی که کشور ما از همان زمان نیز در تحریم های سخت بود هم تحریم سلاح و هم تحریم نفت و تحریم ها و تهدیدهای مختلف از سراسر عالم بودیم اما از آن دوران سخت نیز عبور کردیم و هم اینک ما هستیم و صدام نیست.

عباسی گفت: امروز هم که کشور با شرایطی سخت و تهدیدها و تحریم ها و فشارهای اقتصادی مواجه شده است بهترین راهکار برای غلبه بر این چالش ها و بحران های موجود حضور در صحنه انتخابات است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
ممنون از راهنمایی حکیمانه شما که به کی رای بدیم.البته مردم فهیم کازرون به داشتن شما در مجلس شورای اسلامی افتخار می کنند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹