پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
حجت‌الاسلام صباحی:
امام جمعه کازرون گفت: امیدواریم به‌زودی شاهد راه‌اندازی بیمارستان امام علی(ع) که از نیازهای امروز شهرستان است و همچنین افزایش رشته‌های جدید به‌ویژه رشته‌های مرتبط با بیمارستان باشیم.


امام جمعه کازرون گفت: امیدواریم به‌زودی شاهد راه‌اندازی بیمارستان امام علی(ع) که از نیازهای امروز شهرستان است و همچنین افزایش رشته‌های جدید به‌ویژه رشته‌های مرتبط با بیمارستان باشیم.

به گزارش کازرون نما؛ حجت‌الاسلام محمد صباحی در دیدار با سرپرست جدید و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، بومی و غیربومی بودن مسئولان را مردود دانست و اظهار کرد: بسیاری از مسئولان کشور در حوزه فعالیت خود غیربومی هستند و این موضوع تأثیری در عملکرد افراد ندارد و آنچه ملاک است، توانمندی و علمی‌بودن شخص مسئول بوده که خوشبختانه سرپرست جدید واحد کازرون از نخبه‌های برجسته کشوری است و دانشگاه باید از وجود چنین افرادی بهره‌مند شود.

امام جمعه کازرون دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون را از مهم‌ترین مراکز علمی شهرستان برشمرد و افزود: امید داریم که با حضور امیر قائدی و حضور نماینده شهرستان‌های کوه‌چنار و کازرون در مجلس شورای اسلامی به‌زودی شاهد راه‌اندازی بیمارستان امام علی(ع) که از نیازهای امروز شهرستان است و همچنین افزایش رشته‌های جدید به‌ویژه رشته‌های مرتبط با بیمارستان باشیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون هم در این دیدار با اشاره به اعتبار و قدمت این دانشگاه بیان کرد: واحد کازرون با وجود رشته‌های متنوع و امکانات آموزشی بالقوه و همچنین وجود بیمارستان، سالن‌های ورزشی و خوابگاه‌ها، یکی از مراکز مهم علمی و افتخارات بزرگ این شهرستان و استان است و تاکنون فارغ‌التحصیلان فراوانی در رشته‌های تأثیرگذار صنعت برق، علوم پزشکی و ... به‌منظور خدمت به کشور، تحویل داده است.

امیر قائدی اضافه کرد: اولویت‌های مهم پیشِ رو در این واحد دانشگاهی، راه‌اندازی بیمارستان امام علی(ع)، ارتقای سطح علمی استادان و همچنین درخواست رشته‌های تحصیلی مورد نیاز و کاربردی است که به لطف خدای متعال و حمایت‌های بی‌دریغ نماینده مردم کازرون در خانه ملت و دیگر مسئولان شهرستان محقق خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰