پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
معاون استاندار فارس در شورای اداری کازرون:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: درحوزه اجرا ابتدا تمام تلاش را بر تامین امنیت و سلامت انتخابات گذاشته ایم.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: درحوزه اجرا ابتدا تمام تلاش را بر تامین امنیت و  سلامت انتخابات گذاشته ایم.

به گزارش کازرون نما، سید احمد احمدی‌زاده شامگاه پنجشنبه در شورای اداری شهرستان کازرون با گرامیداشت یاد امام راحل به دیدگاه های ایشان و رهبر معظم انقلاب در موضوع انتخابات اشاره کرد و  افزود: مشارکت گسترده مردم در انتخابات حائز اهمیت است و ازتمام ظرفیت ها برای جلب مشارکت مردم باید بهره گرفته شود.

رئیس ستاد انتخابات فارس همچنین خطاب به مسئولان ادارات گفت: ار امکانات ادارات نباید له یا علیه کاندیدا استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تلاش برای تحقق شعار سال جاری "تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها" به عنوان اولویت کاری مسئولان تاکید کرد.

معاون استاندار فارس با اشاره به تلاش‌های گسترده برای مهار شیوع ویروس کرونا در استان گفت: در این زمینه مدیریت خوبی انجام شده است و شرایط و وضعیت خوبی نسبت به استانهای دیگر داریم.

فرماندار ویژه شهرستان کازرون نیز در سخنانی در این جلسه گفت: حضوردرانتخابات و پای صندوق های اخذ رأی ادای دین به خون شهدا است.

علی مظفری اظهارداشت: تکلیف ما این است که دراین حماسه بزرگ شرکت کنیم ودشمن را مایوس کنیم.

فرماندار ویژه کازرون اضافه کرد: در هیات اجرایی انتخابات، سه رکن صیانت ازانتخابات،  امنیت انتخابات و مشارکت درانتخابات مدنظر است و اطمینان می‌دهیم که  ما بعنوان امین مردم از رأی آنها صیانت کنیم، بدون اینکه ازگروه یا فردی  حمایتی داشته باشیم.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳