پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
فرماندار ویژه شهرستان کازرون در مراسم افتتاحیه و کلنگ‌زنی چند پروژه هلال احمر؛ اظهار داشت:
به گزارش کازرون نما؛ علی مظفری معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان کازرون در این مراسم با اشاره به حق مردم این شهرستان بر گردن اسلام و نظام اسلامی در طول تاریخ، به بیان مطالبات مردم دیار سلمان فارسی در حوزه هلال احمر پرداخت.
به گزارش دریافتی دریافتی کازرون نما؛ مراسمات افتتاحیه انبار امداد هلال احمر کازرون و پایگاه امداد و نجات بین شهری کمارج و کلنگ‌زنی ساختمان امداد شهری هلال احمر کازرون با حضور قوسیان‌مقدم دبیرکل هلال احمر کشور و معاونین پشتیبانی ومنابع انسانی، عملیات سازمان امداد و نجات، و حراست جمعیت هلال احمر کشور، مدیرعامل هلال احمر استان فارس و معاونین پشتیبانی و نیروانسانی و امداد ونجات استان، حجت‌الاسلام والمسلمین صباحی امام جمعه کازرون، علی مظفری معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان کازرون، مسئول دفتر نماینده شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسوولین روز چهارشنبه در کازرون و کمارج برگزار شد.


علی مظفری معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان کازرون در این مراسم با اشاره به حق مردم این شهرستان بر گردن اسلام و نظام اسلامی در طول تاریخ، به بیان مطالبات مردم دیار سلمان فارسی در حوزه هلال احمر پرداخت.


فرماندار ویژه کازرون ضمن تقدیر از پیگیری و نظارت رئیس و دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، مدیرعامل هلال احمر فارس و نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار، به برخی از مشکلات و کمبودهای شهرستان اشاره کرد: با توجه به فاصله و وضعیت راه‌های بخش جره و بالاده تا کازرون، ضرورت احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای کازرون به بالاده احساس می‌شود که درخواست اختصاص مجوز احداث این پایگاه را از مسوولین محترم هلال احمر کشور داریم.


مظفری احداث پایگاه امداد جاده ای کازرون به امامزاده سیدحسین(ع) را نیز مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: متاسفانه این مسیر با توجه به حوادث متعدد جاده‌ای به نوعی تبدیل به قتلگاه شده و ماهیانه شاهد حوادث ناگواری هستیم. همچنین احداث این مهم برای منطقه کنارتخته نیز ضرورت دارد.


معاون استاندار فارس با اشاره به حادثه تلخ تصادف اخیر در محور کازرون به جره و بالاده که منجر به کشته شدن چندین نفر از همشهریان شد گفت: اختصاص یک دستگاه خودرو نجات به شهرستان بسیار ضروری است تا به موقع به محل حادثه اعزام شده و تاثیر مهمی در کاهش تلفات داشته باشد. 


فرماندار ویژه کازرون همچنین با تاکید بر حمایت از فعالیت های بشردوستانه هلال احمر عنوان کرد: رشد و تعالی در جمعیت هلال احمر موجب ارتقای ایمنی عمومی جامعه خواهد شد، پس از این رو توجه ویژه به این حوزه و امر آموزش همگانی می تواند زمینه ساز جامعه ایمن باشد‌.


همچنین قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در این مراسمات از دقت بالا و سرعت عمل اجرای طرح های یاد شده در استان فارس قدردانی و اظهار کرد: این طرح ها در نیمه دوم خرداد ماه امسال آغاز شده و همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یعنی در ظرف مدت ۸ ماه به اتمام رسیده است که به نوبه خود می تواند الگویی برای اجرای سایر طرح‌های عمرانی جمعیت هلال احمر در سطح کشور باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳