پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
خبر خوش شهردار کازرون در آغازین روز ماه ربیع‌الاول؛
با تملک و تخریب سه پلاک دیگر در خیابان کارگر شمالی از آغازین روز هفته قبل، میزان پیشرفت پروژه بازگشایی مسیر کارگر شمالی – مطهری به 80 درصد رسید.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط‌عمومی شهرداری، محمدامین مهرورز از تملک و تخریب سه ملک دیگر از املاک مورد مسیر پروژه بازگشایی کارگر شمالی به مطهری خبر داد و اظهار کرد: با تخریب این سه پلاک، گام بلندی در راستای وعده‌ای که پیش از این به مردم شریف کازرون داده بودیم، برداشته می‌شود.


وی ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ شورای اسلامی شهر، گفت: خوشبختانه بعد از تملک و بازگشایی ملک سابق جهاد، توانستیم پنج پلاک دیگر از پلاک های مورد مسیر این پروژه را تملک و تخریب کنیم.


شهردار کازرون یادآور شد: در مورخ ٢۵ دی ١٣٩٨ با هماهنگی اعضای محترم شورای اسلامی شهر، برای تحقق این خواسته غمومی و مهم مردم شریف کازرون علی رغم بار مالی سنگین، عزمی جدی برای به پایان رساندن پروژه‌ای که در ١۵ سال گذشته تنها 40 درصد پیشرفت داشت، گذاشتیم و توانستیم در این مدت کوتاه پیشرفت تملک و تخریب را به ٨٠ در صد برسانیم و ان‌شاءالله تا پایان سال جاری، بازگشایی این مسیر به طور کامل انجام خواهد شد. 


در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر کازرون نیز گفت: بازگشایی این مسیر از وعده های شورای اسلامی شهر بوده که با هدف بهبود وضعیت عمران و آبادانی و همچنین بهسازی و بازسازی مسیرهای ترافیکی به زودی محقق خواهد شد.


مهندس رضا آذین فر ضمن تقدیر از زحمات شهردار و مجموعه شهرداری به ویژه پرسنل واحدهای حقوقی، فنی و عمران افزود: در دوره شورای چهارم تعداد چهار پلاک و در ابتدای شورای پنجم دو پلاک و در این مدت کوتاه که مهندس مهرورز به عنوان شهردار انتخاب شده‌اند، پنج پلاک از این خانه ها تملک شد و ان‌شاءالله تا انتهای سال این مسیر بازگشایی خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳