پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۳۷۲
تعداد نظرات: ۵۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳
لطفا مطالبات خود را در بخش نظرات مطرح کنید.


مطالبه شما از نماینده جدید کازرون چیست؟


دکتر فریدون عباسی دوانی

نماینده مردم کازرون در مجلس یازدهم

متولد 1337 آبادان(اصالتا اهل دوان کازرون)



سوابق علمی و اجرایی: 

دکترای مهندسی هسته ای

عضویت در هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران، 

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی دولت دهم 

عضویت  هیات علمی دانشکده فیزیک دانشگاه امام حسین(ع) سپاه، 

مسئول پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی فارس، 

ریاست هیات مدیره انجمن هسته ای ایران 

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز


پایگاه جامع خبری تحلیلی کازرون نما، به رسم همیشگی و با هدف برقراری ارتباط مستقیم بین مردم عزیزمان و نماینده محترم مردم شهرستان های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی اقدام به راه اندازی بخش نقد و نظر خود نموده است و از این درگاه از شما همشهریان عزیز می خواهد تا "مهم ترین مطالبات خود از نماینده تان" را مطرح کنید.

کازرون نما پس از اتمام این نقد و نظر، مجموع نظرات و مطالبات شما را به دکتر فریدون عباسی دوانی نماینده منتخب شهرستان های کازرون و کوه چنار در یازدهمین مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده و از این پس پیگیری این مطالبات را وظیفه خود می داند.  

هم شهریان عزیز می توانند مطالبات خود را زیر همین مطلب و به عنوان نظر ثبت کرده و به اطلاع و نظر نماینده محترم و سایر همشهریان برسانند. 

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
سلام
با تشکر از کازرون نما
مهم ترین مطالبه ما این است که پاک و سالم باقی بمانند و در اطرافشان جایی برای دلالان وجود نداشته باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
سلام
آرزوست ولی امیدوارم کازرون شهر شایستگان و عمل ایشان بر اساس شایسته سالاری باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
فقط از حقوق مردم دفاع کن و به رایشون خیانت نکن. همین.
سجاد جوکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
دادن رای به شفافیت آرای نمایندگان که می تواند مهمترین مشکلات کشوری را حل کند.
حسین کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
با سلام.آقای دکتر عباسی به داد دانشگاه آزاد کازرون برسید بزرگترین و معتبرترین واحد جنوب ایران با بی تدبیری و عمدا تبدیل به حیاط خلوت عده‌ای خاص شده است متاسفانه شاهدیم در چند سال اخیر به خاطر برخوردها و رفتار زشت مسئولین دانشگاه تمام اساتید و کارکنان خبره و بومی هر کدام به نحوی از دانشگاه فرار کردند و به جایی رسیده که حتی دو سال است که رییس هم ندارد و هر کس در مرکز استان .........میخواهد باید مدتی سرپرست واحد کازرون شود.در کنار تمام کمبودهای مواد و وسایل آزمایشگاهی و بیمارستان نیمه تمام امام علی و بدهکاری به بانک های مختلف،شاهد حقوق های نجومی هیأت ...... و کارکنان خاص هستیم لطفا به داد ما برسید.ممنون
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام. 
نظر شما با اندکی ویرایش منتشر گردید. 
ناشناس
|
-
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
با سلام
من کاری به وظایفشان ندارم اینکه پاک باقی بمانند جز وظیفه ایشان است بنده به عنوان یک کازرونی از نماینده میخواهم که جهت عمران و آبادانی این شهر که سالیان سال است رنگ عمران و آبادانی را ندیده رسیدگی کنند .
۱. شهر کازرون با دارا بودن سابقه تاریخی یک شهر بازی برای بازی کودکان ندارد و اگر کسی بخواهد کودکش را به شهر بازی ببرد باید تا شیراز برودلطفا یک شهر بازی که در خور مردم شهر باشد تاسیس کنید .
۲. منابع تاریخی کازرون یک منبع عالی برای جذب توریست و گردشگر است که متاسفانه در سال های اخیر هیچ توجهی به آن ها نشده لطفا به منابع تاریخی اهمیت ویژه دهید.
۳. کوهنوردی زیاد و طولانی بودن مسیر غار شاهپور باعث شده که عده ی کمی توانایی رفتن به غار را داشته باشند لطفا برای غار شاهپور تله کابین تاسیس کنید و در درون غار چراغ های رنگی بزنید این کار باعث حجم وسیعی از گردشگر و درامد زایی برای شهر میشود .
۴. دریاچه پریشان سال هاست که خشک شده و باعث کم شدن زیبایی شهر شده لطفا اقدامات لارم از جمله پرشدن چاه های غیر مجاز جهت پرشدن دوباره ی دریاچه را انجام دهید.
۵.متاسفانه و باز هم متاسفانه چندین سال است که بیمارستان آموزشی کازرون هنوز تکمیل نشده لطفا جهت تکمیل بیمارستان اقدامات لازم را انجام دهید .
۶. چراغ های شهر کم بوده و شهر روشنایی و زیبایی لازم را ندارد وهرچه به اداره برق مراجعه کرده ام کسی جوابگو نیستت لطفا شما کاری کنید .
۷. متاسفانه و با هزاران افسوس شهر کازرون با دارا بودن چندین منابع تاریخی و طبیعی که هر کدام از آن ها برای آبادانی یک شهر کافی است هیچ قطاری ندارد و اصلا ریلی برای ارتباط کازرون به خطوط قطار کشور کشیده نشده لطفا جهت ارتباط کازرون به خطوط ریلی کاری کنید .
۸. شهر تاریخی بیشاپور چندین سال است که اطراف آن حصار کشیده شده و به حال خود رها شده درصورتی که این شهر میتواند منبعی غنی از آثار باستانی و تاریخی شود که هر کدام میتواند میزان زیادی از گردشگر را به همراه بیاورد .
۹. لطفا جهت ثبت آثار تاریخی در سازمان جهانی کاری کنید .
دلسوز کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
با عرض سلام خدمت همشهریای عزبزم و درود فراوان بر کازرون نما
ما از نماینده خواهش داریم تونل محرم را برامون بازگشایی کند تا کازرون از بن بست بیرون بیاد
باتشکر فراوان
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
درود
علاوه بر قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون و حمایت از حقوق مردم ایران ، این مطالبات را به عنوان یک شهروند کازرونی دارم تا به حداقل امکاناتی مه باید می‌بوده و داشته باشه برسه ، پیگیری تکمیل تونل های دیکانک و محرم ، گذشتن ریل قطار از کازرون ، تکمیل بیمارستان های پردیس و امام علی و شبانه روزی شدن درمانگاه تامین اجتماعی و تخصصی شدن پزشکان، پیگیری خیانت ها و جنایت هایی که در توطئه تجزیه کازرون صورت گرفت ، پیگیری احداث فرودگاه حداقل برای مواقع اضطراری ، حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای احداث کارخانه در کازرون ، طرح اهدا زمین به زوج‌های جوان و کسانی که هیچگونه ملکی ندارند با اجرای این طرح جهش بزرگی در اشتغال و تعدیل قیمت املاک بوجود خواهد آمد و... آقای دکتر دوانی خودشون بهتر میدونند ، انشالله موفق باشید و باشند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
سلام
خواهشمندم مسایل زیست محیطی کازرون نظیر تفرجگاهها؛ جنگل های دشت برم و دیگر مناطق؛ احیا دریاچه پریشان جهت تقویت محیط زیست و همچنین اثر مثبت آن بر روی درامد روستاییان و همچنین آموزش همشهریان و علی الخصوص مردم روستاهای مناطق ذکر شده جهت حفظ و نگهداری این مناطق.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
0
از آقای دکتر تقا ضا داریم وضعیت تونل محرم و دیکانک را سر و سامانی دهند همجنین پیگیر آزاد راه بوشهر شیراز که دکتر محمد صادقی اعلام کردند که از کازرون می گذرد باشند.بیمارستان بهبهانی که قرار بود توسط ورثه آن مرحوم تجدید بنا شود و نمیدانیم به کجا کشید.فکری به حال تنها بیمارستان کازرون کند.مرکز ام آر ای دولتی که روزی توسط دکتر ایمانیه قول آن داده شد .آزمایشگاه مجهز تشخیص طبی که باز توسط دکتر ایمانیه قول آن داده شد.وجود یک مرکز آنژو گرافی در کازرون که عدم وجود آن باعث مرگ ومیر فراوان در شهرستان شده.تاسیس دانشگاه علوم پزشکی در کازرون که شهید لیله القدر حاج آقا خورسند پیگیر آن بودند.جاده های مواصلاتی از جمله چهار بانده کردن جاده کازرون پل آبگینه و جاده کازرون قائنیه پیگیری سد نرگسی.تجهیز و و توسعه بیمارستان های خشت و قائمیه.رسیدگی به وضعیت و محرومیت زدایی به بخش بالاده.کم کردن هر چه بیشتر فاصله طبقاتی شهر رو روستا با پیگیری مشکلات روستاهای دور و نزدیگ شهرستان.پیگیری راه اندازی پلیس راه جدید کازرو شیراز.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
0
از اول انقلاب یه عده ای بودن که باعث شدن مردم از دین و انقلاب و همه چی زده بشن. احتمال میدم که بیان دور و برت و بخوان دورت کنن و کارشونو ادامه بدن. مواظب باش. حالا که همه جور آدم بهت رای دادن تو کارات فقط به یه طرف میل نداشته باش. میتونی نماینده همه مردم بمونی. دست خودته
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
0
باسلام و احترام
خدمت درست و واقعی به تمام مردم حوزه انتخاباتی
خدمت به وطن و دفاع از منافع وطن و تمام مردم حوزه انتخاباتی
موفق باشد ان شاااله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
0
جنا آقای دکتر عباسی
با سلام و آرزوی توفیق براسی جنابعالی
لطفا آقایی که حرکات نمایشی و رفتارهای پوپولیستی دارد و در همین انتخابات مجلس برای حفظ پست و مقامش به همه ستاد های انتخاباتی بجز یک ستاد که ماهیتش را می شناختند نیرو فرستاد و مطمئنا برای انتخابات مجلس دوازدهم قصد ورود دارد اگرچه صلاحیتش توسط شورای نگهبان تایید نخواهد شد این آقا بشدت اهل لابی با تمام گروه های سیاسی از چپ و راست و انحرافی است لطفا مدیر سالم و صادقی مانند خودتان برای انتخاب کنید و فریب این ریاکاری ها را نخورید.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
0
با سلام واحترام خدمت آقای دکتر عباسی
به فکر حل مشکلات شهرستان کازرون باشید.ازامتیاز فرمانداری ویژه استفاده نموده ودرراه حل مشکلات تونل وجاده وبیمارستان ودانشگاه و...کازرون باشید.
به فکرکوهچنارهم باشید.دربحث استقرار ادارات و تدوین بودجه برای شهرستان کوهجنار کوشاباشید.ازصحبت هایی که باعث ایجاد فتنه میگردد پرهیز فرمائید.هم کوهجنارتشکیل شد هم کازرون فرمانداری ویژه شد.هم سید حسین وبیشاپور آثارتاریخی وزیارتی کازرون جدا نشد.هم انارستان ودشت برم که خواست مردم اهالی آن دو دهستان ومردم کازرون بود ازکازرون جدا نشد.طرح قانونی بوده وهست درهیات دولت تصویب شد.خواهشا اجازه ندهید بابحث های غیرقانونی وغیرمنطفی عده ای بازفتنه انگیزند.بهانه دست هیچ شخص دردوشهرستان ندهید که جو آرام دوشهرستان مختل نمایند.مواظب اطرافیانتان باشید که دنبال پست ومقام وامتیاز گرفتن نباشند که آنروز فاجعه خواهد بود.سعی دراتحاد کازرون وکوهچنارداشته وتمام مشکلات هردوشهرستان تاحد امکان ووجود مرتفع نمائید.مطمعنا دوران نمایندگی زودگذراست ولی علمکرد نماینده تاهمیشه مورد قضات مردم دوشهرستان خواهد بود.
درپناه حق سربلند وپیروز باشید
درود برسایت کازرون نما که همیشه باروند منطقی پیگیر امور مردم وحل مشکلات آنهاست.موفق وپیروز وسربلند باشید
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
0
سلام
خواهشا از حق و حقوق اساتید مدعو دانشگاه های پیام نور,ازاد و...که یه حقوق خیلی خیلی ناچیز را چندسال بعد بهشون میدن و همین باعث بی انگیزگی اساتید میشه و درنهایت هم اساتید مثل نحوه حقوقی که میگرن به تدریس و دانشجو بها میدن و مسئول همه ی این خیانتها مسئولینی هستند که به آموزش و دانشگاه ها و حق و حقوق اساتید و کیفت آموزش بی اهمیت و بی توجه هستند و بزرگترین خیانت را به این صورت به اساتید و دانشجو و جامعه میکنن...
درخواست من افزایش حقوق اساتید مدعو_پرداخت به موقع حقوق اساتید مدعو _اهمیت به اساتید مدعو و درنظر گرفتن مزایایی برا این اساتید مثل سرویس ایاب و ذهاب و ..... و از طرفی برگزاری سمینارها و کارگاه های علمی و عملی رایگان یا با هزینه اندک برای این اساتید جهت ارتقا دادن علم و دانش این اساتید می باشد....چرا که آموزش مهمترین عامل پیشرفت یک جامعه می باشد....پایدار باشید...
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
0
سلام. پیگیری پروزه های نیمه تمام از جمله سد نرگسی باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
0
جناب آقای عباسی
شما تا دیروز خودتان بودید و خودتان
اما امروز شما با رای 27 درصد از شرکت کنندگان در انتخابات اخیر عنوان حقوقی نماینده شهرستان کازرون و کوهچنار را دارید. توقع من از شما این است که لااقل مواضعی که می گیرید برخلاف نظر اکثریت مردم این دو شهرستان نباشد. اگر خواستید در سیاست داخلی و خارجی یا درباره اقتصاد و فرهنگ و... حرف بزنید نظرتان بیانگر نظر اکثریت مردم باشد نه نظر شخص فریدون عباسی
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
0
سلام جناب دکتر
شما جواب پس داده هستید و سمت هائی از این مهمتر داشته ائید پس تشنه قدرت نیستید از شما بعنوان یک رای دهنده میخواهم به عمران و آبادانی و همچنین گسترش دانشگاه کازرون کمک کنید که در این چند سال خصوصأ چهارسال عقب افتادیم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
0
بخشی از طرحهایی جدید وقدیم
به حق شهرستان کازرون که دراین سالها به خاطرکم کاری بعضی از مسئولین ونمایندگان
با نیت های مختلف به حال خود رهاشده وامید است که با پشت کار جناب دکتر عباسی ویاری مسئولین .پس از چهار سال به سرانجام برسد
1_تلاش برای تبدیل شدن به استان
2_احداث راه آهن و وصل شدن به راه آهن سراسری
3_پیگیری جهت احداث فرودگاه
4_پیگیری تونلها محرم ودیکانک و راههای
مواصلاتی به شهرستان و
وصل شدن شهرستان به آزاد راه و بزرگ راه
4_ایجاد دانشگاه علوم پزشکی و مستقل شدن از دانشگاه علوم پزشکی شیراز جهت تامین پزشک مورد نیاز شهرستان واطراف
5_ احداث و راه اندازی دوباره بیمارستانهای بهبهانی و رجایی که در مرکز شهر هستندوراه اندازی بیمارستان امام علی و ادامه ساخت بیمارستان پردیس ومجهز
کردن درمانگاه تامین اجتماعی
6-راه اندازی دوباره شرکت‌های پارس خرما وکاشی سرامیک و احداث دوباره کورههای سفال و آجرپزی
دایجاد شرکت‌های صنعتی اشتغال زایی جدید
7_احداث بندر وگمرک خشک
8_تقویت صنعت گردشگری
9-پیگیری اتمام سد نرگسی واحیای دوباره دریاچه پریشان و احداث سدهایی جدید جهت تامین آب کشاورزی

داریوش زاهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
سلام، جناب دکتر با افتخار تبلیغ کردم و به شما رای دادم، چون اختلاف شما با سایر رقبا از زمین تا آسمان بود. خواسته های مهم بنده اول حفظ وحدت تمام شهرستان کازرون و بعد هم ایجاد تونل دیکانک و ايجاد و اتصال به تونل محرم و در پایان هم، انتصاب و جایگزینی کازرونی های شایسته در پست های کلیدی و اداری شهرستان است. خدا یار و یاوران، داریوش زاهدی، کارشناس ارشد محیط زیست، نیروگاه کازرون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
در ادامه عفو رهبری سال97بسیاری از پرونده به طورنابه جا و کاملا ناحق در لیست عفوها قرار گرفت ...لطفا با توجه به حق ضایع شدن گروه زیادی از مردم مستضعف اقداماتی با رییس،قوه قضاییه انجام دهید تا مردم بیگناه از این عفو بهرهمند شوند و نه افرادی که حقشان ضایع گشته است
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
سلام، این شهر نسبت به شهرهای ایران از جهت عمران وآبادانی وزیبا سازی و... بسیار پایین است آن را ارتقاع دهید. آوردن چندین کارخانه تولیدی صنعتی، خودرویی، بهداشتی برای ایجاداشتغال زایی جوانان درنتیجه عدم مهاجرت شهروندان به مرکز استان ها،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
با سلام خدمت شما
متاسفانه در شهرستان کازرون نیرو های غیر بومی به خصوص نیرو های ....... در شرکت ها و سازمان ها و اداره ها زیاد دیده میشوند از شما خواهشمند هستم که از جوانان همین دیار برای سازمان ها اداره ها و شرکت ها استفاده شود‌‌....با تشکر
حسین عباسپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
اولین چیزی که برای این شهر مهم است کمربندی است که متاسفانه با بیخردی مسولان قبلی شهر کاری ازش نبرد.امیدواریم که قدم اول استوار برداشته شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
0
درود بر سایت کازرون نما برای طرح چنین سوالاتی و پیگیری مشکلات مردم
درود بر جناب آقای دکتر عباسی
از ایشان و بقیه مسئولین به‌خصوص شهرداری تقاضا دارم برای روشنایی خیابان‌ها و کوچه‌ها و تعبیه خیلی بیشتر سطل آشغال‌ها در سطح شهر کوشا باشند.
هم‌چنین تقاضا داریم بیمارستان امام علی (ع) هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود. سال‌هاست که منتظر چنین روزی هستیم.
هم‌چنین انتظار داریم در جوار دادگستری، دفتر خدمات الکترونیک قضایی ایجاد شود.
با تشکر و تبریک فراوان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
0
به نام خدا

با سلام و عرض تبریک موفقیت شما و آرزوی رهایی کشور عزیزمان از بیماری شایع ناشی از ویروس کرونا درخواست بنده از شما رسیدگی بیشتر بر امورات دانشگاه سلمان فارسی کازرون است. این دانشگاه که تنها دانشگاه دولتی شهرستان است و به واسطه جمعیت شهرستان و همچنین موقعیت مکانیش که در کانون تلاقی 3 استان قرار گرفته به خودی خود استعداد رشد و توسعه فراوان دارد ولی متاسفانه با سیاست های غلطی از قبیل بومی ستیزی و به طور خاص شهری ستیزی و همچنین به انزوا کشیدن افراد برنامه دار و کوشا در چرخه ای باطل سیر قهقرایی را طی می کند و به جای توسعه و جذب رشته های بیشتر، برخی رشته هایش تعطیل شده و در نتیجه این دانشگاه مستقل در آستانه تنزل به شعبه ای پردیس از دانشگاه شیراز قرار دارد. شهر کازرون یک کل واحد است متشکل از قومیت های مختلف، فارس، ترک، لر، عرب و..... و همگی عزیزند و محترم ولی متاسفانه در دانشگاه سلمان چند سالیست که به شکل تبعیض آمیزی (که نمی توان آن را تصادفی توجیه کرد) نه تنها در سطح هیئت رئیسه بلکه حتی دراسنخدام کارمندان جزء از یک قومیت خاص استفاده می شود که این امر نظارت، رسیدگی و البته برخورد شما را می طلبد. علت دیگر پسرفت روزافزون دانشگاه مدیریت پروازی آن است. به صراحت عرض می کنم هیئت رئیسه دانشگاه و اکثر مدیران میانی چه هم اکنون چه دوره های گذشته قریب به اتفاق در کازرون سکونت ندارند و روزانه یا هفتگی به شیراز رفت و آمد می کنند و سکونت در کازرونی که به واسطه دانشگاهش امرار معاش میکنند را دور از شان و منزلت خود می دانند که این رفت و آمد های مکرر طبیعتا انسان را دچار بی رمقی و روزمرگی نموده و فرصتی برای فعالیت علمی،پژوهشی و مدیریتی خلاقانه نمی گذارد. این در حالیست که در همین سیستم هم نیروهای بومی و هم نیروهای غیربومی هستند که در کازرون سکونت دارند و می توانند با حضور مستمر در دانشگاه باعث پیشرفت دانشگاه شوند. با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
0
با سلام و خدا قوت از شمامیخواهم همچنان پشت سر رهبر باشید در مجلس حضور فعال و با قوانین درست در راستای ارزشهای انقلابی واسلامی در جهت پیشرفت مملکت کوشا و استکبار ستیزی خود را در عمل اثبات نمایید ودر رای دادن اصل شفافیت را رعایت واین قانون را به تصویب برسانید و در جهت عزت کشور کوشا باشید و به حل مشکلات جوانان عنایت ویژه داشته باشید موفق باشید وحتی الامکان مشکلات شهر را حل نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
0
ضمن تبریک خدمت جناب دکتر عباسی وخدا قوت وخسته نباشید به این مرد شجاع وانقلابی حقیر هم مانند سایر دوستان اعلام مینمایم پیشرفت کازرون فقط با احداث فرودگاه وریل آهن وگمرک اقتصادی وارتقا صنعت توریست محقق می‌شود ولاغیر امیدوارم که نظر وپیشنهاد این حقیر قابل احترام واندکی تاثیر گذار باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
با سلام خدمت استاد عباسی
امیدوارم موفق باشید اما مهمترین خواسته نسل جوان شهرستان کازرون انتخاب فرمانداری جوان و انقلابی است که برای رسیدن به منافع خودش از دین و مردم مایه نگذارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
باسلام انچه در شرایط فعلی نیاز مبرم و اساسی شهرستان کازرون می باشد تکمیل و تجهیز مراکز درمانی و پیگیری حفاری تونل دیکانک می باشد تا ارتباط مردم به مرکز استان سریع و راحت انجام شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
0
0
بنده خدایی فکر میکنه کازرون یک پادگان است و این آقا فرمانده پادگان
فقط با هیاهو و هیجان و کاذب سعی می کند مسئولیت خودش را استمرار بدهد
دکتر منصور پیروزرام استاد بازنشسته دانشگاه فنی برلین آلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
0
0
با سلام، مطالبه من برسم زندگی 50ساله خود در کشور آلمان و استاد بازنشسته دانشگاه فنی برلین و با دیدن پیشرفت این کشور در اروپا به عنوان موتور اروپا به آقای دکتر عباسی اعلام می کنم با آگاهی که خود یک فرد علمی هستند و میدانند که پیشرفت شهرستان کازرون موقعی میسر است که ایشان در منطقه کازرون یک گروه علمی داشته باشند که با آنالیز کردن مسائل حاد روز با ارائه راه حل های علمی ایشان را راهنمائی و هدایت و همراهی نماید تا ایشان با در دست داشتن داده های لازم بتوانند منابع مالی آنرا در تهران و مجلس تهیه و دگر بار از طریق همان گروه علمی به رفع مشکلات مربوطه بر آیند.
برای مثال هیچ کس در کشور ما کوچکترین اطلاعی از قانون نا نوشته اساسی طبیعت که آلمانی ها در تقریبا 50سال گذشته و در شهر برلین آنرا کشف کردند و آنرا روی کاغذ آورده اند ندارد که مثلاً خشک شدن تالاب پریشان و آبگیری دگر بار آنرا در همین قانون اساسی طبیعت(این قانون با همه قوانین اساسی کشورها از جمله کشور ما رابطه ای ندارد و کاملا داده های طبیعی خود را دارد و در مواردی با داده های قانون اساسی کشورها همخوانی دارد) باید جستجو کرد و راه حل آنرا علمی و عملی به آقای عباسی انتقال داد تا ایشان بتوانند با در دست داشتن این داده های علمی در تهران و مجلس منابع مالی آنرا تهیه نمایند. بدون داشتن این گروه علمی ایشان نخواهند توانست مسائل پیچیده امروز شهرستان کازرون را از جمله بیکاری، فرار مغز ها از شهرستان به دیگر شهرهای ایران و خارج از کشور را حل نمایند که سرانجام آن ویرانی و درماندگی ایشان همچون نمایندگان قبل در مقابل مردم کازرون خواهد بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
0
0
احسنت به این استاد بزرگوار
ای کاش روزبروز بر تعداد امثال شما در کازرون افزوده شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
0
0
سلام جناب دکتر عباسی، پیروزی شما را تبریک می گویم و امیدوارم مسئولیت جدیدتان را قلبا امانت الهی بسیار زودگذر بدانید و در روز تحلیف هراسان از عقوبت الهی کم فروشی و وکیل الحکومت بودن به جای وکیل الملّت بودن بر روی صندلی قرار بگیرید. این شهر ما دو نگین داشت که یکی نابود شد و دیگری در آستانه ی نابودیست: آنچه نابود شد ک دریاچه زیبای پریشان به عنوان بزرگترین دریاچه آب شیرین کشور بود که گفته می شود عامل اصلی نابودیش نیروگاه سیکل ترکیبی است به واسطه استخراج بی حساب و کتاب منابع زیر زمینی بعلاوه علت دیگر چاه های غیر مجاز روستاهای مجاور است و برخی بر این باورند حتی در صورت بارش های وافر مثل سال زراعی جاری و پارسال چنانچه این دو عامل مدیریت نشوند همچنان دریاچه بر نمی گردد.
نگین دوم دشت برم زیباست که تا چند سال پیش درختان بلوط پرتراکمش جان ها را به وجد می آورد ولی مدتیست عده ای از روستاییان محلی بر روی این دشت که در رژیم سابق از آنها خریداری شده بود و به منابع طبیعی پیوسته بود دست گذاشته اند و گهی تند و گهی آهسته درخت ها را به عناوین و بهانه های مختلف از جمله پوسیدگی و ملخ خوردگی آنها روزانه و شبانه قطع می کنند و به زمین زراعی تبدیل کرده و در مواردی اصلا حصارکشی می کنند و ساخت و ساز می نمایند. و چنین شده که این دشت انبوه و زیبا را بسیار تنک کرده و به سمت خشکانیده شدن می برند،
لازمه ی حفظ و احیای هر دو نگین موصوف یک شورای تامین مقتدر برخواسته از اراده ی یک نماینده شریف و پیگیر است که امیدواریم شما چنین باشید. خداوند بصیر یاورتان و روز حسابش باورتان باد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
0
0
خدمت دکتر عزیز سلام عرض میکنم انشااله موفق و موید باشید تنها خواهشی که دارم این استکه کازرون را نظارت داشته باشید چون صحبت هایی که شنیده می شود و رفتارهایی که دیده می شود نوعی مردم فریبی و ژست تبلیغاتی برای مطرح کردن است تا خدمت صادقانه
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
0
0
باسلام
لطف کنیدپیگیرراه اندازی پمپ گازدرشهربالاده باشید
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
جره وبالاده پمپ گازنداردازمسئولان امربخواهیدفکری به حال مردم کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
0
با سلام آقای دکتر عباسی عزیز انتظار ما تغییر در شیوه و رویکرد مدیریتی شهرستان کازرون از رفتارهای عوام فریبانه به اقدامات عملی است که با انتخاب فرمانداری با تجربه محقق می گردد
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
پیگیری کمربندی و کانال فاضل آب که مدتهاست کاری انجام نمی شه تا یک شهردار جدید بیاد وبه ها رو حروم کنند.خودتون شخصا اقدام کنید وخواهشمندم تغییرات مدیریتی درسطح شهرستان انجام بدید.انسانها لایق ودلسوز وتحصیلکرده کم نداریم.
ناشناس
|
Denmark
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
حق حقوق مردم کازرون را در پتروشیمی گچساران به تاراج خواهند برد؟

http://naftiha.ir/38413
رضا
|
Netherlands
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
0
سیف آباد دانشگاه ایخاه
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
0
0
جناب اقای دکتر عباسی کازرون یک بخش دیگری دارد بنام جره- بالاده . از سال 1355 تا کنون سد نرگسی در دست احداث هست یعنی 44 سال . در این مدت از برکات این پروژه خیلی از افراد صاحب نان و نوایی شدند بجز مردم بخش . با احداث این سد هم دشت بزرگ و حاصلخیز جره مثل منطقه مرودشت قطب دیگر کشاورزی استان می شود و هم دریاچه بین المللی پریشان بار دیگر احیاء می شود و از برکات ان کشاورزی رونق می یابد و بار بیکاری از دوش کشور کاسته می شود. مورد دوم جاده کوهمره سرخی به بخش جره- بالاده است که فقط 15 کیلومتر تا سد نرگسی فاصله دارد و از سد نرگسی تا جاده کازرون فراشبند نیز اسفالت هست و از نرگس زار جره به شهر تنگ ارم واقع در استان بوشهر وصل می شود و فاصله شیراز تا بوشهر از طریق بخش جره-بالاده کمتر از 300 کیلومتر یعنی دو ساعت و نیم می شود. جناب دکتر دوانی این دو طرح از برنامه های ملی است ولی متاسفانه توسط نمایندگان قبلی شهرستان نادیده گرفته شده است. فاصله سد نرگسی تا پلیس راه واقع در بلوار امیر کبیر شیراز فقط 70 کیلو متر است.
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
0
ایانماینده محترم وقت ان راداردکه اینهارابخواند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
مسئولین شهرستان بجای نشستن در جلسات و تعریف از همدیگر و گرفتن عکس یادگاری با ژست خاص و تحویل لبخند برای اهداف تبلیغاتی خودشون، باید بین مردم بروند و درد واقعی مردم را چاره کنند
محمد رحیم اسماعیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
0
با سلام
خدمت جناب آقای دکتر عباسی نماینده محترم شهرستان کازرون
به نظر من مادر تمام عقب ماندگی ها و پسرفت ها و مهاجرت های غم انگیز مردم شهرستان به مرکز استان و استانهای همجوار بحث راههای مواصلاتی است.
شهرستان کازرون از قرن های پیشین به عنوان شهری با اقتصاد بازرگانی و کشاورزی بوده، لکن پس از تغییر مسیر راه اصلی بوشهر به شیراز در حکومت قبل دچار رکود و در بن بست قرار گرفتن گردیده است.
لذا با پیگیری و تکمیل پروژه های زیرساختی علی الخصوص (تونل محرم و تونل دیکانک) بسیاری از مشکلات از جمله سرمایه گذاری، اشتغال، صنعت، مهاجرت بی رویه و ... حل خواهد شد. لذا خواهشمندم با توجه به نفوذ و قدرت جنابعالی در سطوح کلان کشوری تمام تلاش خود را در جهت پیگیری و تکمیل طرح های اصلی راههای مواصلاتی بکار بندید تا انشااله نیک نام ترین افراد در تاریخ کازرون شوید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
0
خواهشا آقای فرماندار این دو سال چکار برای کازرون کرده ای بجز سوژه رسانه ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
با سلام و عرض ادب
انتظار ما جوانان اینست که اولا فرمانداری برای کازرون انتخاب شود که بیش از سیاسی بودن اجرایی باشد مورد بعد اینکه نسبت به زیرساخت ها مانند پتروشیمی، سد نرگسی و جادهاهی ارتباطی حوزه شهرستان توجه بیشتری شود
111
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
0
سلام جناب آقای عباسی یه بررسی و تفحصی از درآمد امامزاده سید حسین (ع)بفرمایید مثلا سال1398 چقد درامد داشته د کجا هزینه شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعدش یه چند تا مغازه برای خرید زوار محترم احداث شده اما دوساله که نیمه کاره مونده ؟ لطفا ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
شهرستان کازرون به یک فرماندار با روحیه انقلابی و تجربه و دانش روز نیاز دارد که اهل هیاهو و بزرگنمایی نباشد و وامدار جریانات سیاسی بویژه باند مشایی نباشد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
0
با سلام و احترام جناب دکتر عباسی کازرون را دریابید.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
0
با سلام دکتر عباسی
سوختیم از بی همتی ها و بی توجهی ها در کازرون
چرا فرصت های شغلی در کازرون از آن غیر کازرونی ها ست.
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
با سلام حضور محترم دکتر عباسی
کازرون را آن چنانچه که شانش هست دریابید. قدمتش ،ادبایش،بزرگانش، مردمانش، اصالتش، سوابقش و....بررسی کنید و حقش را ادا کنید مسولیت شما سنگین است ودر برار تک تک مردم مسولیت دارید چه مخالفین چه موافقین.پیشرفت کازرون چیزی است که سالها با آن بازی شده است مردم را دریابید جوانان را دریابید. زمینه استان شدن کازرون را فراهم آورید. چرا جوانان کازرونی بیکارندوچراو........
عبداله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
با سلام واحترام حضور محتر م دکتر عباسی ،برای ادارات کازرون مسئولین کازرونی انتحاب کنید تا با توجه به بافت فرهنگی - اجتماعی و شناختی که از محیط دارند بتوانند خدمت کنند. آیا در کازرون افراد شایسته تحصیل کرده مدیر و مدبر یافت نمی شود.مسئولین کارآمد را دور از هرسیاست زدگی با انگیز خدمت رسانی و دارای صلاحیت وشایستگی انتخاب فرمایید
مشهدی حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
0
سلام حضو ر محترم دکتر عباسی. امید است که برای زیبا سازی شهر کازرون آنطور که انتظار می رود کار کنید وآن را به همان شهر سبز زیبا تبدیل کنید و فرصت های خوبی برای زندگی کردن در این شهر عزیز فراهم شودو دیگر شاهد مهاجرت های بی رویه هموطنان بخاطر بی امکاناتی و.... نباشیم.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
0
سلام دکتر عباسی، با مردیم دیدار عمومی داشته باشید از مردم فاصله نگیرید. درد مردم را بشنوید.مسئولیت مسئولین را خوب بررسی کنیدآیا خوب خدمت رسانی می کنند.آیا به مردم توهین نمی کنندو....ما مردیم از رابطه بازی ها وباند گراییهاو....امروز بجایی رسیده ایم که اگر کسی ضابطه گراست مثل اینکه کار زشتی انجام می دهد چراو...
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
0
0
راه اندازی تونل محرم

راه اندازی بیمارستان امام علی

و با توجه به اینکه ریاست کمیسیون پتروشیمی کازرون رو عهده دارند راه اندازی پتروشیمی کازرون جهت کم تر کردن بار بیکاری از دوش شهرستان و اشتغالزایی های مرتبط
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
سلام دکتر جان
برای کازرون فرمانداری انتخاب کنید که ذنبال وظایف خودش برود نه ذنبال سیاسی کاری و لابی گری و ارتباط ...
پوریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
سلام جناب آقای دوانی لطفا سد نرگسی را افتتاح کنید تا دریاچه ی پریشان بزرگترین دریاچه ی آب شیرین کشور احیا شود و لطفا بیمارستان امام علی را هم افتتاح کنید با تشکر از شما
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
0
0
سلام خدا قوت راه و جاده کمربندی جدید یک دهه و نیم وعده لطف کنید کمربندی جدید تصادف و فوت بس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸