پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
انتخابات:
جناب آقای سیروس از خداوند بزرگ به دلیل داشتن مردمی آگاه و مصمم که علی رغم وجود مشکلات و کمبود ها در صحنه حاضر شده و نماینده خود را برای تشکیل مجلسی پر قدرت برگزیدند، سپاس گفت / جمله کلیدی ایشان کار برای خدا و در راه خدا و در راه خدمت به خلق بود.
پیام تقدیر و تبریک آقای محمد سیروس

بسم الله الرحمن الرحیم
 
خداوند بزرگ را سپاس که مردم آگاه و مصمم شهرستانهای کازرون و کوهچنار، در آزمون بزرگ دیگری، به پیروزی رساند. مردمی که با وجود تمامی مشکلات و کمبودها در صحنه حاضر شده و نماینده خود را برای تشکیل مجلسی پرقدرت و پر اهمیت برگزیدند و دوباره مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان کشیدند. مسئولان باید به وجود اینچنین مردمان بر خود ببالند و در جهت ايجاد همدلي و انسجام، پیشرفت و توسعه و خدمت صادقانه بکوشند. 

اینجانب وظیفه خود میدانم که از این حماسه سازان همیشه جاوید که به فراخوان نظام مقدس جمهوری اسلامي لبیک گفتند تقدیر و تشکر کنم و همچنین به جناب آقای دکتر فریدون عباسی تبریک عرض مینمایم و یادآور میشوم که سپاسگذاری شایسته را در خدمت صادقانه به این مردم عزیز محقق سازد و بر اساس فرموده مقام معظم رهبری ساده زیستی، پاکدستی، حضور پیوسته در جایگاه مسئولیت، ترجیح منافع ملی بر خواسته های شخصی و جناحی، ایستادگی شجاعانه در برابر مداخلات بیگانه، واکنش انقلابی به نقشه های بدخواهان، منش جهادی در اندیشه و عمل و در یک جمله :
 
 *کار برای خدا و در راه خدا و در راه خدمت به خلق را* 

برنامه دائمی خویش در دوران مسئولیت بداند و به هیچ قیمت از آن تخطی نکند. همچنین لازم میدانم از ایشان تمنا نمایم که برای رفع مشکلات و معضلات مردم شریف و دردمند شهرستانهای کازرون و کوهچنار همت گمارد و به هیچ عنوان کوتاهی نکرده و دین خود را ادا نماید. 
  
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته 
محمد سیروس 
03/12/1398
نویسنده: adminam
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳