پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی:
به گزارش کازرون نما، مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیر و کارکنان اداره آموزش و پرورش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، فرمانده بسیج فرهنگیان و فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان کازرون در کانون فرهنگی تربیتی شهدای رضوان این شهر برگزار شد.

سرهنگ شهرام افشاریان گفت: مهم ترین دستاورد ریخته شدن خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اتحاد و انسجام ملی، منطقه ای و فرامنطقه ای است. 
به گزارش کازرون نما، مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیر و کارکنان اداره آموزش و پرورش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، فرمانده بسیج فرهنگیان و فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان کازرون در کانون فرهنگی تربیتی شهدای رضوان این شهر برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و همراهان مظلومش به توصیف ابعاد وجودی این شخصیت کم نظیر پرداخت و گفت: اولین نکته در مورد این شهید بزرگوار اعتقاد راسخ و اخلاص کامل ایشان در عمل بود، که با مطالعه زندگینامه این شهید مشخص می شود که از همان دوران نوجوانی این خصوصیت با وی بوده است. 
سرهنگ شهرام افشاریان با بیان اینکه افراد بیشتر در مورد ابعاد نظامی گری ایشان شناخت دارند، افزود: قبل از اینکه ایشان به عنوان یک پاسدار رشید اسلام مورد کنکاش باشد، باید به ریشه های شخصیتی ایشان پرداخته شود.   
وی با بیان این جمله امام خمینی(ره) که «بسیج لشکر مخلص خداست»، گفت: اخلاص است که انسان را به اوج کمال می رساند و این بزرگ مرد بسیجی حقیقتاً اخلاص را در خود عجین کرده بود و در همه موارد با اوج اخلاص مسائل را مطرح می کرد. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون ادامه داد: دومین نکته بارز در مورد این شهید بزرگوار مجاهدت ایشان بود و وی در سن 63 سالگی در اوج تحرک، ایثارگری و عمل جهادی بوده است. 
سرهنگ افشاریان با اشاره به اینکه اگر قرار باشد هر کدام از ما سلیمانی هایی در هر جایی باشیم، باید عمل جهادی انجام دهیم و تصریح کرد: افرادی که حس ناامیدی را به دیگران منتقل می کنند، اهل عمل جهادی نیستند. 
وی خصوصیت سوم این سردار شهید را بصیرت وی عنوان کرد و گفت: لقب مالک اشتر زمان که از خیلی وقت پیش به ایشان داده شده بود، به همین علت بوده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با اشاره به یک سخنرانی شهید سلیمانی پس از غائله دی ماه 96 اظهار داشت: ایشان همیشه به دنبال جذب حداکثری بودند و اعتقاد داشتند که دسته بندی افراد به چپ و راست و حزب ها و گروههای مختلف اشتباه و آفت پیشرفت است. 
سرهنگ افشاریان افزود: ایشان در اوج دشمن شناسی بود و دشمن اصلی را استکبار جنایتکار می دانست. 
وی تبعیت محض شهید سلیمانی از ولایت فقیه را از دیگر خصوصیات وی برشمرد و گفت: ایشان همیشه خود را سرباز ولایت می دانست، که همین باعث عزیز شدن ایشان شد. 
وی قدرت سازماندهی بالای شهید سلیمانی را از دیگر نکات برجسته وی عنوان کرد و با اشاره به فرماندهی وی در لشکر ثاراله کرمان در اوج جوانی و نیز سازماندهی مجاهدین کشورهای محور مقاومت توسط ایشان، افزود: امروز باید جوانان را در امر بصیرت بخشی سازماندهی کنیم و تاریخ انقلاب و اسلام را برای آنان مرور کرده و آنها را متوجه وظایفشان کنیم، تا سریع تر به اهداف تعریف شده در بیانیه گام دوم انقلاب برسیم. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در پایان با بیان اینکه شخصیت شهید جاری و اثربخش و صحبت های معلمان بسیار تاثیرگذار بر دانش آموزان است، پیشنهاد داد که برنامه های متنوعی در مدارس برای معرفی هر چه موثرتر این شهید طرح ریزی شود و معلمین به معرفی برجستگان نظام و انقلاب در دقایقی از کلاس های درس بپردازند.
گفتنی است در ابتدای این مراسم نیز زیارت عاشورا به یاد سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی قرائت شد.
نویسنده: adminm
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳