پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
به دلیل تشدید بیماری قلبی:
شورای اسلامی شهر کازرون به دلیل آنچه که از سوی این شورا و شهردار کازرون "تشدید بیماری قلبی و منع پزشکی برای انجام کار پر استرس" عنوان شد، با استعفای علی باقری شهردار کازرون موافقت و اصغر قاسمی را به عنوان سرپرست شهرداری منصوب کرد.

به گزارش کازرون نما، مهندس باقری شهردار سابق کازرون در گفتگو با کازرون نما علت استعفای خود را که روز دوشنبه 15 مهرماه از سوی شورای شهر پذیرفته شد را تشدید بیماری و جلوگیری در روند خدمت رسانی به مردم اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیگیر روند درمانی خود بوده و در اولین فرصت طی اطلاعیه رسمی از همه مردم و مسئولین برای همکاری در طی مدت مسئولیت سپاسگزاری خواهد نمود.

 استعفای علی باقری شهردار کازرون توسط شورای شهر پذیرفته شد/ اصغر قاسمی سرپرست شهرداری شد.

مراسم معارفه سرپرست شهرداری کازرون  در غیاب رسانه های خبری کازرون برگزار گردید./شعار اتاق شیشه ای شورا به مراسم معارفه پشت درهای بسته منتهی شد.

همچنین طی حکمی از طرف شورای اسلامی شهر کازرون، آقای اصغر قاسمی به عنوان سرپرست شهرداری این شهر معرفی گردید.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون، مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری کازرون صبح روز سه شنبه 16 مهرماه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین و مسئولان واحدها برگزار گردید و آقای اصغر قاسمی به عنوان سرپرست جدید شهرداری کازرون منصوب شد.

در ابتدای این جلسه رضا آذین فر رئیس شورای اسلامی شهر کازرون طی سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شهردار سابق اظهار کرد: با توجه به اینکه سرپرست جدید شهرداری از نیروهای توانمند و متعهد شهرداری می باشد، لذا از همه همکاران و دوستان انتظار داریم همچون گذشته با ایشان همکاری داشته باشند تا بتوانیم موجبات رضایت شهروندان را فراهم آوریم.

در ادامه سرپرست جدید شهرداری ضمن تشکر از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر اظهار کرد: مهندس باقری مدیر پرتلاشی بودند  و طی دو سال مدیریت ایشان اقدامات مثبتی صورت پذیرفت.

استعفای علی باقری شهردار کازرون توسط شورای شهر پذیرفته شد/ اصغر قاسمی سرپرست شهرداری شد.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت جایگاه شهرداری تمامی تلاش های مجموعه باید مصروف خدمات دقیق، شفاف و قابل قبول به شهروندان باشد و رضایت خداوند و مردم باید سرلوحه تمامی کار ها قرار گیرد.

اصغر قاسمی تاکید کرد: هیچ چیز ارزشمندتر از لبخند رضایت شهروندان نیست و خروجی مدیریت شهری باید رضایت مردم و تحقق حقوق شهروندی باشد.

وی گفت: آبادانی و توسعه شهر کازرون میسر نخواهد شد مگر با همکاری شهروندان و مجموعه مدیریت شهری لذا در این راستا نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

در پایان این مراسم  حکم انتصاب سرپرست شهرداری کازرون توسط رئیس شورای اسلامی شهر کازرون قرائت و به آقای اصغر قاسمی تقدیم شد.

لازم به ذکر است با توجه درخواست مهندس باقری مبنی بر استعفای خود به شورا اسلامی شهر به علت بیماری، کسالت و لزوم ادامه درمان در مرکز استان  پس ازتشکیل چندین جلسه سرانجام در تاریخ دوشنبه 15 مهر ماه با استعفای ایشان موافقت گردید.

به گزارش کازرون نما، علی رغم شعار و وعده "اتاق شیشه ای" شورای اسلامی شهر کازرون، معارفه سرپرست شهرداری کازرون عجولانه و بدون حضور و اطلاع رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی برگزار گردید که همچنان این مساله برای رسانه ها جای سئوال دارد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹