پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۱۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
به مناسبت 26 مرداد:
به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی طی مراسمی از آزادگان کازرونی تجلیل شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون، در ابتدای مراسم، آزادگان عزیز با عبور از فرش قرمز و در میان استقبال با شکوه فرماندار، مسئولین و روسای ادارات شهرستان که با شاخه های گل به پیشواز این عزیزان آمده بودند قدم به سالن گذاشتند.

مراسم با قرائت قرآن و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی آغاز شد  و در ادامه آزادگان به ذکر خاطرات خود در ایام اسارت پرداختند. اجرای موسیقی زنده و برنامه های متنوع، فضای شادی را در آستانه عید غدیر برای این عزیزان به ارمغان آورد.


احمد رضازاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون ضمن خوش آمد گویی به آزادگان و مسئولین حاضر در برنامه گفت: همه ما می دانیم که آزادگان در اردوگاه های عراق چه سختی ها و شکنجه هایی را تحمل کردند اما دست از اعتقادات خود نکشیدند. امروز بر ماست که با آنان طوری برخورد کنیم که آن مرارت ها را فراموش کنند و احساس کنند ما قدردان ایثارگری های آنان هستیم. این وظیفه بر دوش ادارات دولتی سنگینی بیشتری دارد و باید هنگام مراجعه این عزیزان به ادارات با احترام مضاعفی با ایشان برخورد شود.

رضازاده همچنین بر تلاش دستگاه های مختلف جهت رفع مشکلات درمانی ایثارگران تاکید نمود.

حجت الاسلام عزمی امام جمعه موقت کازرون نیز در جمع آزادگان با اشاره به شکنجه های وحشیانه بعثی ها در ایام دفاع مقدس گفت: آن چه باعث افتخار است این است که آزادگان عزیز ما بیش از وظایف شرعی خود صبر کردند و دشمن را اسیر صلابت خود نمودند؛ در حالی که می توانستند بر اساس روایات تقیه کنند، اما ایمان قوی و شناخت عمیق آنان باعث شد صبر پیشه کرده، تسلیم خواسته های دشمن نشوند. به همین دلیل هم بسیاری از عزیزان در اسارت آسیب های جدی دیده و یا حتی شهید شدند. امروز هم آزادگان می توانند الگویی مناسب برای جامعه ما باشند و همچنین وظیفه ماست که ایشان را تکریم نموده و از تلاش ها و مردانگی هایشان تجلیل نماییم.

در ادامه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و صرف شام، با اهدای هدایایی از این عزیزان تقدیر شد.


نویسنده: روابط عمومی بنیاد شهید کازرون
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0
0
درود بر آزادگان کازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸