پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۱۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
طی حکمی از طرف ریاست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی:
هنرمند و فیلمساز کازرونی و رئیس گروه توسعه رسانه‌های دیداری و شنیداری دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، طی حکمی از طرف ریاست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به سمت دبیری چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد منصوب شد.

به گزارش کازرون نما به نقل از دبیرخانه چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، دکتر ذوعلم، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، وحید گلستان رئیس گروه توسعه رسانه‌های دیداری و شنیداری دفتر انتشارات و فناوری آموزشی را به عنوان دبیر جشنواره فیلم رشد امسال منصوب نمودند. 

هنرمند کازرونی به عنوان دبیر چهل و نهمین جشنواره بین‌ المللی فیلم رشد منصوب شد

در قسمتی از این ابلاغ آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای وحید گلستان

با سلام و تحیت

اسناد تحولی آموزش و پرورش و رشد و توسعه رسانه ها و نقش موثرشان در تربیت نسل‌ها باعث شده فرصت گفتمانِ ذوق ورزانه در خصوص رسانه‌های دیداری – شنیداری تربیتی، پس از حدود پنج دهه برگزاری جشنواره بین المللی فیلم رشد، هنوز خواستی تازه و بدیع و ضرورتی اثربخش محسوب گردد.

با توجه به سوابق موفق جناب‌عالی در حوزه‌های بینارشته‌ای مربوط به فیلم‌های آموزشی و بنا به پیشنهاد مدیرکل محترم دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، طی این ابلاغ به عنوان "دبیر چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد" منصوب می‌شوید. امید است با یاری خداوند متعال در نخستین جشنوارة گام دوّم انقلاب، با همدلی و همکاری همکاران خدوم سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و نیز جلب مشارکت حداکثری دستگاه‌های مرتبط، برگی پر افتخار بر درخت پر ثمر جشنواره فیلم رشد بیفزایید و در ارتقای کمی و کیفی جشنواره در مسیر اثر بخشی تربیتی- هنری و انطباق با اسناد تحولی آموزش و پرورش به ویژه برنامه درسی ملّی تلاشی دوچندان مبذول دارید.

علی ذوعلم/ معاون وزیر و رئیس سازمان

هنرمند کازرونی به عنوان دبیر چهل و نهمین جشنواره بین‌ المللی فیلم رشد منصوب شد

گفتنی است: وحید گلستان از هنرمندان جوان کازرونی و مدرس دانشگاه و  فیلمساز آموزشی، حدود ده سال است که مسئولیت گروه توسعه رسانه‌های دیداری و شنیداری دفتر انتشارات و فناوری آموزشی را بر عهده دارد و در کنار سمت‌های اداری، تولید فیلم‌های آموزشی، مستند، داستانی و سینمایی را نیز در رزومه کاری خود دارد.


نویسنده: سرویس فرهنگی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
0
0
آفرین بر این هنرمند توانمند کازرونی، تبریک میگم به جامعه ی هنری کازرون. امیدوارم که به خوبی از عهده ی این مسولیت بر بیان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
0
0
مبارک است آقا وحید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳