پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
در رشته پرتاب وزنه:
بانوی ورزشکار کازرونی برای سیزدهمین سال پیاپی با کسب بالاترین رکورد، قهرمان رشته پرتاب وزنه رقابت های دوومیدانی نابینایان و کم بینایان قهرمانی بانوان کشور شد

به گزارش کازرون نما، آرزو خورشیدی بانوی ورزشکار کازرونی که در قالب تیم فارس در رقابت‌های دوومیدانی بانوان قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور شرکت کرده بود، موفق شد در رشته پرتاب وزنه که با حضور 14 ورزشکار بین کلاسهای f11 و f12 برگزار شد، برای سیزدهمین سال پیاپی با کسب بالاترین رکورد مقام اول را از آن خود کند و ورزشکارانی از اصفهان و تهران نیز جایگاه دوم و سوم را به دست آوردند.

در پایان رقابت‌های دوومیدانی بانوان قهرمانی کشور که طی دو روز در مجموعه آفتاب انقلاب تهران و با حضور 90 ورزشکار از 19 استان برگزار شد، همدان با 27 امتیاز اول شد و  فارس با 24 امتیاز و زنجان با 23 امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

بانوی ورزشکار کازرونی برای سیزدهمین سال پیاپی قهرمان کشور شد

این رقابت‌ها علاوه بر قرار گرفتن در رنکینگ جهانی، ثبت رکورد و انتخابی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های جهانی نیز محسوب می‌شد.

گفتنی است: «بن ورووم» ناظر فنی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان، علی‌اصغر هادی‌زاده نایب رئیس فدراسیون، فائزه توسلی سرپرست نایب رئیسی بانوان و حسین اکبرزاده سرپرست دبیری در مراسم اختتامیه و توزیع کاپ و مدال حضور داشتند.


نویسنده: سرویس ورزشی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳