پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
در انتخابات رییس هیات هندبال فارس:
روز دوشنبه مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان فارس برگزار شد و در پایان علیرضا پاکدل با کسب ۱۹ رای از مجموع ۱۹ آرا اخذ شده، برای چهار سال دیگر، در سمت رییس هیات ابقا شد.

به گزارش کازرون نما، در این مراسم دولو سرپرست فدراسیون هندبال گفت: جای بسی افتخار است که چنین مجمعی با یک انسجام در شیراز برگزار می‌شود و هیئت هندبال فارس در سال‌های گذشته بسیار خوش درخشیده و این نشان از تدبیر و برنامه‌ریزی رییس هیات هندبال این استان و رئیس سابق فدراسیون است.

وی با اشاره به اینکه کمتر استانی می‌بینیم که در شهرستان‌ها به توسعه رشته‌های ورزشی و از جمله هندبال می‌پردازند و این مهم در فارس به خوبی اتفاق افتاده است، بیان کرد: هیئت هندبال استان فارس در سال ۹۶ رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد و این نیز نتیجه تلاش‌های صورت گرفته است.

دولو به برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزشی اشاره و خاطرنشان کرد: این المپیاد به عنوان بزرگترین رویداد استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان از ۳۰ آبان تا ۹ آذر، در ۳۰ استان کشور برگزار می‌شود.

فرزند کازرون برای ۴ سال دیگر رییس هیات هندبال فارس شد.

پاکدل رئیس هیئت هندبال استان فارس نیز در این مراسم اظهار داشت: در چهار ساله اول فعالیت خود در این هیئت موفق شدیم با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان فارس و مسئولان فدراسیون، لیگ‌های استانی هندبال را آغاز و در کنار آن، با بازگرداندن افراد کوچ کرده این هیئت، جشنواره هورا هندبال را برای نخستین بار در کشور برگزار کنیم.

علیرضا پاکدل بیان کرد: کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا توسط تیم هندبال کازرون، راهیابی سه بازیکن از هندبال فارس به تیم ملی آقایان، شرکت در بازی‌های غرب آسیا و کسب مقام قهرمانی غرب آسیا توسط هندبالیست‌های لارستان، از موفقیت‌های این هیئت در سال‌های گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه هیئت هندبال فارس از هیئت‌های برتر کشور است، افزود: اگر امروز همگان از این هندبال فارس به نیکی یاد می‌کنند به این خاطر است که هیات فارس به روز‌های اوج برگشته و این موضوع مرهون تلاش یک کادر همدل، منسجم و بزرگان هندبال استان فارس است که حس همدلی را به خوبی معنا کرده‌اند.

رییس هیات هندبال استان فارس در خصوص برنامه‌های آینده خود نیز بیان کرد: از دیگر برنامه‌های آینده این هیئت می‌توان به توسعه زیرساخت‌های هندبال، برگزاری دوره‌های آموزشی، توجه به هیئت‌های شهرستانی، اجرای تقویم سالانه ورزش هندبال، بهره‌گیری از مراکز علمی و فرهنگی در راستای توسعه برنامه‌ها، توسعه روابط با استان‌های صاحب هندبال و جذب منابع مالی و همچنین اسپانسر اشاره کرد.


مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳