پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۳۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
با صرف اعتبار 37 میلیارد ریالی صورت گرفت:
مقارن با هفته دولت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم، طرح های بزرگ برقرسانی با اعتباری قریب بر 37 میلیارد ریال، افتتاح و تقدیم مردم شریف شهرستان کازرون گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت برق شهرستان کازرون، با عنایت به گستردگی منطقه عملیاتی مدیریت توزیع برق این شهرستان و تنوع جغرافیایی و اقلیمی، در راستای تکمیل زیر ساخت های صنعت برق کازرون با مشورت و همفکری فرماندار و بخشداران محترم شهرستان، نیازهای فعلی و آتی برق کازرون شناسایی و پس از تهیه طرح ها و رایزنی های متعدد با شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و مساعدت کم نظیر مدیرعامل محترم اعتبارات مورد نیاز طرح ها تامین و بلافاصله به مرحله اجرا رسید.

مدیر توزیع برق شهرستان کازرون با اشاره به اهمیت تامین برق مطمئن و پایدار در تامین رفاه، امنیت، آسایش و رضایتمندی شهروندان و توسعه همه جانبه شهرستان افزود: مجموعه برق شهرستان کازرون با بهره گیری از نیروهای جوان، متخصص و بومی و با ترسیم نیازهای 20 سال آینده شهرستان کازرون اقدام به طراحی، برنامه ریزی و توسعه شبکه ها و زیر ساخت های صنعت برق شهرستان کازرون نموده و همزمان با فعالیت های جاری خود از قبیل رفع خاموشی ها، تعمیرات و نگهداری شبکه های موجود، واگذاری انشعابات جدید و... فارغ از هرگونه نگاه جزیره ای، سمت و سوی اقدامات و برنامه ریزی های خود را آینده و توسعه این شهرستان قرار داده است.

این مقام مسئول افزود: یکی از مهمترین طرح ها و اولویت هایی که از ابتدای سال 96 عملیات اجرایی آن آغاز و با همت پرسنل و پیمانکاران بومی، قبل از هفته دولت به بهره برداری رسید، فیدرهای 2 مداره بهجت العلما و علامه دوانی بود که با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال ضمن بر طرف نمودن افت ولتاژ مناطق شمالی کازرون (خیابان های شهیدان باهنر، رجایی، حمیدی و کوهنورد و نیز خیابان های بهارآزادی، قدمگاه و...) کمک شایانی نیز به تامین برق کشاورزی و صنعتی شمال شهر کازرون و نیازهای 15 تا 20 سال آینده می نماید.

بهره برداری از طرح های برقرسانی و روشنایی معابر شهرستان کازرون

مهندس حمید فیاض با اشاره به توسعه شهر و شهرک های کازرون و نواحی افزود: از دیگر اولویت های این مدیریت تامین روشنایی شهرک ها و بلوارهای جدیدالاحداث می باشد که بحمدالله با همکاری و هماهنگی لازم با شهرداری های کازرون و قائمیه بیش از 3200 متر شبکه روشنایی معابر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال از ابتدای سال 96 آغاز و به بهره برداری رسیده است.

وی تاکید کرد در راستای هماهنگی با برنامه توسعه و چشم انداز 20 ساله شهرستان کازرون از همان روزهای ابتدای سال 96 عملیات مالی و اجرایی نصب و راه اندازی 11 دستگاه ترانسفورماتور توسعه شهری و 12 دستگاه سکسیونر با اعتباری بیش از 6 میلیارد ریال آغاز و پیش از هفته دولت به شبکه برق شهرستان کازرون اضافه شد.

فیاض افزایش قدرت ترانسفورماتورهای عمومی را یکی از ملموس ترین خدمات برق کازرون عنوان و تصریح کرد: با بازدید و بررسی های میدانی کلیه خطوط و شبکه های شهری و روستایی، بیش از 54 دستگاه ترانسفورماتور در جای جای شهرستان شناسایی و پس از مساعدت و موافقت مدیر عامل محترم شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و همکاری معاونت محترم بهره برداری و دیسپاچینگ استان، جهت تامین برق مطمئن و پایدار و جلوگیری از خاموشی های ناخواسته ترانسفورماتورهای مذکور با اعتباری بالغ بر 3/11 میلیارد ریال ، افزایش قدرت داده شد .

مدیر برق کازرون با اشاره به افزایش مصرف برق در شهرستان کازرون و استفاده روزافزون شهروندان از کولرهای گازی، در راستای رفع افت ولتاژ جهت جلوگیری از خاموشی های احتمالی، 24 دستگاه ترانسفورماتور با اعتباری قریب به 7 میلیارد ریال تامین و در مناطق مستعد افت ولتاژ نصب و به بهره برداری رسید که طی ماه های آینده، سایر پروژه های در دست اقدام رفع ولتاژ شهرستان به اتمام خواهد رسید.

حمید فیاض در پایان ضمن تشکر از مساعدت مدیرعامل محترم و معاونت های شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در درک نیازها و اولویت های شهرستان کازرون، تاکید کرد: خدمات عنوان شده گوشه ای ناچیز از فعالیت های مستمر و روزانه مدیریت توزیع برق شهرستان کازرون و کارکنان توانمند آن می باشد. 

وی موفقیت های مدیریت برق کازرون در تمامی بخش های فنی، مالی، خدمات مشترکین، طراحی، نظارت، ایمنی و آموزش را مدیون تعهد کارکنان برق شهرستان کازرون و هماهنگی بالای مسئولین شهرستان دانسته و تاکید کرد: امیدواریم با تداوم این همکاری و هماهنگی و فارغ از نگاه های جزیره ای و سیاسی به مسائل و مشکلات شهرستان کازرون، آینده ای شایسته و روشن برای ساکنین شهرستان رقم بزنیم.

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کازرونی
|
United States
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
0
0
شما اگر راست میگین ورودی کازرون از طرف شیراز روشنایی نصب کنین. حداقل ۵ کیلومتر روشنایی نصب کنین . ما خودمون ورودی کازرون اونجا ک بین درختان اکالیپتوس هست ب علت کمبود روشنایی تصادف کردیم. وعده سر خرمن میدین فقط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶