پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۷۰۶۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
مسؤول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون خبر داد:
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون از برگزاری مرحله اول اردوی جهادی دانشجویی از هشتم تیرماه در روستای کنده‌ای از توابع بخش کوهمرّه نودان به مدّت ده روز خبر داد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، محسن رحمانی بابیان اینکه حضور دانشجویان بسیجی در مناطق محروم و تلاش آن‌ها برای محرومیت‌زدایی مصداق آتش به اختیار است، اظهار داشت: دانشجویان جهادگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کازرون در عرصه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، علمی – آموزشی، اقتصاد مقاومتی، بهداشتی – درمانی، پزشکی و دامپزشکی، به فعالیت در این روستا خواهند پرداخت.

برگزاری اردوی جهادی دانشجویی در روستای کنده‌ای/«آتش به اختیار»ها به خط می‌زنند

وی بابیان اینکه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی علاوه بر محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و عمرانی دارای تأثیرات و فواید چند سویه و متقابل بسیاری برای اهالی روستا و دانشجویان بسیجی است، افزود: ازجمله فواید برای اهالی روستا می‌توان به ایجاد شور و حال و پویایی مذهبی و کشف استعدادهای گوناگون در روستا، محور قرار گرفتن مساجد و حسینیه‌ها برای فعالیت‌های مذهبی و تقویت روحیه همدلی، ایثار، برادری و اعتمادبه‌نفس برای اهالی روستا اشاره کرد.

رحمانی تأکید کرد: این اردوها برای دانشجویان نیز دارای فواید و تأثیرات بی‌شماری است که ازجمله آن می‌توان به ایجاد و تقویت روحیه جمعی و ایجاد بستری مناسب برای حضور منسجم و مؤثر دانشجویان در صحنه‌های خدمت‌رسانی، زمینه‌سازی برای حداکثر استفاده از قابلیت‌های علمی دانشجویان جهت حفظ منابع ملی و زیرساختی و رفع مشکلات مردم، سازمان‌دهی توان علمی، انرژی جوانی و روحیه انقلابی دانشجویان بسیجی برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های خدمت‌رسانی و سازندگی اشاره کرد.

برگزاری اردوی جهادی دانشجویی در روستای کنده‌ای/«آتش به اختیار»ها به خط می‌زنند

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون بابیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی باعث تقویت روحیه خودباوری، اعتمادبه‌نفس و امید و مسئولیت‌پذیری در دانشجویان بسیجی به‌وسیله کمک در رفع مشکلات مردم می‌شود، گفت: این اردوها منجر به ایجاد دغدغه در مدیران و برنامه‌ریزان آینده نظام برای ایجاد اعتماد عمومی و خوش‌بینی بین مردم نسبت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی با تلاش در نگاه‌داشتن سطح زندگی مردم در وضعیت مطلوب و مناسب می‌شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
0
2
اردوی جهادی. یخ شعاری که تو عمل هیچگونه خروجی نداره. به فرض که شما رفتید تو یه روستای اشراف کازرون که مسجد نداره(که جهت اطلاع عرض کنم چنین روستائی در کازرون نداریم که مسجد نداشته باشد ) یه مسجدی هم ساختید ؛ وقتی که دربش بسته میماند تا مجلس ترحیم بعدی چه فایده یی؟وقتی هیچ روحانی حاضر نیست تو روستای خودش هم تبلیغ کنه چه فایده؟؟؟
پس برادر رحمانی مسئول محترم تازه نصب شده شما همچنان به فکر گزارش کار خودت باش. مصاحبه های قشنگ. حرف های درشت. این راه به مسئولیت های بزرگ تر ختم میشود شک نکن.همچنان در پر کردن گزارش کار خودت آتش به اختیار باش.
ایام بکام شاد باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
2
0
محمد چرا ایننقدر عصبانی هستی؟؟؟
مگه اردو جهادی بسیج دانشجویی نان توئ رو قطع کرده که اینقدر با عقده سخن می رانی؟
گرچه اردوهای جهادی باید هر سال با کیفیت تر برگزار شود اما نباید اینگونه بر آن تاخت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
0
1
اردوهای جهادی امروزه معنی نداره چون معمولا هزینه های اجرایی و خورد و خوراک و بقیه چیزا خودش کلی در میاد. اونم بدون تخصص.همین چهارتا آدم متخصص پولی بفرستیم کار کنند بهتره. ولی کارای فرهنگی خوبه انجام بدند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
1
1
درود بر شما آقا محمد
بدبختانه همه چيز در كازرون بچه بازي شده.
يه شخصيت خيلي خيلي بزرگ مثل هادي صحرابان رو بر ميدارن و اونوقت كي رو جاش ميزارن
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
0
0
سلام لطفا اين كارهاي تبليغاتي را جمع كنيد مشكلات كشور با اين اردوهها درست نمي شه كار بايد سيستماتيك باشه مگر سپاه چكار است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
1
0
امان از بی تقوایی شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
2
0
الحاسِدُ مُغتاظٌ علي مَن لاذَنبَ لَه!

آدم حسود بر کسي غيظ و غضب دارد که گناهي نکرده است! (بحار، ج ۷۷، ص ۱۶۵)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸