پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۰۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
دادستان کازرون تصریح کرد:
در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر ورشکستگی موسسه ثامن در سراسر کشور و هجوم بی رویه مردم و سپرده گزاران جهت برداشت سپرده هایشان، یکی از شعب این موسسه در شهرستان کازرون هم با روند این مشکل روبرو شد که در این راستا دادستان کازرون شایعه پراکنی در فضای مجازی را علیه موسسه ثامن مبنی بر ورشکستگی کاملا کذب دانست.

به گزارش علی گلچین خبرنگار کازرون نما، در این خصوص حجت الاسلام عبدالحسین لطفی دادستان شهرستان عمومی و انقلاب شهرستان کازرون طی گفتگویی عنوان داشت: این شایعه پراکنی که در فضای مجازی از طریق افرادی فرصت طلب در سراسر کشور علیه این موسسه صورت گرفته است کاملا کذب است و با توجه به پیگیری های به عمل آمده در فضای مجازی از طریق پلیس فتا، با شناسایی مسببین این شایعات، برخوردهای جدی و قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.

همچنین این مقام مسئول قضایی خاطر نشان کرد: هجوم بی رویه مشتریان و سپرده گزاران در نقاط مختلف کشور برای برداشت سپرده هایشان صورت گرفته است، که با توجه به اعلام از جانب مقامات ذی صلاح (معاون نظارتی بانک مرکزی، سخنگوی دولت و اعضای کمیسیون مجلس) در رسانه های ملی، مردم نگران سپرده های خود نباشند .

شایعه ورشکستگی موسسه مالی ثامن کاملا کذب است

در پایان دادستان کازرون ضمن اعلام اینکه رئیس موسسه ثامن کازرون به ما اعلام داشته که در حال حاضر باهجوم مردم هر بانک و موسسه ای در سراسر کشور با مشکل کمبود نقدینگی مواجه می شود، عنوان داشت: اگر این موسسه واقعا دچار ورشکستگی شده بود، قطعا قبل از هرگونه مشکلی، از جانب مقامات عالی کشور به ما ابلاغ می گردید که تاکنون هیچ دستوری به دادستانی کازرون ابلاغ نشده است.

حجت الاسلام لطفی در پایان گفت وگوی خود از مردم خواست که جهت جلوگیری از هرگونه اخلال در نظم عمومی و... از تجمع در مقابل شعبه موسسه ثامن خودداری نمایند و از دامن زدن به مسائل حاشیه ای در فضای مجازی خودداری کنند تا ان شاءالله به امورات مردم رسیدگی شود. وی همچنین تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه ایجاد اخلال در نظم عمومی برابر قانون برخورد لازم و جدی صورت خواهد گرفت. 

نویسنده: علی گلچین
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
0
1
امیدوارم منظورشون از برخورد لازم و جدی، کتک زدن مردم با باتوم و شلاق نباشه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲