پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲
امام جمعه قائمیه:
امام‌جمعه قائمیه گفت: فاصله ما با دومین و پرجمعیت‌ترین شهر صهیونیستی با نام «حیفا»، تنها ۱۱۰۰ کیلومتر است و این رژیم غاصب در تیررس موشک‌های سجیل و شهاب ۳ قرار دارد.

به گزارش خبرنگار کازرون نما از قائمیه، حجت‌الاسلام حسین انصاری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به‌روز جهانی قدس به‌عنوان یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب و روز حیات اسلام، اظهار داشت: قبله اول مسلمین فلسطین به‌عنوان پاره تن جهان اسلام از ابتدای تأسیس دولت جعلی صهیونیستی هرگز روی آرامش و صلح را ندیده است و مردم مسلمان و روزه‌دار ایران اسلامی با نمایش وحدت و اقتدارشان پیام همبستگی خود را به ملت مظلوم فلسطین اعلام داشتند.

وی بابیان اینکه مردم با حضور گسترده در راهپیمایی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند، افزود: ما هرچه فریاد داریم بر سر استکبار جهانی و صهیونیست غاصب می‌زنیم و از حقوق واقعی ملت مظلوم فلسطین حمایت می‌کنیم و این غده سرطانی و چرکین یعنی اسرائیل غاصب کودک‌کش را محکوم و به آن‌ها اعلام می‌کنیم که هرگونه یاوه‌گویی و تهدید موجب می‌شود صدای غُرش مهیب موشک‌های میان‌برد و نقطه‌زن سپاه پاسداران در تل‌آویو به صدا درآید.

انصاری با اشاره به حوادث تروریستی در شهر تهران که منجر به شهادت مظلومانه ۱۸ شهروند ایرانی در حرم مطهر امام‌ راحل (ره)  و مجلس شورای اسلامی به دست گروه‌های تروریستی وابسته به داعش شد، اظهار داشت: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شلیک چند فروند موشک به‌سوی مقر داعش در سوریه حاوی دو پیام بود؛ یکی انتقام خون پاک شهدا و اقدام بُزدلانه تروریست‌ها و دوم اینکه با زدن یک سیلی جانانه به آمران آن ترور کور، این پیام را به سران تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها داد که جمهوری اسلامی ایران تهدید و حماقت آن‌ها را از سوی دشمنان بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

وی بابیان اینکه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اتکا به سخنان رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا مبنی بر آنکه دوران بزن‌دررو تمام‌شده است این عملیات را انجام دادند افزود: سپاه پاسداران به درستی به دشمن سیلی زد و جواب ترقه‌بازی‌ها و بازی با امنیت کشور داده شد.

خطیب جمعه قائمیه با بیان اینکه موشک‌های میان‌برد ما داعش را در فاصله حدود ۷۰۰ کیلومتری نابود کرد، درحالی‌که هنوز فرصت برای آزمایش موشک‌های دوربرد ما وجود دارد، افزود: فاصله ما با دومین و پرجمعیت‌ترین شهر صهیونیستی با نام «حیفا»، تنها ۱۱۰۰ کیلومتر است و این رژیم غاصب در تیررس موشک‌های سجیل و شهاب ۳ قرار دارد که اگر از پشتیبانی گروه‌های تروریستی دست برندارد و بخواهد پروژه‌های ناامنی را در ایران دامن بزند، با واکنش غیرقابل محاسبه مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران حضرت امام‌ (ره) به دست منافقین کوردل در سال ۱۳۶۶ افزود: این روز را به نام روز قوه قضاییه نام نهادند و رسالت اصلی این قوه اجرای عدالت است.

انصاری با تقدیر از زحمات دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: امروز قوه قضاییه ما هم مقتدر و هم مورد اعتماد است و از مجموعه حوزه قضایی بخش و شورای حل اختلاف تشکر ویژه می‌کنم.

خطیب جمعه قائمیه همچنین بابیان اینکه نماز عید فطر در مصلای نمازجمعه برگزار خواهد شد، افزود: مؤمنین زکات فطره خود را در پاکت‌های مخصوص قبل از نماز عید قرار داده و به کمیته امداد تحویل دهند.

انتهای پیام/

 

نویسنده: ایمان احمدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷