پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۰۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
شور بندگی دانشجویان:
به همت بسیج دانشجویی مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و دومین شب از لیالی پر فضیلت قدر با حضور پرشور و باشکوه دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون در دانشگاه سلمان فارسی این شهر برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، دانشجویان مؤمن و خداجوی کازرون در این شب پرفیض در سایه قرآن و با توسل به ائمه معصومین (ع) ندای العفو سر ‌دادند و ضمن نمایش گذاشتن شور بندگی خود از معبود، طلب مغفرت کردند.

زمزمه عاشقانه

این دانشجویان از عمق وجود و با سوز و گداز با راز و نیاز با معبود و قرائت قرآن و دعا و شب زنده داری، دومین شب قدر را با ندای "الهی العفو" و "الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب"  احیا کردند.

در این آئین معنوی که تا سحر ادامه داشت؛ سخنران مراسم حجت الاسلام والمسلمین قهرمانی در خصوص فضیلت شب قدر و اعمال و دعاهای ویژه این شب که به گفته قرآن کریم از هزار ماه برتر است، به ایراد سخن پرداخت.


دانشجویان با قرائت قرآن، دعای جوشن کبیر، افتتاح، ابوحمزه ثمالی، نماز قضا و نماز ویژه شب قدر که با مداحی، سخنرانی، مرثیه سرایی و قرآن بر سر گرفتن ادامه یافته بود از خداوند در این شب عزیز طلب آمرزش کردند.

لازم به ذکر است دانشجویان سحری را مهمان سفره مولاالموحدین علی (ع) بودند.

گفتنی است این مراسم دانشجویی علاوه بر دانشگاه سلمان فارسی کازرون در خوابگاه دختران دانشگاه آزاد کازرون نیز با حضور دانشجویانی که خواب را بر خود حرام کرده و شب تا به سحر را به راز و نیاز با معبود خود پرداختند نیز برگزار شد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
دارند سحری می دن
کااش ما هم می رفتیم!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳