پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

دروووووود

سلام و عرض ادب و احترام داریم خدمت شما شنوندگان عزیز و مهربان و دوست داشتنی کازرونی رادیو صدای کازرون و تبریک عرض می کنیم اعیاد مبارک شعبانیه را خصوصاً ولادت سالار شهیدان کربلا و همچنین میلاد قمر بنی هاشم که مزین به روز جانباز است و تولد امام سجاد و حضرت علی اکبر و برای همه ی شما شنوندگان عزیز آرزوی صحت و سلامتی داریم.

امروز سه شنبه است و نوزدهم اردیبهشت ماه ۹۶ و این صدای رادیوی کازرونی هاست که از مرکز شهرستان کازرون و از ایستگاه سلمان به گوش شما می رسد.

برنامه ی امروز دنباله و قسمت دوم برنامه قبل است با نام امتحانات انتخابات که مربوط به حاشیه های انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای کازرون است

شنوندگان عزیز همان گونه که قبلاً هم گفتیم انتخابات رقابت سالم و سازنده ای است که کلیه آحاد مردم با شرکت در این فرایند سیاسی اجتماعی سرنوشت خود و شهر و دیارشان را با انتخاب تعدادی انسان های اصلح و کاربلد و متخصص  رقم می زنند و طبق قانون و بر اساس مقررات رایج کشور و قانون اساسی هر چهار سال یک بار تکرار می شود.

حال با توجه به این مورد باید دانست که شور و شوق انتخابات گذرا است و فقط مربوط به همان چند روز مجاز بودن تبلیغات است که نامزدهای انتخاباتی سعی می کنند خودشان و داشته ها و توانمندی های شان را به معرض دید عموم بگذارند و خودشان را به اکثر جامعه معرفی کنند و رای مردم را برای خودشان بگیرند؛ اما در این بین بایستی به چند نکته توجه داشت:

اول این که گرفتن رای مردم بایستی به دور از فریبکاری و دروغ و وعده های تو خالی باشد و دست زدن به هر حربه ای برای کسب رای مردم و انتخاب شدن و وارد شدن به شورا کاری است خلاف همه ی اعتقادها و رسم و رسوم جوانمردی.

نامزدهای انتخاباتی شوراش شهر کازرون بایستی توجه داشته باشند که ورود به شورا و تصاحب صندلی شورا تا چه اندازه اهمیت دارد و آیا آن قدر مهم است که دیگر رقبا را برای خارج کردن از صحنه ی رقابت با برچسب های غیر انسانی و زدن تهمت و افترا همراه کنند.

رادیو صدای کازرون /انتخابات، امتحانات( ۲)

جامعه ی امروزی دچار تحول بسیار عظیمی گردیده است خصوصا در بحث علم و فن آوری در شهری مثل کازرون که به واسطه ی کوچک بودن و ارتباط های خانوادگی و خویشاوندی معمولاً همه ی مردم یک دیگر را به خوبی می شناسند و آشنایی کامل بر هر نفر و رفتار اجتماعی و عملکرد و شخصیت شان دارند و با توجه به فضاهای مجازی در دسترس دیگر تخریب و وصله چسباندن جایگاهی ندارد و مردم خوب قضاوت می کنند و درست تصمیم می گیرند و نیازی نیست که برخی از آدم ها دست به تضعیف شخصیت دیگر از نامزدهای انتخاباتی بزنند که مردم همه را رصد می کنند.

شرایط حاکم بر انتخابات بایستی جوانمردانه باشد مردم رای می دهند و منتخبین مشخص می شود و دیگر نامزدها تبریک خود را اعلام می کنند که نشان از یک جامعه ی سالم و آزاد اندیش و یک انتخابات دموکراسی است.

شنوندگان عزیز و کازرونی های فهیم و با غیرت، در فضاهای مجازی شنیدین شنیدیم و دیدیم که شهرداری محترم شهر کازرون در اقدامی جالب و فرهنگی اقدام به تهیه ی مکان هایی در سطح شهر کرده است تا نامزدهای انتخابات عکس ها و تبلیغات خود را بدون آسیب رساندن به فضاهای عمومی بر آن اماکن نصب کنند که جا دارد از همین رادیو به شهرداری دست مریزاد بگوییم و باز گروهایی مردم نهاد با انتشار اعلامیه هایی در فضاهای مجازی از پویش درخت به جای چسباندن پوسترهای اضافی صحبت کرده اند روی هم رفته فرهنگ غنی مردم کازرون دور یا زود بایستی به این کارهای فرهنگی جواب میداد چون از استقبال خوبی روبرو شده است

شنوندگان عزیز در همین راستا ما هم یک مطلب کوچک و مرتبط از رادیو صدای کازرون برای تان قراعت می کنیم:

....

کاش پوستر انتخاباتی را روی دیوار همسایه نمی چسباندیم!

و با آن، میخی به تن درخت نمی کوبیدیم!

یا نمای دیوارهای شهر را عکس بارانِ شهرت طلبی نمی کردیم!

کاش به دیواره ی بلوار و میدان ها عکس نمی زدیم و کوچه و خیابان ها را پر از شعارهای انتخاباتی نمی کردیم و بعد شعار حمایت از کارگران و پاکبانان شهرداری نمی دادیم!

کاش درخت می کاشتیم و سبزه سبز می کردیم و گل به بار می آوردیم!

تا پویش درخت به جای پوستر چسب زینت بخش شهرمان شود!

شهر ما خانه ی ماست پس یادمان باشد که هیچ انسان عاقلی خانه ی خودش را آشفته ی آشغال ریزی و زباله سازی نمی کند!

به امید انتخاباتی پر شور و شعور و رقابت هایی جوانمردانه و بدور از ریخت و پاش و هزینه های گزاف و تخریب!

شنوندگان عزیز متاسفانه برخی ها در اقدامی نه چندان منصفانه سعی دارند با هر وسیله ای که می شود به ساختمان شورای شهر کازرون راه پیدا کنند و در این بین خود و یا حامیان شان دست به تخریب دیگر نامزدهای انتخاباتی می زنند غافل از این که این طریق هم غیر اخلاقی و هم غیر قانونی است و بعضی ها در دوره های قبل اقدام به خرید رای مردم کرده اند که از رادیو صدای کازرون از هیات محترم اجرایی و هیات محترم نظارت و دیگر ارگان ها و مجاری ذی صلاح خصوصاً نیروهای محترم نظامی و قضایی تفاضا داریم به این امر رسیدگی کنند تا این اتفاق که شایسته ی شهری تاریخی و فرهنگی کازرون نیست رخ ندهد.

و یک مورد دیگر که ممکن است حقوق دیگر نامزدها مورد تعرض قرار بگیرد ورود و آوردن افراد از بخش ها و روستاهای مجاور شهر است برای رای دادن به نامزد یا نامزدهایی خاص که این مورد هم که تضییع حقوق به حق دیگر نامزدهاست و بایستی به نحوی شایسته از این اقدام غیر اخلاقی و غیر قانونی ممانعت صورت بگیرد که ورود بسیجیان سرافراز و سربازان گمنام امام زمان می تواند مانع این امر و کشف این تخلفات باشد و این جدای از اتفاقات دوره ی قبل است که شناسنامه های زیادی را از افرادی گرفته شد اما بایستی با قدرت با این تخلفات برخورد شود و متخلف ها به سزای اعمال خود برسند هر چند که با مکانیزه شدن رای گیری در شهر کازرون می توان امیدوار بود که چنیت اتفاق های ناشایست رخ ندهد.

در پایان خدمت شما شنوندگان عزیز رادیو صدای کازرون این نکته را عرض می کنیم که ۲۹ اردیبهشت به نوعی سرنوشت ساز برای کشور و شهر کلزرون است لذا شما مردم خوب کازرون با شرکت در انتخابات، آینده ی کشور و شهر خود را رقم بزنید و نسبت به این مهم بی تفاوت نباشید.

سعی کنید که انسان های اصلح و متخصص و توانمند در کارهای اجرایی و سالم از نظر قدرت نفس و متعهد و با ایمان و خادم مردم را انتخاب کنید تا شورایی سالم داشته باشیم. باید عرض کنم که این دوره شاید با اهمیت ترین دوره برای انتخابات شورای شهر باشد با توجه به اتفاقات اخیر و حاشیه های مربوط به شورا و شهرداری و شهر و شهروند و کارگران و زحمت کشان این عرصه از خدمات رسانی به مردم

در پایان با آرزوی انتخاباتی سالم به شما می گوییم

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳