پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
روستای تاریخی دوان را از همه زاویه ها دیده بودیم ولی این عکس از روستا در حالیکه چراغ های خانه ها در سکوتی دل انگیز و بامدادی چشمک  می زند و نور مهتاب روستا را مانند یک تابلو نقاشی نموده است، دیدنی و تماشایی است
روستای تاریخی دوان را از همه زاویه ها دیده بودیم ولی این عکس از روستا در حالیکه چراغ های خانه ها در سکوتی دل انگیز و بامدادی چشمک می زند و نور مهتاب روستا را مانند یک تابلو نقاشی نموده است، دیدنی و تماشایی است

عکاس: محمودرضا پولادی
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
1
اي واي... آخه چقدر تقليد. استاد حميد درخشنده هم كه قبلا يه عكس مثل همين داشتن.
اگه افراد از خودشون خلاقيت داشته باشند خوبه
حمیدرضادرخشنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
1
1
باسلام.احتراما اینجانب حمیدرضا درخشنده به استحضار میرسانم ازکلیه ی عزیزانی که درجهت پیشبرداهداف فرهنگی و ناسیونالیستی دیار کهن شهرمان کازرون فعالیت میکنندبه خصوص در قالب عکاسی وفیلمسازی زحمت میکشند کمال تشکر وقدردانی به عمل می آید.پیام بالاراخواندم .فردی که ناجوانمردانه این پیام رانوشته است هدفش تخریب شخصیت اینجانب میباشد.وهمینجا بنده اعلام میکنم فریم عکسی که مثل عکس زیبای بالامیباشد بنده ثبت نکرده ام.واز عکاس این اثرکه آشنایی باایشان را نداشته ام کمال تشکربه عمل می آورم.
به امیدکازرونی عاری از عداوت وکینه دوزی......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
1
0
درود بر استاد درخشنده عزیز......ادب وانصاف ایشان ستودنی است،،،
محمود رضا پولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
1
جناب استاد حمید درخشنده و خوانندگان گرامی سایت ارزشمند کازرون نما درود بر شما .
پیام فرد ناشناس را نیز من چند روز پیش خواندم و متاسف گردیدم و اگر چه حق دفاع از خود را داشتم ولی حقیقتاً به احترام شخص استاد درخشنده از پاسخگویی خودداری نمودم. اما اینک که شما بزرگوارانه پاسخ داده اید بنده نیز در تائید فرمایشات جنابعالی متذکر می گردم که :
نخست : استاد درخشنده جزو افتخارات عرصه هنر کازرون بوده و نگاه کردن به تصاویر هنرمندانه ایشان موجب مسرت و سرخوشی می گرددوالگو گرفتن از ان موجب کسب تجربه بیشتر است.
دوم : همان گونه که خود جناب درخشنده فرمودند این عکس یک کار تقلیدی نبوده و تاکنون بنده عکسی از دوان در شب از این زاویه ازهیچکدام از هنرمندان عکاس ندیده ام .
سوم : اگرچه جناب درخشنده بنده را مورد لطف قرار داده اند ولی عکس بالا یک عکس کاملا معمولی ایت که در یک بامداد تابستانی هنگام کوهنوردی ثبت گردیده و جناب آقای بحرانی محبت داشته وتصویر را در نگارخانه کازرون نما قرار داده اند.
چهارم : عکاسی درشب یکی از علاقه مندی های من بوده و کارهای مختلفی در این زمینه تاکنون انجام داده ام . از جمله تصویری که از امامزاده سیدحسین و تصویر هوایی شب های کازرون گرفته ام ودر نگارخانه کازرون نما وجود دارد و در ذیل همان تصویر نیز فرد ناشناسی بنده را محکوم به کپی برداری از کارهای جناب آقای درخشنده نموده که چنین نیست.
پنجم : امیدوارم که تمام عکاسان وهنرمندان دیار کازرون با اتحاد وهمدلی در راه شناسایی زیبایی های تاریخی وطبیعی شهرمان همت گمارند.
نظر شما
نام :
ایمیل :
نظر :
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.