پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۵۲۵
تعداد نظرات: ۳۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱
اعتراضات مردمی:
اما صبوری و مظلوم بودن هم حدی دارد و به همین خاطر در تجمعی اعتراضی در میدان مرکزی شهر درخواست عذرخواهی رسمی شما در همان برنامه از شبکه ی 3 را دارند، باشد تا مورد بخشش مردم بزرگ، فهیم و مهربان کازرون قرار بگیرید.

کازرون شهر مُنَن شهر تُنَن شهر  هَمَن

کازرون هر کاری که سیش بکنی دُوار کَمَن

کازرون خیلی گُتَن اِنگاره قلب آدَماش

کازرون عُنابی یَن بیو تو سِیلِ اُو هَواش

جناب آقای پیمان طالبی مجری جوان برنامه ی مردم چی میگن شبکه 3 سیما

کاش می دانستی که شاپور اول که بود و چه گونه والرین رومی را به زانو درآورد، کاش می دانستی که مشاور رسول اکرم(ص)، حضرت سلمان که بود، کاش میدانستی که ابواسحاق و شیخ امین الدین و شیخ بلیانی و علامه دوانی ها چه کسانی بودند، کاش می دانستی که ناصردیوان کازرونی که بود، و زادگاه شان کجاست؟!

و کاش می دانستی که یکی از 11 شهرستان انقلابی دوران حکومت نظامی کجاست، کاش می دانستی که دیار دلیر مردان و خط شکنان جبهه و جنگ و دفاع مقدس کجاست و کاش می دانستی که شهرستان 1100 شهید و زادگاه این فرهیختگان و دلاوران کجاست، کاش می دانستی که چهارمین حرم اهل بیت آقا سیدحسین کجاست، و کاش می دانستی که کازرون مهد تمدن ایران است و کازرونی شیر بیشه ی دلیران، و الا با دم شیر بازی نمی کردی!

و اگر می دانستی هرگز با مردم فهیم این شهرستان با تمسخر صحبت نمی کردی و هرگز خبری نه چندان موثق را آن گونه آب و تاب نمی دادی و به استهزاء نمی گرفتی!

چند روزی است که مردم بزرگ منش کازرون به خاطر این رفتار ناشایست جناب عالی نگرانند و تحمل این توهین که از طرف شبکه ی 3 سیما به آنان شده برای شان سخت است؛ اما صبوری و مظلوم بودن هم حدی دارد و به همین خاطر در تجمعی اعتراضی در میدان مرکزی شهر درخواست عذرخواهی رسمی شما در همان برنامه از شبکه ی 3  را دارند، باشد تا مورد بخشش مردم بزرگ، فهیم و مهربان کازرون قرار بگیرید.

ضمن این که کمپینی با همین مضمون در فضای مجازی راه اندازی شده است و کازرونی های سراسر دنیا اعتراض خود را به رفتار دور از شأن شما اعلام و ثبت خواهند کرد. باشد تا احترام کازرونی ها را به جای آورده و از کرده ی خود پشیمان شوی.

با احترام

مردم کازرون

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
3
3
چهارمین حرم اهل بیت؟؟؟ ؟؟!!!!!! دیگه اغراق نکنید، کی گفته امامزاده سید حسین چهارمین حرم اهل بیت هست؟ ولی اونای دیگه رو خوب گفتی.
حالا راستی مگه چی گفته؟
پاسخ ها
سیدرضا بازیار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
یکی هم که میخواد با افتخار امزاده سیدحسین رو به همه معرفی کنه، اعتراض میکنید؟
کازروني
| France |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
مستر.....، لطفأ شما به عنوان مديرعامل سايت‌هاي گوناگون و خبرنگار در اين جريان‌ها دخالت نکن، احترامت واجب ولي هميشه با ورودت همه اين بچه‌هايي را که دور خودت جمع کردي اماده حمله هستند تابستون گذشته هم که با هک کردن سايت‌هاي کشورهای همسايه ابروي ايران را ريختيد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
کازرونی عزیز منظورتون از کشور همسایه عربستانه؟!
فضل اله عباسی قراچه از خسرو اباد کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
با سلام. من دانش اموزی ازدبیرستان بستانپور هستم.در سال اول که همه ی دانش اموزان به دبیرستان سعادت ازمون ورودی میدادند من به دلایلی نتوانستم در ازمون شرکت کنم.و هم سال اول و دوم دبیرستان بسیار سعی کردم در ازمون تکمیل ظرفیت دبیرستان ... شرکت کنم.هرچه از دبیرستان خودم و دبیرستان ... پرس وجو کردم به من اهمیتی نگذاشتند.ایا این درست است که حق یک مستحق را ضایع شود.و. هر وقت که با مسؤلاغن دبیرستان ... تماس میگرفتم جواب درس نمیدادندو در اخر هم کلا گوشی رو بر نمیداشتند.و هر وقت مراجعه میکردم میگفتند که هیچ خبری نیست و خودمان خبر میدهیم.چه کسی میخواهد در روز قیامت جواب این ناحقی ها را بدهد و به گردن بگیرد.متن خودم عضو سایت کازرون نگاه هستم واین هارا هم در تمامی سایت ها منتشر خواهم کرد.من معدل درسی خوبی دارم.ولی خبر دارم که دانش اموزان بسیار زیادی با معدل کم در انجا درس میخوانند.
خدمت مدیریت محترم اداره آموزش پرورش کازرون وجناب فرماندار محترم شهرستان
آقای فرماندار سلام،ایا به فکر اداره اموزش پرورش هم هستید؟ واقعا حق من در اینجا ضایع شده است.به فکر من هم باشید اقای فرماندار من به خاطر این مسئله از درس خواندن زده شده ام.مسؤلان باید در ان دنیا جواب من را بدهند!!!!!
من از اداره اموزش پرورش کازرون بسیار ناراضی هستم.
محمد علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
کازرون دیگه نابود شد رفت،اینچیا هیچ دردی دوا نمیکنه،واسه اشتغال جوانان کاری بکنید که برای کار به جای دیگر مهاجرت نکنند همه ی تحصیل کرده های شهرمان همگی فست فود یا دکه فلافلی باز کردند،شهری که نه امکانات نه جایی برای اشتغال دارد......... فقط میگویم متاسفم و برای جوانان شهرم آرزوی سلامتی میکنم
هوشیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
1
آقای بهادر ریاضی ؟؟؟؟؟
من مطمئن هستم این نوشته هم کار جنابعالی است نه مردم .
دوما چرا شما کار زشت عضو شورای شهر نیامدی محکوم کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر چنین اتفاقی توسط عضو شورای کازرون بوجود نمی آمد مسلما دیگه خبری درست نمی شد که مجری تلویزیون بخداهد در موردش صحبت کنه . بعدش هم مجری کازرون کارش خیلی هم درست بوده چونکه خطابش به عضو شورای شهر کازرون بوده نه مردم کازرون .
جناب آقای ریاضی چرا شما در نوشته هایت چیزی در مورد اشتباه و ... که عضو شورای شهر کازرون به بار نیاورده چیزی بیان نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نکنه جنابعالی هم با شورای کازرون دست تو یه کاسه است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
کازرونی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
آقای هوشیار عزیز، سلام
خدایی این وسط آقای ریاضی چه کاره هست
بد نیست ، بگید تا همه بدونیم
حکایت شماه نشه مثل این که (رای تمسخر )هر اتفاقی که میفته
میگن مقصرش احمدی نژاد هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
شعر رو در اینترنت سرچ کنید تا متوجه بشید متعلق به اقای ریاضی هست از نوع نوشته هم معلوم هست. خرابکاری های احمدی نزاد هم میتونم براتون ثابت کنم
موسی کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
1
1
فرزاد حسنی هم چند مدت پیش یک کارگری رو که به مسابقه دعوت شده بود به خاطر اطلاعات کمش مسخره کرده بود میخوام بگم متاسفانه کلا این بی ادبی ها از مجریان صداوسیما عادی شده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
1
اصل کلیپ بزارید تا بیفتیم و قضاوت کنيم. کازرون نما زودباش عزیزم
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
به روی چشم. کلیپ هم منتشر میکنیم
شادباشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما

رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
اونايي كه بخاطر منافع خودشون و اربابانشون خبر كذب منتشر ميكنند و يا يه خبر كوچك رو آنچنان بزرگ ميكنن و پرو بال بهش ميدن كه بيا و ببين بايد از مردم عذرخواهي كنند. اونايي كه رسانه دستشونه و با لاابالي گري هر خبر و متني رو منتشر ميكنند بايد از مردم خجالت بكشند. همونايي كه اين خبر رو تا شبكه رسوندند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
1
1
بابا این ... کیه جز یه بساز بفروش که هی ازش مطلب منتشر میکنید نکنه شما رو هم خریده علی اقو
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
4
بابا جمع کنید این بساط مسخره رو، کمپین دیگه چیه؟ اگر شما یک کازرونی تو این شهر دیدید، بعدش کمپین راه بندازید؟ هر سال تعداد قابل توجهی از خانواده ها دارن از این شهر مهاجرت میکنن و پشت سرشونم نگاه نمی کنن. اگه شما غیرت و ادعای دفاع از شهر دارید، به فکر رفع عقب ماندگیهای فرهنگی و عمرانی و اقتصادی شهر باشین، به فکر اشتغال جوانان تحصیلکرده شهر باشین، به فکر معضلات اجتماعی و بافت قدیمی و زشت بعضی از محله های کازرون باشین. به قول معروف، شدیم (خورده بگیر جمله ول کن.). شهرداری این شهر، 100 تا بلوک سیمانی داره، هر ده روزی یکبار اونها رو از این خیابون به اون خیابون میبره و وسط چهار راه ها کاردستی درست میکنه، یه نگاه به چهارراه ژاندارمری بندازید تا بفهمید تو چه شهری هستیم. اگه دلسوز شهر هستید، چرا اینها رو نمی بینید؟! آدم نباید سوزنش یه جا گیر کنه؟! الان شهر ما یا بهتر بگم روستای بزرگ ما، هیچ مشکلی نداشت، فقط مشکلمون مجری صدا و سیما بود!!!
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
5
سلام ..
آبروی شهر با حرف های یک مجری نامشهور در یک برنامه نامشهورتر نمی رود !
آبروی یک شهر با تخصص مسولین شهر در رابطه با مقامشون سنجیده می شود !
آبروی شهر با دلسوزی و احساس مسولین و مردم به شهر بر آورد میشود !
آبروی شهر با استقلال هنرمند و نویسنده هاش دیده می شود !
آبروی شهر با المانها و مشخصه هاش ارزشگذاری می شود .
آبروی شهر با حفظ آثار تاریخی و محیط زیست بالا می رود .
همه چیز را از کازرون گرفتند .... چیزی از آبرو نمونده ... فقط چشمهای بینا می خواهد و قلم مستقل .
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
آبروی شهر با مسئولان .... می رود.چه شهری است که ما داریم؟کجای ایرانیم؟
شورای شهر کازرون باید افرادی باشند که .... و .... کنند؟اصلا رفتید ببینید به چه علت بین یک شهروند و عضو شورا درگیری اتفاق افتاد؟بروید از آقای ... بپرسید.آیا درگیری شخصی بوده یا بخاطر ...عضو شورا به نزدیکانش؟
چرا قضیه را برخی وارونه جلوه می دهند.
از کازرون نما می خواهیم با دو نفر مصاحبه کند
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
1
به آقای سید رضا بازیار عزیز
سلام سید، معرفی یک مکان زیارتی باید به درستی صورت بگیره نه بر مبنای دروغ و یا حدس و گمان. چون فردی که شما میخوای امامزاده سید حسین رو بهش معرفی کنه یه سرچ معمولی توی اینترنت میزنه که این امامزاده کیه و چه کسی گفته که چهارمین حرم اهل بیت در ایرانه و بعد از اون که مطمئن شد که اغراق شده تمام تعریفای حقیقی از شهر کازرون رو هم از همین دست فرض میکنه و به قول معروف میگه خخخخخخخ.
مهد تمدن ایران هم کازرون نیست برادر، در مورد شاهپور و والرین هم اغراق شده ، یه بررسی بکن تا متوجه بشی.
و بدتر از همه اینه که گفته با دم شیر بازی نکن. هم تهدید بی پشتوانه هست و هم اگه گذرش به کازرون بیفته متوجه میشه که شیره یا روباه و ضایع میشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
میدونم نویسنده اغراق کرده! اما اگه بخوایم این رو بزرگنمایی کنیم میتونه موجب تمسخر بشه...! پس بهتره ویرایش بشه
قصد جسارت نداشتم و منظور من اینه که باید به این مکان افتخار کنیم!

پیشنهاد میکنم متن های زیر رو بخونید:

امامزاده سید حسین از دیرباز مورد توجه مردم فارس بوده‌است و به عنوان سومین امامزاده مورد توجه در استان فارس بعد از شاهچراغ و سید علاءالدین حسین به شمار می‌آید که مردم اعتقاد زیادی به آن دارند و برای نذورات و گرفتن حاجات به زیارت این امامزاده روی می‌آورند، و به خاطر وجود چشمه سار و باغات به سیاحت و گذراندن تفریحات آخر هفته و ایام تعطیل در جوار این امامزاده می‌پردازند. براساس دارای موقعیت ویژه‌است و جمعیت قابل توجهی از شهرها و استان‌های همجوار به زیارت این امامزاده روی می‌آورند.

شهر کازرون در دوران طلایی اسلام یکی از بزرگترین مراکز و موطن بسیاری از دانشمندان، شاعران، صوفیان و دیگر بزرگان بوده‌است. از این شهر همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین و بزرگترین مراکز و شهرهای تمدن و فرهنگ اسلامی یاد می‌شود. کازرون یکی از مراکز علم و دانش اسلامی و نوآوری در دوران طلایی اسلام بود.
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
1
سید رضای عزیز، تازه مدیر کل اوقاف گچساران بی بی حکیمه و شهردار قزوین هم امامزاده حسین(فرزند امام رضا ع) رو قبلن چهارمین حرم اهل بیت عنوان کردند.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
1
مشکل از اعضای ...
Iranian security team
|
United Kingdom
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
این متن از طرف مردم کازرون نیست نویسنده باید بیشتر مراقب باشد

شخصیت ما رو با برخوردمون اشتباه نگیر…
شخصیت ما چیزیه که ما هستیم…
اما برخورد ما بستگی داره به اینکه تو چی باشی…
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
مشکل صدا وسیما نیست مشکل مسولین شهر هستند که به جای خدمت به مردم به جان همدیگر افتاده اند امام جمعه علیه شورای شهر صحبت می کند شورای شهر جوابیه م فرستد و مسایل دیگر ...
فرهنگ وحقیقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
جنابان محترم وخوانندگان عزیز سلام
بیائیددرست قضاوت کنید.میگویندفاصله بین حق وباطل چهارانگشت است...پس باحقیقت به میزبانی قضاوت برویم.بایدتوجه شمارابه این نکته جلب نمایم:
که بعضی وقتهااشکال ازخودماهست که دیگران جرات پیداکردندصحبت کنندلذانیازاست مادرکارهامان تجدیدنظرکنیم.القابی چون 1100شهید،شهرحکومت نظامی وامثالهم نبایدپوششی باشدبراشتباهات ماودنیاطلبی های ما.سعی کنیدفرهنگی راجابیاندازیدکه ثمره اش به آیندگان برسدنه اینکه باعث وبانی فرهنگ نادرست وحتی غلطی گردیدکه دودآن همدرچشم خودمان وهم درچشم آیندگان برود.موفق باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
1
پس کی کلیپ ميزاريد دیگه منتظریم
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
0
از خنده روده بر شدم.چهـــــــارمیـــــن حـــــــــرم اهـــل بیـــــــت!!!!! واقعن بعضی از دوستان صنعتگرند.
حالا اصل کلیپ رو بذارین ببینیم چی بوده؟!!؟!؟!
دوستان، اولا قضاوت عجولانه مخصوص آدم های جاهل و جو گیر است و تا نبینید که اصل جریان چه بوده تحت تاثیر هیچ حرف و بیانیه ای قرار نگیرید و ثانیا بیایید فراتر از کوچه و محله و قبیله و طایفه و روستا و شهر و استان و کشور و دین فکر کنیم و به انسانیت بیندیشیم و بر روی انسانیت و کرامت انسان ها تعصب داشته باشیم که غیر از این نشانه درصدی کم یا زیاد از نادانی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
خدایش خنده دار کازرون نما ایقدر مطلب کمه وسوژه نداری که چهارمین حرم..... بابا کازرون پره از بیکار خدایش جاده هامونا دیدی واقعا متاسفم متاسف......؟؟؟؟؟
پژمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
0
0
یکی پیدا بشه قلم رو از دست نویسنده ای مطلب بگیره، یهووووووی فردا مینویسه کازرون از دیرباز پایتخت ایران بوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
1
0
نخستین سایت جامع شهرستان کازرون.چقدر شما بدبخت هستید
سایت خبری باید طرفدار مردم باشه نه طرفدار شورای شهر.همین مونده که شورای شهر رسانه رو بخره
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
اولا  مطالب منتشر شده در سایت لزوما دیدگاه و مشی سایت و مدیران آن نیست. و دوم اینکه در این مطلب هم هیچ جانبداری از شورا و بی توجهی به مردم صورت نگرفته.
در نظر داشته باشید که اجازه بیان عقیده و نظر و حرف به افراد مختلف، و انتشار دیدگاه و نظر آنها، خود نوعی طرفداری از مردم است
شادباشید
علی بحرانی - مدیرکازرون نما 
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
حالا این مجری بی سر وپا چه غلطی کرده.
خیابان نهضت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
مهمترین مشکل رسانه های مجازی اینه که مطالب به طور کامل خونده نمیشه و اگر خونده بشه کامل به یاد نمیمونه.

یادمان باشد:
باید کمپینی راه اندازی کرد و از خبرنگار شهرمان که به عنوان اولین نفر خبر شکستن سر یک شهروند را رسانه ای کرد تقدیر نمود.

در شهری که خبر تیراندازی و چاقوکشی و آدم کشی کک کسی را نمیگزید اکنون با شکستن ناچیز سر یک شهروند صدای واویلتا بلند شده است.

خبرنگار محترم دست مریزاد!
مجری محترم صداوسیما فدات!

مردم بافرهنگ کازرون تشکر بابت حساسیت نسبت به شکستن سر یک شهروند

مردم بافرهنگ کازرون تشکر بابت نگرانی از دیدگاه سایر مردم نسبت به شهرتان

من اگر به جای امام جمعه، فرماندار، رییس شورای شهر یا هر مسوول دلسوزی بودم جایزه بزرگی به خبرنگار کازرونی تقدیم میکردم.

ممنون از تمام اصحاب رسانه که حساسیت نشان دادند.

امیدوارم کوچکترین بی احترامی و اهانت به هر شهروندی به زودی رسانه ای شود تا هر تازه به دوران رسیده ای نتواند شاخ و شانه بکشد و قانون گریزان بهتر شناخته شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴