پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
به‌مناسبت روز جهانی دامپزشکی، مراسم جشنی با حضور جمعی از استادان و مسئولان نظام پزشکی استان فارس و دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سعید خاتم ساز سرپرست واحد کازرون، در این مراسم درباره اهمیت رشته دامپزشکی در راستای تامین بهداشت و سلامت جامعه سخنرانی کرد.

دکتر خاتم ساز با بیان اینکه در جامعه بشری امروز بخش وسیعی از سلامت جامه از سوی گروه دامپزشکی تامین می‌شود، گفت: دامپزشکی در راستای ایجاد سلامت و درمان حیوانات و دام‌های مختلف نقش مهمی دارد که این امر موجب کنترل بیشتر بیماری‌های مشترک بین دام و انسان می‌شود.

گرامیداشت روز جهانی دامپزشکی در دانشگاه آزاد کازرون + عکس

سرپرست واحد کازرون با توجه به تاریخچه درخشان دانشکده دامپزشکی واحد کازرون افزود: رشته دامپزشکی در واحد کازرون از ابتدا با استادان صاحب نام کشوری و امکانات لازم در این واحد آغاز شده و به همین دلیل بنیان این رشته استوار و پایدار بوده است.

گرامیداشت روز جهانی دامپزشکی در دانشگاه آزاد کازرون + عکس

وی اظهار کرد: تاکنون تعداد زیادی از فارغ‌التحصیلان این دانشکده در تخصص‌های مختلف و یا در پست‌های مدیریتی استانی و کشوری مشغول هستند و این نتیجه تعهد و تخصص بالا در این دانشکده و دانشگاه است.

دکتر ابوذر دهقان رئیس دانشکده دامپزشکی واحد کازرون هم از موفقیت‌های چشمگیر فارغ‌التحصیلان رشته دامپزشکی کازرون در مجامع بین المللی و داخلی نام برد و اظهار کرد: ثمره و افتخارات سی سال تلاش و فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشکده دامپزشکی نیز، فارغ التحصیل شدن بیش از ۱۴۰۰ دامپزشک و متخصص است که امروز در سطح جامعه مشغول خدمت رسانی هستند.

گرامیداشت روز جهانی دامپزشکی در دانشگاه آزاد کازرون + عکس

بردبار رئیس نظام دامپزشکی استان فارس که خودش یکی از فارغ التحصیلان دانشکده دامپزشکی کازرون بوده است، اظهار کرد: «دانشکده دامپزشکی کازرون یکی از با سابقه‌ترین دانشکده‌های کشور بوده و تاکنون افتخارات علمی زیادی در سطح کشور داشته است.

گرامیداشت روز جهانی دامپزشکی در دانشگاه آزاد کازرون + عکس

عضو شورای مرکزی سازمان دامپزشکی کشور گفت: یک دامپزشک متعهد باید با دانش روز همراه باشد تا بتواند از آموخته‌های علمی خود در بازار کار آزاد هم بهره بگیرد زیرا امروز سواد ملاک است نه مدرک و مدرک گرایی شایسته این دانشگاه نیست

گرامیداشت روز جهانی دامپزشکی در دانشگاه آزاد کازرون + عکس

نویسنده: اصغر جوکار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳