پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
دکتر محمد بحرانی متولد 1356 کازرون، عضو تیم پروژه طراحی نرم افزار بازشناسی گفتار و عضو بنیاد ملی نخبگان ایران در برنامه مستند فاتحان ثریا که در تاریخ 1394/07/18 از شبکه خبر پخش گردید، به معرفی نرم افزار کاربردی بازشناسی گفتار پرداخت.

به گزارش کازرون نما، دکتر محمد بحرانی متولد 1356 کازرون است که دوران تحصیل خود را تا مقطع متوسطه در کازرون و در مدارس ابتدایی سیدالشهداء، راهنمایی موحد و دبیرستان بستانپور گذراند و سپس برای ادامه تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شیراز با گرایش سخت افزار به شیراز رفت. ایشان پس از اخذ مدرک کارشناسی، با رتبه 12 در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی پذیرفته شد و برای ادامه تحصیل راهی تهران گردید. وی پس از اتمام دوره ارشد با معدل بالا و کسب رتبه دوم معدل در این رشته، در همین دانشگاه برای اخذ مدرک دکتری به ادامه تحصیل پرداخت.

کلیپ معرفی نخبه کازرونی در مستند فاتحان ثریا + دانلود

دکتر بحرانی تز پایان نامه ارشد و دکتری خود را طراحی بخشی از پروژه نرم افزار بازشناسی گفتار زبان فارسی قرار داد و در سال 1389 با اخذ درجه دکتری مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی فارغ التحصیل شد و با همراهی جمعی از دانشجویان با تاسیس شرکت دانش بنیان "عصر گویش" محصول خود را تجاری سازی نمود.

لازم به ذکر است که ایشان اکنون در کنار فعالیت در این شرکت و به روزآوری و ارتقاء نرم افزار بازشناسی گفتار، عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه صنعتی شریف بوده و در دانشگاه تهران، دانشگاه قم، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر سابقه تدریس دارد. وی همچنین ثبت چند مقاله ISI و دبیر اجرایی سومین همایش ملی زبان شناسی رایانشی و نیز عضویت در کمیته علمی دومین همایش ملی مهندسی کامپیوتر و فن آوری اطلاعات دانشگاه پیام نور را در رزومه علمی خود دارد. 


دانلود


عکاس: مستند فاتحان ثریا
منبع: شبکه خبر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
0
2
واقعاً ایشون باعث افتخار شهرستان هستند. تبریک میگم به ایشون و همشهریان عزیز.
فردی که تونسته در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل کنه و عضو هیئت علمی اونجا بشه یک نخبه واقعیه.
kazeruni
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
0
0
واقعاً ایشون باعث افتخار شهرستان هستند. تبریک میگم به ایشون و همشهریان عزیز.
فردی که تونسته در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل کنه و عضو هیئت علمی اونجا بشه یک نخبه واقعیه.
فرزانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
0
سلام
نظر شما
نام :
ایمیل :
نظر :
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.