پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
جمعه ای که در پیش داریم، روز قدس است. همان روزی که خمینی کبیر آن را روز امت اسلام دانست. روز خروش انقلابی امت اسلام علیه تمام کفر و شرک و نفاق.

جمعه ای که در پیش داریم، روز قدس است. همان روزی که خمینی کبیر آن را روز امت اسلام دانست. روز خروش انقلابی امت اسلام علیه تمام کفر و شرک و نفاق.
روزی که امام خمینی(ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را، روز قدس نامید، هنوز پرده ها نیفتاده بود و چهره واقعی صهیونیسم اسلامی خود را به امت محمد(ص) نشان نداده بود. اما امروز دیگر نقاب از چهره صهیونیسم اسلامی برافتاده است.
امروز خط مقاومت اسلامی ،جبهه ای بزرگ تر را در مقابل خود می بیند که با تمام امکانات، و با وحشی گری تمام به میدان آمده است. البته تمام این ها را ضمیمه کنید به جبهه رسانه ای صهیونیست ها و این که امروز صهیونیسم با سه نقاب صهیونیسم یهودی، مسیحی و مسلمان، برای نشان دادن قدرت خود در سرتاسر جهان دست به کشتار وحشیانه می زند.
قاره آمریکا همواره به عنوان حیاط خلوت صهیونیست ها مورد استفاده قرار گرفته است. هر چند در آن قاره عده ای اعم از مسلمان، مسیحی و حتی مارکسیست ها و یهودی ها با موجودیت شرمطلق و غده سرطانی، یعنی رژیم غاصب صهیونیستی مشکل دارند. این افراد همیشه با خشونت تمام از سوی حاکمان مواجهه بودند. البته به غیر از کوبا و ونزوئلا.
در طول یکسال گذشته، قاره سبز یعنی همان اروپا، به خصوص مسلمانان آن کشورها با خطری به عنوان داعش یا همان دولت اسلامی عراق و شام روبرو بوده است. علی الظاهر داعش قرار بوده است دولت اسلامی عراق و شام باشد اما این روزها حتی داعیه دار قاره سبز هم هست چه رسد به کشورهای اسلامی دیگر.
انفجار عقیدتی و قتل ها، بمب گذاری ها و ... از سوی داعش و عناصر موسوم به آن، در قاره سبز در طول سال گذشته، بسیار خود را نشان داده است.
در آفریقا البته قضیه شاید کمی متفاوت تر باشد. در آن جا بوکوحرام که خود یک گروه تکفیری می باشد باز هم دست به گروگان گیری، قتل و حتی سوزاندن و اسیر کردن، تجاوز جنسی به پسران و دختران و فروختن بچه مسلمان ها به عنوان نوکر و کنیز زد.
بوکوحرام که از آن به عنوان داعش آفریقا یاد می شود، دست کمی از داعش ندارد و شنیده شده است که با خلیفه داعش بیعت نموده است.
بوکوحرام جریان تند تکفیری است که امروز در برخی کشورهای آفریقایی تحت عنوان جهاد دست به قتل و غارت و تجاوز می زند.
داعش که البته اکنون با حمایت های همه جانبه صهیونیسم بین الملل روبرو است، هر روز دایره فعالیت خود را گسترش می دهد. جالب این جاست که این دولت خودخوانده، با پرچمی اسلامی و شعاری اسلامی، برخی از حرام های الهی را حلال و برخی از حلال های الهی را حرام نموده است. که طبق نص صریح آیات قرآن این عمل فسق است.
داعشی ها هیچ کدام از فرق اسلامی را حق نمی دانند و تنها کسانی را بر حق می دانند که با خلیفه داعشی بیعت کرده باشند.
و از همه مهم تر این است که در طول هفتاد سال اخیر، تقریباً تمام علمای اسلام، خطر رژیم غاصب صهیونیستی را متذکر شده و جهاد با رژیم غاصب صهیونیستی و کمک به مجاهدانی که علیه این رژیم مبارزه می کنند را واجب شمرده اند و گاه اجازه داده اند تا قسمتی از وجوهات شرعی را به آنان بپردازند. اما داعش نه تنها رژیم غاصب صهیونیستی را خطری برای اسلام نمی داند، بلکه همکاری تنگاتنگی با آنان دارد. مثلاً همین چند وقت پیش داعش اعلام جنگ مسلحانه تا نابودی کامل حماس به عنوان یکی از محورهای مقاومت اسلامی مردم فلسطین نموده است. و از سوی دیگر مجروحان و زخمی های داعشی در بیمارستان های رژیم غاصب صهیونیستی مداوا، و دوباره به نیروهای داعشی می پیوندند.
این همکاری داعش و رژیم غاصب صهیونیستی به همین جا تمام نمی شود. بلکه همکاری این دو در قاچاق اعضای بدن انسان، و دختران و پسران به عنوان برده های جنسی هم وجود دارد.
آن چنان که در 16 اسفند ماه گذشته سایت خبری الیوم الثامن، شبکه دو تلویزیون رژیم اسراییل فاش ساخته که داعش اعضای بدن قربانیان خود و حتی مجروحان داعشی را که در جبهه های جنگ به شدت زخمی می شوند، با همکاری یک تیم متخصص پزشکی اسراییلی به فروش می رساند.
پیش از این داعش برای تامین منابع مالی خود از کمک های کشورهای عرب منطقه، فروش نفت و مواد مخدر استفاده می کرد، اما اکنون فروش اعضای بدن قربانیان به چهارمین منبع اصلی درآمد داعش تبدیل شده است.
رژیم صهیونیستی از ابتدای بحران در منطقه، همواره میزبان مجروحان گروه های تروریستی بوده و آنان را در شهرهای فلسطین اشغالی درمان کرده است.
«
العالم: در تصاویر منتشر شده از این ماجرا، بنیامین نتانیاهو در حال دست دادن با عناصری است که پس از مجروح شدن در سوریه، به بیمارستان نظامی در جولان اشغالی منتقل شده‌اند.
گزارشها حاکی است که از آغاز بحران و جنگ در سوریه صدها تن از عناصر مسلح و تروریستها پس از مجروح شدن برای درمان به اراضی اشغالی منتقل شده‌اند
چرایی این که چرا بایستی در قلب امت اسلام، بعد از تشکیل یک حکومت صهیونیستی یهود، حال شاهد بوجود آمدن یک حکومت به اصطلاح اسلامی صهیونیستی باشیم از جمله سوالاتی است که جواب سختی ندارد.
روز قدس روز امت اسلام است.
امروز داعش نه تنها عراق و سوریه بلکه کشورهای مصر، لیبی، یمن، الجزایر، و این روزها خبرهایی مبنی بر حضورشان در کشورهای قفقاز به گوش می رسد.
طالبان و القاعده، هنوز در پاکستان و افغانستان جولان می دهند.
آل سعود نیز برای آن که در این بازی کشت و کشتار از مسلمانان هم مذهب خود عقب نباشد، نه تنها با حمایت های همه جانبه از این گروه ها در قتل و جنایت های منطقه شریک شده است، بلکه خود نیز دست به جنگ افروزی در یمن زده است.
آری امسال در حالی به استقبال روز قدس می رویم، که یمن زیر باران موشک های سعودی، شب ها را روز و روزها را شب می کند. عراق و سوریه از دست داعش هر روزشان عزاست.
در کویت و کویته، پیروان داعش، خود را منفجر می کنند تا شاید حوریان بهشتی را پس از جهاد نکاح این دنیاشان به آغوش کشند.
در حالی به استقبال روز قدس می رویم که ناموس اسلام در دستان این کفتارهای خون آشام دست به دست می شود.
...
البته ناگفته نماند که در این یک سال مردان و زنانی بودند که قهرمانانه به شهدای صدر اسلام اقتدا کردند و ایستادند.
ایستادگی زنان کوبانی از این دسته بود.
مردان و جوانان عراق که به ندای مرجعیت خویش لبیک گفتند و لباس رزم پوشیدند تا خصم را به زانو درآوردند، از این دسته اند.
و ایران!!!
ایرانی مقتدر در میان منطقه ای پر از کفتارهای خون آشامی که معلوم نیست از کجا آمده اند و جز قتل و کشتار و تجاوز و آدم خواری کار دیگری بلد هستند یا نه؟
و ایران پناهگاه مظلومان و مستضعفین جهان است.
و در این میان سرداری چونانی مالک اشتر علی می غرند تا جنایت کاران را آسوده نگذارد. آری سردار سپاه اسلام قاسم سلیمانی...
مردی برخاسته از کویر ایران. بشاش و سرزنده که خاری شده است بر چشمان دشمنان بشریت...
و نام او به مردان و زنان زیر یوغ مانده آرامش می دهد.
مردی که نامش لرزه بر اندام دشمنان دین خدا می اندازد.
خدایا به سلامت دارش...

asadzade.blogfa.com

نویسنده: محمدمهدی اسدزاده
برچسب ها: روز قدس ، قدس ، داعش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹