پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۳۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۲
به‌منظور تقویت روحیه معنوی و آشنایی با احادیث، کلام وحی و نماز برای نخستین بار از میان 100 پیش‌دبستانی روستا و شهر این شهرستان جشنواره باشکوه قرآنی برای 200 نوآموز کازرونی با همکاری شهرداری و شورای شهر برگزار شد.


معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش کازرون امروز در حاشیه این جشنواره باشکوه که با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر کازرون در پارک باغ نظر برگزار شد اظهار داشت: به‌منظور تقویت روحیه معنوی و آشنایی با احادیث، کلام وحی و نماز برای نخستین بار از میان 100 پیش‌دبستانی روستا و شهر این شهرستان جشنواره باشکوه قرآنی برای 200 نوآموز کازرونی با همکاری شهرداری و شورای شهر برگزار شد.

حکمت ورع با اشاره به فرموده حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه تربیت را باید از مهدکودک‌ها شروع کرد که در دانشگاه دیر است گفت: با توجه به اینکه کانون‌های پیش‌دبستانی پس از خانه نخستین مکان اجتماعی بوده که نوآموزان برای فراگیری کلمات و جملاتی فراتر از آموزه‌های اولیای خود برآن وارد می‌شوند.

وی هدف از برگزاری این‌گونه جشنواره‌های قرآنی را آشنایی بیشتر آینده‌سازان این مرزوبوم با احادیث و روایات و کلام وحی و نیز تأکید بیشتر به خانواده‌ها بر اهمیت این موضوع عنوان کرد.

معاون پرورشی آموزش‌وپرورش کازرون ادامه داد: برگزاری جشنواره و مسابقه قرآنی و تعالیم دینی در میان نوآموزان در مهدکودک‌ها و کانون‌های پیش‌دبستانی بهانه‌ای در راستای تقویت روحیه معنوی و تعامل بیشتر برای برگزاری کارگاه‌های مختلف در نحوه برخورد با نوآموزان است.

ورع خاطرنشان کرد: چنانچه ما بتوانیم مهدکودک و کانون‌های پیش‌دبستانی‌ها را به آموزش قرآن و علوم دینی و تربیتی مسلح کنیم در اذهان فرزندان و کودکان ماندگار خواهد شد و یک‌قدم آموزش‌وپرورش را به جلو حرکت می‌دهد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که مدیریت آموزش‌وپرورش این شهرستان بتواند در سال آینده این‌گونه جشنواره‌ها را برای نوآموزان برگزار کند.

به گزارش فارس، جشنواره بزرگ قرآنی نوآموزان کازرون در یک فضای مفرح و شاد در پارک باغ نظر این شهر برگزار شد.


منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
0
0
برنامه قشنگی بود. دست هم عوامل درد نکنه. در انشاالله در اینده
نزدیک شاهد برنامه های متنوع تری جهت پیشبرد اهداف متعالی

در راستای تربیت اسلامی کودکان این مرز و بوم با شیم

""و من الله التوفیق ""
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
0
0
برگزار ی جشنواره قرانی متناسب با گروه سنی پیش دبستانی برای اولین بار در این مقطع سنی انجام شد که فضای روحانی و تحسین برانگیزی در این روز برای معاونت محترم پرورشی و بقیه زحمت کشان در عرصه تعلیم و تربیت رقم خورد. …
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳