پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۷۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
دیدگاه فرهیختگان کازرونی درباره روز کازرون - 18
مردم در حال حاضر احساس میکنند در شهری زندگی میکنند که صاحبی ندارد ، اگر ثابت شود زحمات که کشیده میشود به هدر نمیرود، به نظر میرسد فکرههای اقتصادی ، هنری ، فرهنگی ، و… بیشتر دخیل و در گیر میشوند .

همانطور که مستحضرید تعداد زیادی از همشهریان عزیز از کازرون مهاجرت کرده و به شهرهای بزرگتری رفته که این آمار در ایران کم نظیر میباشد و به همین واسطه حقیر پیشنهاد میکنم نشستی مهم با حضور کارشناسان دلسوز تشکیل شود و در همین رابطه آسیب شناسی و ایرادهای مهم برسی شود چون سرمایه اصلی و عنصر مهم یه جامعه مردمانی هستند که بصورت غریزی به جامعه خود تعصب داشته و عشق میورزند. لذا برگزاری این سمینار یا نشست يا…  بایستی عاری از باند بازی و بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی و جناحی باشد .

تاریخ برگزاری: پانزده روز اوایل سال باشد معمولا نخبه های فرهنگی ، هنری ، اقتصادی و… جهت دید و بازدید این ایام بیشتردر کازرون حضور دارند .

* انتخاب روری بنام کازرون ، بسیار مهم و حیاتی است ، به نظر میرسد مردم احساس هویت می‌کنند ، احساس وظیفه میکنند، میشود از انرژی بسیار زیاد مردم استفاده کرد ، البته با برنامه ریزی و تشکیل گروه دلسوز که دارای یه برنامه مدونی  باشد .

مردم در حال حاضر احساس میکنند در شهری زندگی میکنند که صاحبی ندارد ، اگر ثابت شود زحمات که کشیده میشود به هدر نمیرود، به نظر میرسد فکرههای اقتصادی ، هنری ، فرهنگی ، و…  بیشتر دخیل و در گیر میشوند .

* روش انتخاب روز کازرون میتوان با اعلام چند روز و در چند گزینه به نظر سنجی مردم از طرف سایت  ونشریات قرار داد و یک جورایی 

همه مردم بتوانند نظر بدن یا در واقع درانتخاب این روز شریک باشند . با توجه به اینکه کازرون درماه اسفند و فروردین دارای بهار خوبی 

میباشد ، لذا فکر میکنم در این ایام نام گذاری خوب باشه

* قبل از هر اقدام بایستی هئیت موسس  موقت تشکیل شود و بصورت رسمی کارها را جلو برد و اهداف ، فکر اصلی ، و روند رو به رشد را معین کرد ، 

به امید سلامتی شما و آرزوی داشتن شهری سبز و سربلند.

نویسنده: مهدي هنرجويان
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
0
0
عامو هر کی مطلب می خونه ی نری هم بده لطفا
خوشن آدم نظر همشهریوی عزیزیش هم بودونه
خصوصا که دور از وطنم باشه
ول خواهشا التماسا ی کم مهربونانه هم باشه، خو بضی وختا نظر هشتن ول ایق توپ تشر توشن که آدم زلش می ره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹