پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۴۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۴
در دانشگاه پيام نور برگزار شد:
مراسم يادواره شهداي شهرستان كازرون تحت عنوان لحظاتي با لاله هاي آسماني با حضور جمعي از مسئولان نظامي و اداري در دانشگاه پيام نور كازرون برگزار شد.

به گزارش کازرون‌نما به نقل از روابط عمومي دانشگاه پيام نور كازرون؛ دكتر اسداله جعفري سرپرست دانشگاه پيام نور كازرون در آيين بزرگداشت شهداي كازرون كه با حضور جمعي از خانواده‌هاي معظم شهدا، دانشجويان و اساتيد در دانشگاه پيام نور كازرون برگزار شد، با تقدير از دست اندكاران برگزاري باشكوه يادواره شهداي شهرستان در اين مركز دانشگاهي در سخناني بيان داشت: با برگزاري يادواره شهداي سرافراز اميدواريم بتوانيم ذره‌اي از دين خود را به اين عزيزان و خانواده‌هاي شهدا ادا نمائيم.

در ادامه حجت الاسلام خرسند امام جمعه شهرستان كازرون در سخناني با گراميداشت ياد و خاطره شهدا اظهار داشت: برگزاري يادواره شهدا يك ارزش است اما در محيط هاي علمي و دانشگاهي بسيار بارزش تر مي باشد.

وي گفت: امروزه تمام عزت و اقتدار و سرافرازي ملت ايران در صحنه بين‌المللي مديون خون شهدا است بنابراين همواره بايد پاسدار خون شهدا و حافظ راه شهدا باشيم.

امام جمعه كازرون افزود: ملت ايران در طول هشت سال دفاع مقدس سربلند از امتحان الهي بيرون آمد و در عمل ثابت نمودند كه مومن به خدا و ارزش هاي والاي الهي هستند.

وي با اشاره به اينكه شهيد متعلق به يك خانواده و يك شهر نيست، افزود: شهيد مثل خورشيد است كه از شعاع او همه عالم بهره مند مي شوند و به همين دليل است كه قرآن شهدا را شهيد زنده مي پندارد.

خرسند خاطرنشان كرد: در يادواره ها بايستي گلچيني از وصيت نامه هاي شهدا منتشر شود تا بدانيم كه دغدغه هاي شهدا و اولويت هاي شهدا چه بوده است و در اين يادواره ها بايستي دغدغه هاي شهدا يادآوري شود.

وي اذعان داشت: در تمام وصيت نامه هاي شهدا بدون استثنا دينداري، ولايت پذيري ، ايثار و گذشت وجود داشته است.

در پايان امام جمعه كازرون از مسئولين دانشگاه به جهت برگزاري اين گونه يادواره ها تشكر و قدرداني نمود.

در ادامه حاج اميري از يادگاران هشت سال دفاع مقدس و موسسه ميعاد با شهداي شيراز به روايتگري شهدا و دفاع مقدس پرداخت.

گفتني است فضاسازي شهدايي در دانشگاه، مداحي مداحان اهل بيت عصمت و طهارت، برگزاري تئاتر دفاع مقدس، اجراي شعر توسط استاد كاظم دهقانيان فرد و اجراي گروه سرود پايگاه شهيد اشرفي مهرنجان از ديگر برنامه هاي اجرا شده در يادواره شهدا بود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایثارگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
0
2
باسلام
بنده بعنوان خانواده شهید خواستم بدونم وقتی از خانواده شهدایی که یادواره عزیزانشان را برگزار کرده اید آما خانواده شهدا بی اطلاع و دعوت نشده اند چطوری عده ای از خانواده معظم شهدا مطلع و در این یادواره حضور داشته اند.
مطلب دیگر اینکه کازرون با دارا بودن رزمنده های زیاد و با سوابق حضور در عملیات های زیاد و داشتن مسئولیت های مهم در طول دوران دفاع مقدس چرا از انان استفاده نمی شود؟ آیا این برای شهرستانی که 1100 شهید والامقام و بیش از 2000 جانباز دارد شایسته است که از شیراز برای خاطره گویی دوران دفاع مقدس راوی دعوت کنید؟ تا کی با اینجور کارها ارزش دلاور مردی ها و رشادت های رزمندگان شهرستان کازرون باید بی ارزش جلوه دهید؟ در این شهرستان رزمندگانی وجود دارند که اندازه روزهای دفاع مقدس سابقه جبهه آن هم در پست های مهم و حساسی دارند چرا از آنان دعوت به عمل نمی اید؟
اشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
0
2
اگر اطلاع رسانی و دعوت میشدیم قطعا با شکوه تر و شایسته تر برگزار میشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳