پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳
دانشگاه پیام نور کازرون با نیت هدیه به چهارده معصوم(ع) اقدام به برگزاری سومین دوره ختم قرآن نمود. به گزارش دریافتی کازرون نما، مسئول کانون قرآن و عترت این دانشگاه اظهار داشت: امور فرهنگی با همکاری کانون قرآن و عترت دانشگاه با نیت هدیه به چهارده معصوم(ع)، اقدام به برگزاری سومین دوره ختم قرآن نمود.

دانشگاه پیام نور کازرون با نیت هدیه به چهارده معصوم(ع) اقدام به برگزاری سومین دوره ختم قرآن نمود.

به گزارش دریافتی کازرون نما، مسئول کانون قرآن و عترت این دانشگاه اظهار داشت: امور فرهنگی با همکاری کانون قرآن و عترت دانشگاه با نیت هدیه به چهارده معصوم(ع)، اقدام به برگزاری سومین دوره ختم قرآن نمود.

شفیعی با اشاره به سومین دوره برگزاری طرح سراسری ختم قرآن کریم در دانشگاه پیام نور کازرون، افزود: این طرح از سال 90 آغاز شده و با توجه به استقبال بسیار خوب کارکنان از این دوره‌ها تاکنون سه مرحله از آن برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های ختم قرآن به منظور انس گرفتن کارکنان با قرآن و استفاده از مفاهیم والای آن است، تصریح کرد: در این طرح هر نفر یک جزء قرآن کریم و در طول این ماه پرفضیلت نیز یکبار قرآن را ختم خواهد کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳