پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۲۱۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۱
در پی حمله تروریست ها به قبور صحابه
باید گفت که آنان از خونی می‌هراسند که بر شمشیرها پیروز می‌گردد. خون‌هایی که در طول تاریخ جوشش کرده‌اند و انقلاب‌ها پدید آورده‌اند. آن‌ها خشم‌شان از این است که خداوند به مؤمنین وعده داده است:« فان حزب الله هم الغالبون»

وقتی این‌ها را می‌خواندم، به یاد مجلس یزید بن معاویه افتادم که چوب خیزرانش را بر لب و دهان مبارک سیدالشهداء می‌زد و می‌گفت: برخیزید ای کشته شدگان بدر و احد که انتقام شما را گرفتم! حالا این فرزندان خلف یزید، پیکر بزرگان اسلام که جانفشانی‌ها کرده‌اند در راه اعتلای کلمه الله را به عنوان مشرک از قبر بیرون می‌کشند و می‌ربایند!

قبلاًها وقتی در مورد آخرالزمان و حوادث پیش از قیام قائم(عج)، می‌خواندم و یا می‌شنیدم، برایم خیلی سخت بود باور کنم.

با خود می‌اندیشیدم یعنی آن زمان که سفیانی قیام می‌کند، در حالی که احادیث معتبر نه از ائمه شیعه، بلکه از خود پیامبر، وجود دارد که او را و اعمال او را تشریح کرده است، چگونه می‌شود مسلمانی در کنار او قرار گیرد؛ اما حالا با وضعی که در سوریه پیش آمده و هتک حرمت قبور مسلمین و به تازگی قبور بزرگان امت چون جناب جعفر طیار- که پیامبر (ص) او را دارای دو بال در بهشت دانست و در کتب تاریخی اسلام از صحاح سته اهل سنت گرفته تا کتب روایی شیعه آمده است- یا حجر بن عدی – که احادیثی هم از حضرت رسول(ص) و هم از امیرالمومنین(ع) در خصوص شأن و جایگاه والای او بیان شده است- و افتخار کردن وهابیون به این عمل، و تهدید برای ادامه آن، به عینه مشاهده می کنیم که عده ای از امت رسول خاتم(ص) چگونه راه انحراف جسته اند که بدترین و شنیع ترین اعمال را در قاب اسلام به تصویر می کشند.

در پی این اقدام ها یکی از این تروریست ها، در صفحه خود در فیسبوک، بعد از افتخار به این اعمال، آن را در راستای شرک زدایی از اسلام! و عصبی کردن فرزندان خمینی و شیعیان! می داند. یکی دیگر از این افراد نیز بعد از تهدید به این که علی را نیز نبش قبر خواهیم کرد! خود را از فرزندان معاویه بن ابوسفیان می‌خواند و به این اعمال افتخار می‌کند.

وقتی این‌ها را می‌خواندم، به یاد مجلس یزید بن معاویه افتادم که چوب خیزرانش را بر لب و دهان مبارک سیدالشهداء می‌زد و می‌گفت: برخیزید ای کشته شدگان بدر و احد که انتقام شما را گرفتم! حالا این فرزندان خلف یزید، پیکر بزرگان اسلام که جانفشانی‌ها کرده‌‌اند در راه اعتلای کلمه الله را به عنوان مشرک از قبر بیرون می کشند و می ربایند!

شاید این سئوال برای خیلی‌ها پیش آمده باشد که آقا چرا چنین کرده‌اند؟ مگر از جنازه‌های کسی که 1400 سال پیش کشته شده، چه کاری ساخته است؟

باید گفت که آنان از خونی می‌هراسند که بر شمشیرها پیروز می‌گردد. خون‌هایی که در طول تاریخ جوشش کرده‌اند و انقلاب‌ها پدید آورده‌اند.

آن‌ها خشم‌شان از این است که خداوند به مؤمنین وعده داده است:« فان حزب الله هم الغالبون»

پیکر حجر را می ربانید تا به آیندگان بگویند حجر افسانه بوده است چونان رستم و سهراب و سیاوش و اینها تنها داستان پردازی شیعه است. کدام حجر کدام جعفر، کدام زینب، کدام رقیه، کدام حسین، کدام علی.

وقتی مستر همفر در کتاب خاطراتش می نوشت که می خواستیم کعبه را هم خراب کنیم ولی محمد بن عبدالوهاب و آل سعود مخالف بودند که الآن موقعش نیست! و من می‌خواندم با خود می‌اندیشیدم که مگر چنین چیزی ممکن است، آخر به چه دلیلی و بهانه‌ای، اکنون می‌بینم با قرآن به جنگ قرآن می‌آیند، پس بخواهند به نام ذات اقدس الله و در زیر پرچم لا اله الا الله، بیت الله الحرام را تخریب کنند جای تعجب ندارد.

و ما در کجای داستان قرار خواهیم گرفت؟ و روز قیامت چه خواهیم گفت؟ و درکدامین جبهه هستیم؟ آیا برای قلب داغدار ولی عصر(عج) مرهم‌ایم یا تیر؟

چیز دیگری نیز در گفتمان تروریست ها دیدم که برایم جالب آمد و آن این بود که کشتن شیعه و محبان اهل بیت حتی از اهل سنت، مقدم است بر جنگ با اسراییل زیرا اینان خطرناک‌تر هستند!


نویسنده: محمدمهدي اسدزاده
برچسب ها: حجر بن عدی ، وهابیت
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
0
3
بهتر نیست که این طور مطالب رو در حاشیه بزنید و مطالبی که حداقل کمی به کازرون مربوط باشند رو تیتر کنید. حداقل اگر هم مربوط به کازرون نباشند دارای اهمیت باشند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
0
3
جای این مطلب اینجا نبود چون خبر نیست معمولا قسمت وسط یک سایت خبری به اخبار روز اختصاص دارد.
در ضمن سعی کنید از اصحاب اندیشه دارای تخصص مطلب بزنید.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
0
1
من این مطلب رو تو سایت تنویر سپاه فجر هم خوندم
لطفا منبع رو هم ذکر کنید
کپی کردن مقاله هنر نیست
آقای زارعی لطفا نظر بنده رو منتشر کنید
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
0
1
آقای اسد زاده لطفا برای ... مطالب رو از سایت های دیکه نگیرید
این مال سایت تنویر بود که
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
0
0
آقای اسدزاده واقعا خسته نباشی خیلی زحمت کشیدی خیلی هنر کردی از یه سایت دیگه کپی کردی!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳