پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۸۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۸
مدیر عامل بانک ملی:
حیدری خاطرنشان کرد: مصوباتی برای پتروشیمی کازرون و پتروشیمی ممسنی از محل اعتبارات فاینانس چین و اجرای پتروشیمی گلستان و زنجان از محل صندوق توسعه ملی از جمله پروژه هایی است که با مشارکت بانک ملی وارد مراحل ملی شده است
مدیر عامل بانک ملی از رونمایی طرحی خبر داد که به واسطه آن همه کارت های بانکی در یک کارت تجمیع می شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، فرشاد حیدی در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر در وزارت اقتصاد برگزار شد، از رشد 30 درصدی منابع این بانک در ده ماهه سالجاری خبر داد و گفت: در این مدت این بانک با 683 هزار میلیارد ریال تسهیلات در میان بانک ها در رده نخست پرداخت تسهیلات قرار دارد.
 
وی گفت: این تسهیلات در قالب مسکن روستایی، اشتغال، بافت های فرسوده، و تامین مسکن ایثارگران بوده است.
 
حیدری همچنی در ارتباط با افزایش نرخ سود سپرده ها گفت: افزایش نرخ سود سپرده ها منوط به افزایش نرخ سود تسهیلات است و با توجه به اینکه نرخ سود سپرده ها رقم مناسبی است تصمیمی برای افزایش نرخ سود وجود ندارد.
 
وی همچنین از برنامه ریزی این بانک برای دریافت معوقات و دیون خود خبر داد و گفت: بدهکاران بزرگ شبکه بانکی به بانک های مختلف از جمله بانک ملی بدهکار هستند.
 
مدیر عامل بانک ملی درخصوص طرح های در دست بهره برداری که با استفاده از منابع بانک ملی انجام شده است، گفت: کارخانه تصفیه شکر اهواز تولید ام دی اف شوشتر، پتروشیمی کرمانشاه و اجرای برخی پروژه ها در بخش آب و برق با استفاده از انتشار اوراق مشارکت از جمله این طرح ها بوده است.
 
حیدری خاطرنشان کرد: مصوباتی برای پتروشیمی کازرون و پتروشیمی ممسنی از محل اعتبارات فاینانس چین و اجرای پتروشیمی گلستان و زنجان از محل صندوق توسعه ملی از جمله پروژه هایی است که با مشارکت بانک ملی وارد مراحل ملی شده است.
 
وی همچنین عنوان کرد بیش از 5 میلیون و ششصد هزار خانوار ایرانی حساب یارانه ای خود را در بانک ملی افتتاح کرده اند.
 
همه کارت های بانکی در یک کارت تجمیع می شوند
 
مدیر عامل بانک ملی از رونمایی طرحی خبر داد که در آن کلیه کارتهای بانکی در یک کارت تجمیع می شوند، این رونمایی در دهه فجر سالجاری رخ خواهد داد.
 
حیدری با اشاره به اینکه اصلاحاتی در ساختار مالی بانک در سال جاری انجام شده است ، گفت: فروش 32 فقره اموال مازاد بانک در سال جاری انجام شده و در حال حاضر نیز مزایده 107 فقره ای در حال برگزاری است.
 
وی با بیان اینکه بانک ملی 56 واحد آموزشی را در 14 استان کشور ایجاد کرده است ، ادامه داد: در سال جاری با استفاده از همه ابزارهای موجود 30 هزار میلیارد ریال از مطالبات غیر جاری بانک تعیین تکلیف شده است.
 
مدیر عامل بانک ملی ادامه داد: شکایت حقوقی علیه 91 درصد مشتریانی که قادر به پرداخت مطالبات معوق هستند اما مایل به پرداخت نیستند، انجام شده است.
 
حیدری تصریح کرد: 700 هزار میلیارد ریال رقم مطالبات معوق بانک هاست که از این میزان 98 هزار میلیارد ریال مطالبات بانک ملی از دولت بوده و 58 هزار میلیارد ریال آن در قالب رد دیون و سهام شرکت ها به این بانک پرداخت شده است.
 
وی درباره قطع دستگاه های خودپرداز بانکی گفت: در ساعات پایانی شب دستگاه ها به روز رسانی می شوند و ممکن است در روزهایی از ماه یا سال که به میزان 15 دقیقه تا نیم ساعت ای تی ام ها از شبکه خارج می شوند امکان انجام خدمات بانکی وجود نداشته باشد که به معنای ناکارآمدی این سیستم ها نیست.
 
مدیر عامل بانک ملی همچنین درخصوص افزایش میزان تسهیلات بانکی گفت: در این خصوص پیشنهاداتی مطرح و ارائه شده اما هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
1
1
البته با پیگیری های دکتر محمدصادقی و جلسه ایشان با سفیر ایران در چین و چنین جلساتی در مورد پتروشیمی کازرون باعث وارد شدن به مراحل ملی شده است
محمد مولا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
0
1
امیدوارم سریعنر راه بیفته چون تعداد زیادی از بچه های کازرونی مهندس و تکنسین در عسلویه مشغولن
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
0
1
باز هم خوبه بعداز 12 سال
فیروز شفیعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
0
1
امیدواریم زودتر استارت بخوره تا مهندسان و کارشناسان موفق کازرون در کنار خانواده خود نه 400 کیلومتر دورز از خانه در پارس جنوبی کار کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳