پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۱۷۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳
فرماندار کازرون در سخنان پیش از خطبه های نماز عیدفطر خبر داد:
به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، فرماندار کازرون پیش از خطبه های نماز عید سعید فطر در سخنانی اظهار داشت : امروزه جهان از حالتی ایستا و سکون بیرون آمده است و به سمت حکومتی واحد مبتنی بر دین و آموزه های دینی در حال شکل گرفتن است.

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، فرماندار کازرون پیش از خطبه های نماز عید سعید فطر در سخنانی اظهار داشت : امروزه جهان از حالتی ایستا و سکون بیرون آمده است و به سمت حکومتی واحد مبتنی بر دین و آموزه های دینی در حال شکل گرفتن است .

الیاس محمدی افزود : ملت های مسلمان هویت خود را شناخته و بیدار گشته است و دیگر حکومت های طاغوتی در بین ملت های مسلمان جایگاهی ندارد .

وی در ادامه با بیان اینکه دنیای استکبار در کشورهای اسلامی به ویژه افغانستان و سوریه به زمین خورده است و آخرین نفس های خود را می کشد گفت: امروزه جهان به سوی ساختار و هندسه جدید و تشکیل حکومتی واحد دینی قدم بر داشته است.

فرماندار کازرون در بخش دیگر سخنانش به تنگنا های اقتصادی اروپا و افول آمریکا اشاره کرد و بیان داشت: آمریکایی که ادعای پایداری در جهان را داشت با دعای مسلمانان ، مستأصل و ضعیف گردیده است و با رعب و وحشت دست و پنجه نرم می کند .

این مسؤل مهمترین و مؤثرترین اهرم در حرکت به سمت ساختارهندسه جدید که متکی به آموزه های دینی است را ایستادگی ، مقاومت و حضور ملت در صحنه عنوان کرد وگفت : نقش آفرینی ملت ایران در اتفاقات دنیای اسلام که همه جهان را به حیرت وا داشته ستودنی است .

محمدی در پایان اذعان کرد : تعاون و همکاری و همدلی که در بین مسؤلان شهرستان کازرون وجود دارد توانسته است 52 پروژه عمرانی را برای هفته دولت آماده بهره برداری کند و صدها پروژه دیگر را به مرحله اجرایی در بیاورد .

به گزارش خبرنگارما در این مراسم معنو ی تعداد 26 نفر دانش آموز ممتاز شهرستان کازرون در رشته های قرآنی، نهج البلاغه ، احکام ،ورزشی ، علمی ملا صدرا و جابر بن حیان، هنری ، گبه بافی و عکاسی از مقاطع مختلف تحصیلی با اهدا ی جوایزی توسط امام جمعه ، فرماندار و رئیس آموزش و پرورش این شهرستان تقدیر شد .


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
0
0
این که همه ش گفته امریکا فلان.استکبار فلان..این چه طرز خبر رسانیه...پس کجا گفته 52 طرح عمرانی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
1
2
الیاس خان حنات دیگه رنگی نداره غلام حلقه بگوش
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
0
2
سلام. این پروژه ها که مال زمان فرمانداری رئیسیه که افتتاح میکنی الیاس خودت چیکار کردی........
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
0
1
پس اسم پروژه ها کو؟ چه خبر از فرستنده های دیجیتال کازرون؟ خبری نشد ازش؟ کازرون نما گزارش تصویری روز قدس و نماز عید فطر کو؟ چرا اینقدر کند عمل میکنی؟ قبلاً خیلی بهتر بودی!
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
0
0
آموزه های دینی و هندسه جدید یعنی چه ؟
سهیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
0
0
ای کاش حالا که زیاد ازحمایت ومصرف کالاهای وطنی شعار میدیم خود مسئولین باخودروهای بالای 50میلیون تومانی وخارجی برای افتتاح نمیومدن وازخودروهای داخلی استفاده میکردن .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴