پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۹
دین »

به گزارش دریافتی کازرون نما، به مناسبت اعیاد شعبانیه مراسم جشنی در مدیریت راهنمایی و رانندگی شهرستان کازرون برگزار شد. این مراسم با حضور حاج اقا خرسند امام جمعه، سرهنگ سروقد فرماندهی انتظامی شهرستان، سرهنگ خداشناس مدیریت راهنمایی و رانندگی و کارکنان این مدیریت برگزار گردید.

در این برنامه ابتدا نماز ظهر و عصر به امامت حاج اقا خرسند اقامه شد، سپس حاج آقا خرسند طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: شما پرسنل راهنمایی و رانندگی بیشتر با مردم سر و کار دارید و در مراسم گوناگون در خدمت مردم هستید که پاداش شما نزد خداوند بسیار بالاست، عبادت فقط نماز و روزه نیست، بلکه خدمت به مردم بیشترین ثواب را دارد. وی افزود: در این سالها در شهرستان کارهای بسیار خوبی در زمینه فرهنگ سازی انجام شده و این جز با تلاش شما عزیزان میسر نبود. در پایان، از سوی مدیریت راهنمایی و رانندگی هدایایی به همیاران پلیس و دیگر کارکنان این مدیریت اهدا شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷