پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۳
به همت اداره اوقاف و امورخیریه کازرون؛
سرپرست اداره اوقاف کازرون گفت: این کاری است که بعد از 30 سال کسی پیگیر آن نشده بود. به گزارش کازرون نما، عمران جمشیدی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در تلاش هستیم با احیای موقوفات مرحوم بهبهانی در منطقه خشت نیات خیر مرحوم حاج محمدحسن بهبهانی را که خدمات بهداشتی درمانی منطقه و شهرستان است توسعه ببخشیم.

سرپرست اداره اوقاف کازرون گفت: این کاری است که بعد از 30 سال کسی پیگیر آن نشده بود.

به گزارش کازرون نما، عمران جمشیدی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در تلاش هستیم با احیای موقوفات مرحوم بهبهانی در منطقه خشت نیات خیر مرحوم حاج محمدحسن بهبهانی را که خدمات بهداشتی درمانی منطقه و شهرستان است توسعه ببخشیم.

وی افزود: با فعال کردن دفتر نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه کازرون در منطقه خشت و تامین ساختمان آن و دعوت از مردم منطقه جهت انعقاد قرارداد اجاره موقوفات این موقوفه بزرگ را احیا کنیم.

سرپرست اداره اوقاف کازرون همچنین گفت: این کاری است که بعد از 30 سال کسی پیگیر آن نشده بود و مردم متدین منطقه از این امر استقبال خوبی کرده‌اند. که جا دارد از این استقبال پرشور مردم متدین منطقه خشت کمال تشکر داشته باشیم.

وی افزود: پیش بینی می شود که قریب به دو هزار سند اجاره در خصوص این موقوفه وجود داشته باشد که در صورت تحقق این امر سالانه درآمد قابل توجهی خواهد داشت که می‌تواند تحول عظیمی در بخش بهداشت و درمان شهرستان و دیگر نیات واقف از آن ایجاد کرد.

عمران جمشیدی با اشاره به پیگیری‌های این اداره با دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با همکاری و تعامل خوب دکتر ایمانیه ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شیراز امیدواریم موانع و مشکلات پیش روی این امر مهم و حیاتی برداشته شود و بتوانیم در بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان کازرون و آن منطقه قدم مهمی برداریم.

وی در پایان گفت: در همین جا لازم است از همکاری موثر امام جمعه محترم خشت که در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در زمینه این موقوفه تلاش و فعالیت پرثمر و ارزشمندی انجام دادند، تشکر و تقدیر ویژه‌ای داشته باشیم.

از موقوفات مرحوم بهبهانی می‌توان به بخشی از نخلستانهای منطقه خشت، بیمارستان بهبهانی کازرون، دبیرستان دخترانه بهبهانی و... اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲