پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۸۷۳
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰
به گزارش کازرون نما، ماهنامه معروف آلمانی " هندبال مگازین" بزرگترین و معروف ترین مجله رسمی اروپا و روزنا مه های بزرگ آلمانی طی گزارش های مشروحی به شایستگی داوود توکلی نایب رییس فدراسیون هندبال کشورمان، رییس کمیته داوران کنفدراسیون هندبال آسیا و عضو هیات رییسه فدراسیون بین المللی هندبال اشاره کرده اند

به گزارش کازرون نما، در حالی که تیم های ملی مردان و زنان آلمان برای اولین بار در تارایخ همه المپیک ها از راهیابی به المپیک 2012 لندن بازمانده اند، ماهنامه معروف آلمانی " هندبال مگازین" بزرگترین و معروف ترین مجله رسمی اروپا و روزنا مه های بزرگ آلمانی طی گزارش های مشروحی به شایستگی داوود توکلی نایب رییس فدراسیون هندبال کشورمان، رییس کمیته داوران کنفدراسیون هندبال آسیا و عضو هیات رییسه فدراسیون بین المللی هندبال اشاره کرده اند و خبر انتخاب وی را به عنوان ناظر ارشد فدراسیون بین المللی هندبال در المپیک لندن را منعکس نموده اند.

این رسانه ها ضمن تمجید از نماینده هندبال کشورمان با پرداختن به سوابق درخشان توکلی در هندبال جهان از وی به عنوان یک ایرانی شایسته که توانسته در میان بزرگترین کارشناسان هندبال جهان به افتخار بزرگی نایل آید، وظایف مهم وی در انتخاب و آمده سازی و نظارت بر 17 کوبل برتر داوری جهان در المپیک لندن را مورد تحلیل قرار داده اند.

ماهنامه معتبر "هندبال مگازین " طولانی بودن رقابت های هندبال المپیک و پیش فروش تمام بلیط های مسابقات را بخشی از سختی های پیش روی ناظر فنی دانسته و به نقل از توکلی نوشته است: " در رقابت های نزدیک انتخابی المپیک لندن برترین تیم های فعلی جهان توانستند به 12 مکان در نظر گرفته شده مردان و 12 مکان زنان برسند و این رقابت ها حساسیت وظایف ما در کمیته فنی را چند برابر کرده است."

روزنامه معروف " فرانکفورتر آلگماینه تسایتونگ" ضمن اشاره به سوابق این مرد ایرانی از وی به عنوان چهره شاخص فدراسیون بین المللی هندبال نام برده که وظایف مهمی در تمام مسابقات بزرگ جهانی داشته است. این روزنامه سعی نموده از توکلی در مورد برنامه هایش در انتخابات سال آینده ihf بپرسد که با این پاسخ توکلی روبرو شده است:" در حال حاضر فقط به برنامه ریزی در مدیریت فنی المپیک و مسابقات جهانی اسپانیا 2013 فکر می کنم و مطوئنا بعد از این رقابت ها همه چیز از اول شروع خواهد شد!"

روزنامه "ماین اشپیتزه" که با لحن ستایش واری در مورد حضور توکلی یکی از داوران بزرگ بوندس لیگای آلمان – وی 15 سال تنها داور غیر آلمانی بوندس لیگا بوده است – در المپیک از قول مقامات ihf از وی به عنوان فردی بی ادعا که از استعداد خود نه تنها در قضاوت بلکه در طراحی نرم افزارهای جدید برای نظارت و آموزش داوران جهان سود برده است یاد کرده ، توکلی را عضو فراموش نشدنی در رده اصلی مسابقات مهم ihf دانست.

این روزنامه هم چنین ایده های توکلی برای استفاده بهینه از تکنولوژی پیشرفته ارتباط ناظران با داوران در حین بازی اشاره داشته به انقلاب عظیمی که بزودی با ارایه ی اولین کتاب الکترونیکی ( c book  ) آموزش داوری توسط شرکت بزرگ اپل و داوود توکلی شروع خواهد شد پرداخته است. این کتاب ها تحول مهمی در اطلاع رسانی و آموزش داوران در سرتاسر جهان ایجاد خواهد کرد و به گفته توکلی با همکاری اپل در آینده فدراسینبین المللی نیازی به تهیه و تولید  dvd نخواهد داشت .

روزنامه اشو آن لاین در مصاحبه با نایب رییس فدراسون هندبال کشورمان از قول وی نوشت: " برای ما المپیک میدان کار شبانه روزی است و من به این گونه فشردگی کار عادت دارم و شاید باورش سخت باشد ولی نظارت فنی دقیق یعنی فعالیت 18 تا 20 ساعته روزانه تا آخرین روز بازی ها. در واقع موفقیت داوران تضمین کننده سطح کیفی بالای رقابت های جهانی و المپیک است که این موفقیت بستگی به کار ناظر فنی و تجزیه و تحلیل فنی کار داوران دارد.

توکلی در مصاحبه با روزنامه " فرانکفورتر روند شاو" گفته است که در لندن هیچ تیم سرشناسی در حاشیه امنیت قرار ندارد و در واقع به غیر از تیم میزبان دیگر تیم ها نیز همگی مدعی حضور در نیمه نهایی هستند. به همین دلیل برترین داوران جهان که به این رقابت ها دعوت شده اند به همراه ناظرین فنی وظایف سنگینی بر عهده خواهند داشت.

لازم به ذکر است که رقابت های هندبال المپیک لندن از 6 تا 22 مرداد برگزار خواهد شد.

 

برچسب ها: داوود توکلی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
1
5
افتخار هر آسیایی، افتخار هر ایرانی و افتخار صد چندان برای هر کازرونی.
درود درود درود بر ستاره پر فروغ کازرون در لندن. داوود توکلی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
6
0
"وقتی دشمن برای تو دست می زند باید بدانی که به دروازه خود گل زده ای." حالم از هرچی ... و ... هست به هم می خوره
پاسخ ها
Hussain
| Germany |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
Doost gerami halet be ham nakhore, be asami fekr nakon, be afradi fekr kon ke dar jay jaye in donya be shahreshoon va vataneshoon khedmat mikonand, va inke Europayiha kesi ri tahsin bekonand, dar vahle avval vatan oon fard ro tahsin kardand ke betoone dar miyoon oonha azashoon jelo bezane
کازرونی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
چیه چی شده ناشناس حسود بی فرهنگ. تو باید حالت از خودت به هم بخوره که داری از حسودی می ترکی. ما کازرونی ها به وجود چنین شخصیتی افتخار می کنیم. ممنون از کازرون نما برای انعکاس این خبر
بهادر ریاضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
0
5
درود بر داود توکلی که نام کازرون و ایران عزیز را در دنیا پر آوازه کرده من به عنوان یک کازرونی به خود می بالم که داوود توکلی همشهری بنده است و افتخار می کنم که من با ایشان دوست هستم و شاگرد استاد توکلی پدر این عزیز هستم
امیدوارم که داوود توکلی در المپیک لندن هم مثل همیشه موفق باشد
و امیدوارم که کازرونی ها با تلاش و زحمت باعث سربلندی شهرستان و غرور کشور عزیزمان باشند
درود به کازرون نما که این اخبار را برای اطلاع رسانی انعکاس می دهد
زنده باشی داوود خان
Dawud
|
Germany
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
0
4
Dorood bar hame azizan hamshahri,in eshghe be shoma hast ke be ma khedmat gozaran roohiye 100 chandan mide va baraye shadi arvahe tayebe shohadaye golgoon kafane shahremoon dar har sahneyi parchame azize keshvaremoon ro bar doosh migiram. Bahador khan shoma ham rooye cheshme mayi, daste hame zahmatkeshan Site Iran Nema dard nakone... Yademoon nare ke ghahremanane vagheyi oon azizani hastand ke jaane shirin khodeshoon ro dar rahe hefze enghelab va in keshvar taghdim jaan afarin kardand.Baraye shadi rooheshoon hame salavat befrestim.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
0
3
به اون کسی که حالش بهم خورده بگین که چیز بدی خورده و رودل کرده
و شاید هم از حسادت داره حالش به هم می خوره
ما هم از این نظری که گذاشتی حال مون بهم خورد
برو خودت را به پزشک نشون بده تا برات دارو تجویز کنه چون تو از افتخارات و فعالیت ها و تلاش جوانان این مرز و بوم که در دنیا مثل ستاره می درخشند حالت بهم خورده پس حتما یه چیزیت هست
مجتبی میرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
0
3
باسلام
برای جناب اقای داوود توکلی و تمام همیهنانی که در هر زمینه ای برای کشور عزیزمان ایران مایه افتخار هستن از درگاه خداوند ارزوی موفقیت میکنیم
حق نگهدارتان
سيامك خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
3
تورو خدا مواظب باش ترورت نكنند. باديگارد نميخواي؟ اندام ورزشگاري(شطرنجباز)هيكل پهلواني(پهلوان ...)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲