پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۲
توسط سرهنگ اسلامي؛
به گزارش كازرون نما، سرهنگ پاسدار شهريار اسلامي در يك نشست خبري با اشاره به مناسبت‌هاي روزشمار هفته بسيج به تشريح برنامه هاي اين هفته در شهرستان كازرون پرداخت و اظهار داشت: در روز اول آذرماه كه با عنوان بسيج سازندگي و خدمات رساني نامگذاري شده است، همايش اخلاق و تجليل از شركت كنندگان در اردوهاي جهادي برگزار مي شود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كازرون برنامه هاي هفته بسيج در اين شهرستان را اعلام كرد.

به گزارش كازرون نما، سرهنگ پاسدار شهريار اسلامي در يك نشست خبري با اشاره به مناسبت‌هاي روزشمار هفته بسيج به تشريح برنامه هاي اين هفته در شهرستان كازرون پرداخت و اظهار داشت: در روز اول آذرماه كه با عنوان بسيج سازندگي و خدمات رساني نامگذاري شده است، همايش اخلاق و تجليل از شركت كنندگان در اردوهاي جهادي برگزار مي شود.

وي با بيان اينكه دوم آذرماه با عنوان بسيج خودباوري علمي و جهاد علمي نامگذاري شده است افزود: در اين روز همايش بزرگ رسالت افسران جنگ نرم و تجليل از نخبگان و برگزيدگان علمي برگزار مي شود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كازرون با بيان اينكه پنج شنبه اين هفته با عنوان بسيج ايثار و شهادت نامگذاري شده است، از برگزاري يادواره شهداي محلات و گلباران قبورشهدا خبر داد و اضافه كرد: در روز جمعه كه با عنوان بسيج جهان اسلام و انتظار نامگذاري شده است، دعاي ندبه و يادواره شهدا برگزار مي شود و بسيجيان شهرستان كازرون حضور سازمان يافته اي در نماز دشمن شكن جمعه خواهند داشت.

اسلامي از برگزاري همايش شكوه پايداري و اقتدار در پنجم آذرماه كه با عنوان بسيج جوانان و انتظار نامگذاري شده، خبر داد و تصريح كرد: در آخرين روز از هفته بسيج كه با عنوان بسيج امر به معروف و نهي از منكر نامگذاري شده است، همايش بزرگ" تهاجم فرهنگي، واقعيت يا خيال" برگزار مي شود.

وي از برگزاري محفل انس با قرآن با حضور فاريان برجسته كشوري، همايش ائمه جماعات مساجد و فرماندهان پايگاه هاي مقاومت در هفته بسيج خبر داد و بيان داشت: سركشي از خانواده هاي معظم شهدا، ايثارگران و جانبازان، برگزاري جلسات اخلاقي در سطح حوزه هاي تابعه، برپايي نمايشگاه كتاب با موضوعات متنوع، شب شعر و خاطره،  تجمع بزرگ بسيجيان، برگزاري مسابقات فرهنگي، ورزشي از ديگر برنامه هاي هفته بسيج در شهرستان كازرون است.

فرمانده سپاه ناحيه كازرون با بيان اينكه همايش علمي دانش آموختگان بخش كشاورزي و منابع طبيعي، تجليل از نخبگان و مدال آوران بسيجي، گردهمايي و نشست هاي سياسي از ديگر برنامه هاي هفته بسيج در اين شهرستان است ادامه داد: در اين هفته صبحگاه سراسري گروه هاي مقاومت و نواختن زنگ بسيج در مدارس، افتتاح پروژه ها و طرح هاي سازندگي بسيج، برگزاري جنگ بسيج  و آغاز نهضت روشنگري در سطح شهرستان به ويژه در مدارس و دانشگاه ها را داريم.

اسلامي از برگزاري برنامه هاي متنوع ديگري به مناسبت هفته بسيج در شهرستان كازرون خبر داد و عنوان داشت: برنامه‌هاي هفته بسيج از طريق واحدهاي فرهنگي و سياسي سپاه ناحيه كازرون، حوزه‌هاي مقاومت بسيج امام علي (ع)، دانش‌آموزي، امام حسين(ع)، خشت، كنارتخته، بالاده، نودان، قائميه، دانشجويي، اداري، كارگري و اصناف، خواهران، گردان عاشورا و الزهرا، كانون بسيج فرهنگيان، اساتيد، هنرمندان، مداحان و بسيج طلاب، مهندسين، سازندگي، بسيج جامعه پزشكي و پايگاه هاي مقاومت بسيج تابعه برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينكه بسيج پشتوانه انقلاب بوده و زير پرچم ولايت، بيرق اسلام و تحت فرمان مقام معظم رهبري  و فرماندهي كل قوا است بيان داشت: با توجه به برنامه ريزي هاي دشمن براي منحرف كردن اين نهاد مقدس،  بسيجيان بايد در همه زمينه ها هوشيار، آگاه و با بصيرت عمل كنند.

انتهاي پيام/

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲