پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۸
امام جمعه موقت کازرون:
به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمدجواد عزمی در خطبه‌های نمازجمعه کازرون با اشاره به روز جهانی قدس، نام‌گذاری این روز را از ابتکارات امام راحل برشمرد و اظهار داشت: زمانی که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) با عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری شد، منافقان و افراد بی‌ایمان این مسئله را مسخره کردند اما امروز بعد از گذشت سه دهه مشاهده می‌شود که دنیا چه شکلی را پیدا کرده است.

امام جمعه موقت کازرون با بیان اینکه آمریکا در سراشیبی سقوط اقتصادی قرار گرفته است، گفت: بحران لاینحل در آمریکا و اروپا ایجاد شده است.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمدجواد عزمی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه کازرون با اشاره به روز جهانی قدس، نام‌گذاری این روز را از ابتکارات امام راحل برشمرد و اظهار داشت: زمانی که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) با عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری شد، منافقان و افراد بی‌ایمان این مسئله را مسخره کردند اما امروز بعد از گذشت سه دهه مشاهده می‌شود که دنیا چه شکلی را پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه مردم یهودی اسرائیل علیه حکومتشان تظاهرات کرده‌اند، افزود: امروز بیداری اسلامی از مرز مسلمانان گذشته و در دل اسرائیل، آمریکا و اروپا مشاهده می‌شود.
عزمی برخورد وحشیانه انگلیس با مردم خودش را مانند هجوم لشکر مغول به خانه‌های مردم برشمرد و تصریح کرد: انگلیس دفاع از حقوق بشر را به مسخره گرفته‌ و بحران اقتصادی آنها در دنیا ضرب‌المثل شده است.
وی با بیان اینکه آمریکا در سراشیبی سقوط اقتصادی قرار گرفته است، گفت: بحران لاینحل در آمریکا و اروپا ایجاد شده که از برکات انقلاب اسلامی و بیداری جهانی است.
امام جمعه موقت کازرون، دفاع از قدس را به عنوان یک تکلیف شرعی عنوان و خاطرنشان کرد: شاهد نابودی آمریکا و اسرائیل و اضمحلال قدرت‌های پوشالی هستیم.
عزمی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز کشتار در مسجد گوهرشاد به دستور رضاخان قلدر اضافه کرد: امروز دختران و زنانی ناآگاه پا روی خون شهدای مسجد گوهرشاد گذاشته و با وضعیت زننده‌ای در معابر عمومی ظاهر می‌شوند که برخورد جدی با آنها صورت نگرفته است.
وی با اشاره به هفته دولت گفت: سیاست رهبر معظم انقلاب بر این بوده که از نقاط مثبت تمام دولت‌ها پشتیبانی کرده و نقاط ضعف آن‌ها را نیز بیان داشته‌اند و به فرموده معظم‌له باید واقعیات را در نظر گرفت.
خطیب موقت نماز جمعه کازرون با بیان اینکه دولت خدمات بسیاری را در زمینه‌های عمرانی، جاده، سدسازی، پزشکی، فرستادن ماهواره و فناوری هسته‌ای انجام داده است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در سرعت رشد علم و دانش در دنیا مقام نخست را کسب کرده است.
عزمی با تاکید بر حل مشکلات و اصلاح آن‌ها از سوی دولت، بیکاری را از عوامل مشکلات اجتماعی برشمرد و عنوان کرد: با توجه به درآمد نفت دولت باید مشکلات بیکاری را حل کند چراکه با اهمیت دادن به مسئله ازدواج و قرار دادن امکانات کافی در اختیار مزدوجین بسیاری از مشکلات مردم حل می‌شود.
وی بیان کرد: در کنار خدمات، پیشرفت‌ها و سازندگی‌ها، نقاط ضعف و کاستی‌هایی وجود دارد و باید مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم نیز حل شود.
امام جمعه موقت کازرون با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر و با تسلیت شهادت حضرت علی (ع) بر استفاده مردم از شب‌های قدر و فرصت‌های معنوی تاکید کرد و گفت: مردم این موقعیت‌های معنوی را غنیمت شمارند و با حضور در مساجد، جلسات معنوی و قرآنی، احیا و شب‌زنده‌داری از برکات شب قدر استفاده کنند.
عزمی با اشاره به نام‌گذاری روزهای 15 تا 21 رمضان از سوی کمیته امداد با عنوان هفته کمک به مستضعفان بیان داشت: امسال با توجه به اوضاع وخیم  مردم قحطی‌زده سومالی شایسته است که مردم هدایا و اتفاقات خود را برای آنها ارسال کنند.
انتهای پیام/

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴