پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۵
سرپرست بخشداري كوهمره نودان خواستارشد؛
سرپرست بخشداري كوهمره نودان گفت: سالن ورزشي در دهستان دشت برم احداث شود. به گزارش كازرون نما، كامران پوريان در جلسه شوراي اداري بخش كوهمره نودان از انجام 37 كار عمراني در در چند ماه اخير در نودان خبر داد و اظهار داشت: جاده هاي روستايي پرك و دردانه تمام شده و علاوه بر ماشين هاي جمل زباله موجود در بخش، شش ماشين ديگرحمل زباله نيز به اين بخش اضافه شده است.

سرپرست بخشداري كوهمره نودان گفت:  سالن ورزشي در دهستان دشت برم احداث شود.

به گزارش كازرون نما، كامران پوريان در جلسه شوراي اداري بخش كوهمره نودان از انجام 37 كار عمراني در در چند ماه اخير در نودان خبر داد و اظهار داشت: جاده هاي روستايي پرك و دردانه تمام شده و علاوه بر ماشين هاي جمل زباله موجود در بخش، شش ماشين ديگرحمل زباله نيز به اين بخش اضافه شده است.

وي از زيرسازي جاده روستايي گرگنا خبر داد و افزود: ساختمان دهياري در روستاهاي كلاني، دوسيران و ديكانك ساخته شده است.

سرپرت بخشداري كوهمره نودان خواستار اختصاص بودجه براي بهسازي روستاهاي اين بخش در جهت تكميل كارهاي عمراني در شوراي برنامه ريزي شهرستان كازرون شد و اضافه كرد: توسعه شبكه هاي آب و برق مورد تقاضاهاي دهياران اين بخش بوده چراكه خانه هايي ساخته شده است كه مشكل آب و برق دارند.

پوريان با بيان اينكه اكثر روستاهاي بخش نودان فاقد روشنايي معابر هستند، خواستار توسعه شبكه هاي تاسيساتي شد و ادامه داد: روستاهاي تنگ زرد، پرك، وارك، دردانه و بورنجان شبكه گاز ندارند و همچنين عملك زني در روستاهاي داراي شبكه گاز نيز سريعتر شود.

وي خواستار احداث سالن ورزشي در دهستان دشت برم شد و ابراز داشت: براي احداث سالن ورزشي در روستاي ديكانك، نقشه را به تربيت بدني داديم اما هنوز اقدامي صورت نگرفته است.

سرپرست بخشداري نودان با اشاره به مشكل خشكسالي باغات اين بخش گفت: ديون كشاورزان فرارسيده و كشاورزان به دليل فشار هاي بانك ها گلايه هايي دارند كه اميدواريم اين فشار بانك ها كمتر شود.

پوريان با بيان اينكه نودان از پوشش شبكه هاي تلويزيوني چهار، خبر و قرآن بي بهره هستند بر اقدام نسبت به برطف كردن اين مشكل تاكيد كرد و گفت: كد شبانه روزي به درمانگاه نودان تعلق گيرد.

وي با اشاره به سرقت كابل هاي برق در نودان خواستار استفاده از كابل هاي خوداستايي برق در اين بخش شد و تصريح كرد: ورودي هاي روستاهاي بخش نيز كم عرض، فاقد چراغ چشمك زن و پاركينگ است.

سرپرست بخشداري نودان با بيان اينكه پروژه آب و فاضلاب روستاي دوسيران هنوز اجرايي نشده است بر انجام پروژه هاي فاضلاب در اين روستا و روستاهاي كلاني و عبدويي شد و عنوان داشت: جاده هاي دسترسي به گلزار شهدا در روستاهاي بخش كوهمره نودان بهسازي شود.

پوريان با اشاره به جاذبه هاي گردشگري بخش كومره نودان گفت: انتظار مي رود كه اين جاذبه هاي گردشگري به جاذبه توريستي تبدلي شود تا درآمدي هم براي اهالي بخش داشته باشد.

انتهاي پيام/

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸