پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۳۱۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۷
نماينده كازرون در مجلس خواستار شد؛
نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي گفت: در صورت حل نشدن مشكل پروژه آبرساني سلمان فارسي در يك ماه آينده، موضوع را به سازمان بازرسي كل كشور اعلام مي‌كنيم.به گزارش كازرون نما، غلامرضا دهقان ناصرآبادي در جلسه شوراي اداري بخش كوهمره نودان با اشاره به حضور مردم در عرصه‌هاي انقلاب و بعد از آن اظهار داشت: مي‌طلبد كه دولت با بستن كمر همت مسائل و مشكلات مردم را حل كند.

نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي گفت: در صورت حل نشدن مشكل پروژه آبرساني سلمان فارسي در يك ماه آينده، موضوع را به سازمان بازرسي كل كشور اعلام مي‌كنيم.

به گزارش كازرون نما، غلامرضا دهقان ناصرآبادي در جلسه شوراي اداري بخش كوهمره نودان با اشاره به حضور مردم در عرصه‌هاي انقلاب و بعد از آن اظهار داشت: مي‌طلبد كه دولت با بستن كمر همت مسائل و مشكلات مردم را حل كند.
وي با اشاره به اعتبارات محدود دولتي افزود: در صورت نظارت دقيق و هزينه كردن درست اين اعتبارات خواسته‌هاي به حق مردم برطرف مي‌شود.
دهقان ناصرآبادي در ادامه با بيان اينكه بر پروژه آبرساني سلمان فارسي نظارتي نبوده است، خواستار حل مشكل اين پروژه شد و اضافه كرد: اگر اين مشكل هرچه سريع‌تر در يك ماه آينده حل نشود موضوع را به سازمان بازرسي كل كشور اعلام مي‌كنيم.
وي با اشاره به وسعت شهرستان كازرون، خواسته اصلي مردم بخش‌هاي كوهمره نودان و چنارشاهيجان را تبديل اين بخش به شهرستان دانست و تصريح كرد: بايد پروسه شهرستان شدن چنارشاهيجان و نودان با جديت پيگيري شود.
نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه پتروشمي نودان مصوبه سفر مقام معظم رهبري بوده است خواستار پيگيري و اجراي آن شد و خاطرنشان كرد: با توجه به جلسات برگزار شده با معاون وزير نفت و اعلام آنها مبني بر وجود معايب فني اما به دنبال اجرايي كردن اين پروژه به طريق ديگري هستيم.
دهقان ناصرآبادي از تامين اعتبار آبرساني به روستاهاي كنده‌اي و دوسيران خبر داد و عنوان داشت: جاده بين پيرسبز و تنگ چوگان زيرسازي شده و تا هفته دولت ارتباط بين پيرسبز و تنگ چوگان برقرار مي‌شود.
وي با بيان اينكه سيستم فاضلاب دوسيران نيز تكميل مي‌شود از صدور مجوز استقرار اداره ثبت احوال و بانك ملي در نودان خبر داد و ابراز داشت: ايستگاه تقويت فشار نيز در اين بخش از طريق معاون وزير نيرو پيگيري كرديم كه دستور اجراي آن نيز صادر شد.
عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس با اشاره به بحث مشكل مردم بخش نودان با منابع طبيعي از رايزني با مسئولان قضايي كشور خبر داد و اذعان داشت: اجراي طرح از سوي منابع طبيعي بسيار آسان نيست و بايد در آن به حق و حقوق مردم توجه شود و با يك منطق عقلايي اين كار را پيگيري كرديم.
دهقان ناصرآبادي از اختصاص يك آمبولانس به روستاي كلاني خبر داد و تصريح كرد: 100 ميليارد تومان براي مشاغل خانگي به استان فارس اختصاص داده شده است.
وي بيان داشت: با شهرستان شدن نودان و چنارشاهيجان وضعيت آنها بهتر شده و به سود مردم شهر كازرون و اين دو بخش است.
انتهاي پيام/

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
داود دهقان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
0
0
پروژه آبرساني سلمان فارسي
شهرستان شدن نودان و چنارشاهيجان
پتروشمي نودان
آبرساني به روستاهاي كنده‌اي و دوسيران
جاده بين پيرسبز و تنگ چوگان
سيستم فاضلاب دوسيران
استقرار اداره ثبت احوال و بانك ملي در نودان
ايستگاه تقويت فشار
اختصاص يك آمبولانس به روستاي كلاني ..........
چقدر کار و چقدر همت؟ چقدر شعار؟ چقدر حرف بیهوده و چقدر مردم را نادان دانستن.
دوست عزیز جناب ناصرآبادی: بجای این شعارهای تبلیغاتی که هیچکدام کار و وظیفه اصلی نماینده نیست به کار خودت اهتمام کن. شما که به سلامتی تحصیلات حقوق از دانشگاه آزاد هم دارید. قانونگذاری وظیفه توست نه آب و برق.
این را تو باید به مردم صادقانه بگویی.


آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
0
0
سلام
چه ميكنه اين شاغلام در آستانه انتخابات نهم!؟
احسنت به اين نماينده
نادری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
0
0
دوست عزیزی که پیام بالا را داده است بی سواد می باشد یا غرضی نسبت به جناب دهقان دارد تمام کار های که جناب عالی فر موده اید مستقیم به نماینده دارد و زبان گویای شما در مجلس می باشد همانطور که نمایندگان قبل هم بو ده اند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
0
0
جناب آقای نماینده حل مشکل آب پروژه سلمان فارسی وضرب الاجل یک ماهه برای آب فاضلاب روستایی برای حل مشکل مردم است ویا شعار تبلیغاتی است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
0
0
تشکر از این پیگیری
اهالي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
0
0
در خصوص آب پرو‍‍ژه سلمان فارسي، بايستي بگويم كه مشكل وجود درختان درون منازل و آبياري آنها با آب شرب است. من بعنوان يكي از اهالي اين روستاها به شخصه از زحمات شبانه روزي اداره آب و فاضلاب روستايي تشكر ميكنم. مشكل از خود ماست كه رعايت نمكنيم.
اهالي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
0
0
در خصوص آب پرو‍‍ژه سلمان فارسي، بايستي بگويم كه مشكل وجود درختان درون منازل و آبياري آنها با آب شرب است. من بعنوان يكي از اهالي اين روستاها به شخصه از زحمات شبانه روزي اداره آب و فاضلاب روستايي تشكر ميكنم. مشكل از خود ماست كه رعايت نمكنيم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰