پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۳۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۶
معاون وزير راه و شهرسازي خبر داد:
صادقي با بيان اينكه كمربندي شهر كازرون در صورت تكميل مطالعاتش اجرا مي‌شود و در غير اين صورت بايد مطالعاتش انجام شود خاطرنشان كرد: شايد امكان عبور راه‌آهن شيراز ـ خوزستان از كازرون فراهم شود كه به محض تكميل مطالعات آن و مشخص شدن بحث مشاركت آن، اجرا مي‌شود.

معاون وزير راه و شهرسازي گفت: شايد امكان عبور راه‌آهن شيراز ـ خوزستان از كازرون فراهم شود.


 به گزارش كازرون نما، احمد صادقي حاشيه بازديد از پروژه‌هاي تونل محرم، جاده شيراز ـ كازرون در جمع خبرنگاران با بيان اينكه به دنبال حل مشكللات مردم هستيم اظهار داشت: براي تسريع در عمليات اجرايي تونل محرم به عنوان يكي از نيازها و خواسته اصلي مردم كازرون دستورات لازم را صادر كرديم و با توجه به باز شدن جبهه كار و آماده بودن تونل براي انفجار، كمك مي‌كنيم تا پشتيباني، هرچه سريع‌تر عمل انفجار و سوراخ تونل را آغاز كند.


وي با اشاره به روشنايي تونل‌هاي محور كازرون - ارژن، از روشنايي اين تونل‌ها در هفته دولت خبر داد و افزود: در اين مورد دستورات لازم صادر شد كه در اسرع وقت روشن مي‌شوند.


معاون وزير راه و شهرسازي خواستار انجام روشنايي تقاطع غيرهمسطح در محور قائميه شد و اضافه كرد: در اين بازديد دو اولويت انجام كمربندي خانه زنيان در مسير شيراز ـ كازرون و تسريع در هشت كيلومتر راه ورودي شهر قائميه را داشتيم.


صادقي با بيان اينكه كمربندي شهر كازرون در صورت تكميل مطالعاتش اجرا مي‌شود و در غير اين صورت بايد مطالعاتش انجام شود خاطرنشان كرد: شايد امكان عبور راه‌آهن شيراز ـ خوزستان از كازرون فراهم شود كه به محض تكميل مطالعات آن و مشخص شدن بحث مشاركت آن، اجرا مي‌شود.


وي از كلنگ‌زني خط راه‌آهن شيراز ـ گل‌گهر در آينده‌اي نزديك خبر داد و تصريح كرد: خط ريلي اصفهان ـ شيراز تمام شده و بحث ايستگاه جديد آن را داريم.
مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور ابراز داشت: كلنگ راه‌آهن لار ـ جهرم - شيراز ـ بندعباس نيز هفته گذشته با حضور وزير راه و شهرسازي به زمين زده شد و در حال اجراست.
صادقي از انجام عمليات مطالعات آزادراه شيراز ـ بوشهر خبر داد و خاطرنشان كرد: اهالي كازرون به مسير موجود اين آزادراه به دليل عبور نكردن آن از اين شهرستان اعتراض دارند كه قول بررسي اين موضوع را داديم و در صورتي كه وضعيت توپوگرافي زمين و توجيه فني و اقتصادي اجازه دهد اين كار را انجام مي‌دهيم.
وي بيان داشت: عمليات آغاز كنارگذر شمال شرقي شهر شيراز به طول 15 و نيم كيلومتر به صورت بزرگراه، چهارخطه و با اعتبار 172 ميليارد ريال و تقاطع غيرهمسطح دوازه قرآن شيراز به طول 5 هزار متر و اعتبار 33 ميليارد ريال نيز آغاز شد.
مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور عنوان داشت: در ابتداي سال براي نخستين بار در طول حيات وزارت راه تنخواه قابل توجهي به مبلغ 370 ميليارد تومان گرفتيم.
صادقي اظهار داشت: به زودي پروژه آزادراه تبريز - بستان آباد به طول 185 كيلومتر و با اعتباري بالغ بر 400 ميليارد تومان به بهره‌برداري ميرسد.
انتهاي پيام/

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حمیدی
|
UNITED STATES
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
0
0
دست همه مسئولین محترم درد نکند.خدا خیرتان دهد.
عبور راه‌آهن شيراز ـ خوزستان از كازرون
و آزادراه شیراز کازرون از نیاز های اساسی این دومین شهرستان پر جمعیت فارس است
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
0
0
مگر نه آقای دهقان در جلسه کازرونیهای مقیم بوشهر گفت راه آهن کازرون قطعی است پس چرا تا حالا چیزی نگفته حالا هم موقع انتخابات شده یادش اومده پس سیاسی کاری نکنید
جوكار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
0
0
همه وعده تو خالي است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴