پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۸
سرپرست اداره ارشاد كازرون خبر داد:
به گزارش كازرون نما، حميدرضا معرف در گفت‌وگو با خبرنگاران به بيان برنامه‌هاي اجرايي و آينده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كازرون در 6 ماهه نخست سال 90 پرداخت و اظهار داشت: نمايشگاه خوشنويسي رضوي و كارگاه آموزشي خط و نقاشي استاد علي تن در آغاز سال 90 برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان كازرون گفت: امسال جشنواره منطقه‌اي فيلم‌نامه‌نويسي در شهرستان كازرون برگزار مي‌شود.

به گزارش كازرون نما، حميدرضا معرف در گفت‌وگو با خبرنگاران به بيان برنامه‌هاي اجرايي و آينده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كازرون در 6 ماهه نخست سال 90 پرداخت و اظهار داشت: نمايشگاه خوشنويسي رضوي و كارگاه آموزشي خط و نقاشي استاد علي تن در آغاز سال 90 برگزار شد.
وي از برپايي حدود شش نمايشگاه در قالب نمايشگاه‌هاي خوشنويسي، عكس، پوستر و نقاشي تا پايان خرداد ماه 90 خبر داد و افزود: برگزاري مسابقه نامه‌اي به يك شهيد با معرفي نفرات برتر آن و تجليل از آنها از ديگر برنامه‌هاي اداره ارشاد كازرون بود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كازرون، برگزاري مراسم اختتاميه سوگواره محرم، مسابقه نقاشي، بادبادكها و كنگره ستيغ سخن چهار به مناسبت نكوداشت مرحوم نصرالله مرداني را از ديگر برنامه‌هاي فرهنگي اجرا شده در سطح شهرستان كازرون برشمرد و تصريح كرد: تجليل از اساتيد هنري را در دستور كار خود قرار داديم كه از 17 نفر از اساتيد هنري اداره ارشاد تجليل شد و امسال همچنين شب شعر بزرگي به مناسبت ميلاد با سعادت مولود كعبه حضرت علي (ع) برگزار كرديم.
معرف، برگزاري كلاس‌هاي مختلف خوشنويسي، موسيقي، شعر، ادب، نمايش و ... برنامه‌هاي اوقات فراغت تابستان را از ديگر اقدامات اداره ارشاد كازرون دانست و اضافه كرد: برنامه شب‌ ساز با حضور گروه‌هاي موسيقي سنتي و پاپ برگزار كرديم كه با استقبال گسترده عموم مردم مواجه شد.
وي با بيان اينكه در ماه مبارك رمضان خوشنويسي آيات قرآن توسط خوشنويسان ممتاز و كارگاه آموزشي نيز با حضور اساتيد مجرب برگزار ميشود ادامه داد: امسال شهرستان كازرون ميزبان جشنواره منطقه‌اي فيلم‌نامه‌نويسي و جشنواره استاني با عنوان يك متن يك نمايش است.
انتهاي پيام/
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳