پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۹
فرماندار كازرون خبر داد:
به گزارش كازرون نما، كاوس رئيسي در مراسم آغاز عمليات اجرايي گازرساني به 14 روستاي بخش چنارشاهيجان شهرستان كازرون يكي از خواسته‌هاي عمومي مردم بخش چنارشاهيجان را بيمارستان دانست و اظهار داشت: در سال گذشته نسبت به فراهم كردن زمين، تامين اعتبار و عمليات اجرايي اين بيمارستان اقدام كرديم.

فرماندار كازرون گفت: شهرستان كازرون در بخش گازرساني روستايي مقام نخست در استان فارس را دارد.

به گزارش كازرون نما، كاوس رئيسي در مراسم آغاز عمليات اجرايي گازرساني به 14 روستاي بخش چنارشاهيجان شهرستان كازرون يكي از خواسته‌هاي عمومي مردم بخش چنارشاهيجان را بيمارستان دانست و اظهار داشت: در سال گذشته نسبت به فراهم كردن زمين، تامين اعتبار و عمليات اجرايي اين بيمارستان اقدام كرديم.
وي با اشاره به خدمات صورت گرفته در بخش چنارشاهيجان افزود: علاوه بر گازرساني، آبرساني، مسكن مهر، فني حرفه‌اي، دوبانده كردن جاده نودان ـ قائميه و سه راهي راهدار، شهرك صنعتي، ساماندهي گلزار شهدا و پارك قائميه عمليات اجرايي اين پروژه‌ها آغاز و نتايج خوبي نيز در اين زمينه گرفته شده است.
رئيسي با بيان اينكه شهرستان كازرون در بحث گازرساني شتاب خوبي گرفته است اضافه كرد: اين شهرستان در زمنيه گازرساني روستايي مقام نخست در استان فارس را دارد و از اين لحاظ پيشتاز است.
وي بيان داشت: هم‌اكنون گازرساني به 32 روستاي ديگر شهرستان كازرون را در دست مطالعه داريم كه اميدواريم به زودي عمليات اجرايي آنها آغاز شود.
فرماندار كازرون، قدرت نرم و معنوي انقلاب، عدالت، ابتكار، نوآوري، خلاقيت و ولايت فقيه را از عواملي كه مايه دوام انقلاب و روشن‌تر شدن مسير آينده آن است، عنوان و خاطرنشان كرد: ايمان، تعهد و اراده مردم هميشه در بحران‌هاي انقلاب حافظ و مدافع آن بوده كه در آينده نيز بايد اين عامل تقويت شود و وظيفه همگي ما برداشتن گام اساسي در اين مسير است.
رئيسي با تاكيد بر در نظر گرفتن عدالت در تمام مسائل سياسي، اجتماعي و... ، رويكرد دولت نهم و دهم را عدالت‌محوري دانست و تصريح كرد: اساس كار شوراي اداري شهرستان كازرون نيز بايد بر عدالت‌محوري و الگوبرداري از عدالت علوي باشد و با انحراف از مسير عدالت به انقلاب و نظام ضربه مي‌خورد.
وي با تاكيد بر پياده كردن عدالت تا حد امكان در سطح جامعه ادامه داد: تمام مردم در قسمت‌هاي مختلف كشور بايد از امكانات مساوي برخوردار شوند.
رئيس شوراي تامين كازرون با بيان اينكه جوانان در زمان جنگ تحميلي خلاقيت‌هاي بزرگي را آفريدند، به شكوفايي آنها در زمان بعد از جنگ اشاره كرد و گفت: در بحث خدمت‌رساني بايد روش‌هاي سنتي كنار گذاشته و از خلاقيت و نوآوري استفاده شود.
رئيسي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود، عامل اصلي تداوم انقلاب اسلامي را ولايت فقيه دانست و ابراز داشت: ولايت فقيه بهترين ارمغان انقلاب بود كه به ما هديه شد.
وي، نظام جمهوري اسلامي را برگرفته از حكومت علوي برشمرد و تصريح كرد: رسالت ما حمايت از ولايت فقيه است.
انتهاي پيام/

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲