پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۸
بخشدار جره و بالاده:
به گزارش كازرون نما، بهزاد پرنيان در جلسه توديع و معارفه فرماندهي انتظامي بخش جره و بالاده با گراميداشت هفته قوه قضائيه، امنيت در تمام ابعاد را از نيازهاي اصلي فرد و جامعه دانست و اظهار داشت: ايجاد و گسترش امنيت در جامعه وظيفه آحاد ملت‌ها، دولت‌ها و حكومت‌ها است كه هيچ مكتب و نظامي نمي‌تواند خود را نسبت به اين موضوع بي‌تفاوت بداند.

بخشدار جره و بالاده امنيت را عامل مهم رشد و توسعه فرهنگي، سياسي و اجتماعي اين بخش دانست.

به گزارش كازرون نما، بهزاد پرنيان در جلسه توديع و معارفه فرماندهي انتظامي بخش جره و بالاده با گراميداشت هفته قوه قضائيه، امنيت در تمام ابعاد فردي، اجتماعي، سياسي، اقتصادي و... را از نيازهاي اصلي فرد و جامعه دانست و اظهار داشت: ايجاد و گسترش امنيت در جامعه وظيفه آحاد ملت‌ها، دولت‌ها و حكومت‌ها است كه هيچ مكتب و نظامي نمي‌تواند خود را نسبت به اين موضوع بي‌تفاوت بداند.
وي با بيان اينكه امنيت را يكي از ضروري‌ترين نيازهاي بشر و عامل مهمي براي رشد و توسعه فرهنگي، سياسي، اجتماعي است افزود: راهكارهاي ايجاد امنيت اجتماعي از منظر قرآن توجه به عبادت، ياد خدا و اجراي حدود اسلامي است.
بخشدار جره و بالاده اضافه كرد: جامعه بايد به جايي برسد كه اگر به كسي ظلم شود به راحتي از طريق سيستم قضايي به حق خود دست پيدا كند و دل‌نگراني نداشته باشد.
بخشدار جره و بالاده با تاكيد بر همكاري مردم، نيروي انتظامي و مسئولان براي پيشگيري از جرم و برقراري امنيت ابراز داشت: با توجه به اينكه قرآن كريم در برگيرنده نيازهاي دنيوي، اخروي، فردي و اجتماعي انسان است، از اين رو نسبت به مقوله امنيت توجه ويژه‌اي داشته و در آيات بسياري نيز به بيان اهميت آن اشاره كرده است.
پرنيان با اشاره به تلاش‌ها و زحمات فرماندهي انظامي سابق بخش جره و بالاده از اين فرد به خاطر برقراري نظم و امنيت در سطح حوزه استحفاظي و همكاري خوب با بخشداري تشكر كرد.
در ادامه اين جلسه حجت‌الاسلام محمود دهقان امام جمعه بالاده مقوله امنيت را بسار مهم دانست و گفت: وحدت و همدلي بين مسئولان در بخش جره و بالاده شاخص است.
در ادامه اين جلسه محسن سروقد فرمانده انتظامي كازرون با تشريح و مروري بر وظايف نيروي انتظامي و تاريخچه پليس بيان داشت: پليس بايد در خدمت و خدمتگزار مردم باشد و نظام جمهوري سالامي ايران نيز مردمي است.
در پايان اين مراسم از زحمات دوستكام فرمانده انتظامي سابق بخش جره و بالاده تقدير و مرداي به عنوان سرپرست فرماندهي انتظامي اين بخش معرفي شد.
اين مراسم با حضور مسئولان محلي، رئيسان ادارات، اعضاي شوراي اسلامي، دهياران و اقشار مختلف مردم بخش جره و بالاده برگزار شد.
انتهاي پيام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷