پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۷
امام جمعه كازرون:
امام جمعه كازرون گفت: فرهنگ بايد به ايثار، شهادت و اعتقادات گره بخورد تا كشور بيمه شود. به گزارش كازرون نما، حجت‌الاسلام والمسلمين حاج شيخ محمد خرسند در گردهمايي بزرگ رزمندگان شهرستان كازرون با اشاره به فرموده امام راحل مبني بر جنگ، جنگ تا رفع فتنه در عالم، اظهار داشت: پيروزي ما زماني است كه در كنار مولاميان حضرت ولي عصر (عج) پرچم "لاالله الاالله، محمد رسوال‌الله و علي ولي‌الله " به اهتزاز درآيد.

امام جمعه كازرون  گفت: فرهنگ بايد به ايثار، شهادت و اعتقادات گره بخورد تا كشور بيمه شود.

به گزارش كازرون نما، حجت‌الاسلام والمسلمين حاج شيخ محمد خرسند در گردهمايي بزرگ رزمندگان شهرستان كازرون با اشاره به فرموده امام راحل مبني بر جنگ، جنگ تا رفع فتنه در عالم، اظهار داشت: پيروزي ما زماني است كه در كنار مولاميان حضرت ولي عصر (عج) پرچم "لاالله الاالله، محمد رسوال‌الله و علي ولي‌الله " به اهتزاز درآيد.
وي با تاكيد بر حفظ آثار هشت سال دفاع مقدس، حفظ اين آثار را خدمتي بزرگ به آينده برشمرد و افزود: هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحميلي دوره‌اي طلايي براي كشور بود و مملكت را باتجربه و آبديده كرد.
خرسند با بيان اينكه نام شهيد همت‌ها و باكري‌ها بايد زنده بماند اضافه كرد: بايد خاطرات شهدا را حفظ و مكتوب كرده و همچنين راه آنها را ادامه دهيم.
امام جمعه كازرون، حفظ راه شهدا را از خود شهادت سخت‌تر دانست و تصريح كرد: فرهنگ بايد به ايثار، شهادت و اعتقادات گره بخورد تا كشور بيمه شود.
وي بيان داشت: با موسيقي و امثال آن نميتوان كشور را حفظ كرد چراكه در تهاجم فرهنگي روحيه بسيجي، نترسيدن و شجاعت است كه ميتواند كشور را حفظ كند.
نماينده ولي فقيه در كازرون، رزمنده ماندن را بسيار مهم عنوان و خاطرنشان كرد: زبير سيف‌الاسلام بود اما طلحه و زبير در مسابقه رياست‌طلبي خودشان را گم كردند و امروز نيز اين خطر ما را تهديد مي‌كند.
خرسند با بيان اينكه زرق و برق دنيا، پست و رياست نبايد موجب غفلت شود، به فتنه سال 88 اشاره كرد و گفت: در اين فتنه كساني مقابل نظام ايستادند كه براي همين نظام شكنجه‌ها ديدند اما در امتحان حب رياست شكست خوردند.
در ادامه اين مراسم كاظم پديدار رئيس هيئت رزمندگان كازرون هدف از اين جلسه را پاس داشتن حضور چشمگير و حماسه‌ساز رزمندگان كازروني در آزادسازي شهر عاشقان شهادت يعني سوسنگرد و نقش برجسته آنها دانست و بيان داشت: قصد جمع‌آوري آثار و خاطرات شهدا و ايثارگران حاضر در حماسه بزرگ آزادسازي سوسنگرد را داريم و با دستاني پر آن گونه كه شايد و بايد رشادت‌ها و شجاعت‌هاي رزمندگان كازروني را به ثبت برسانيم و به نسل‌هاي آينده منتقل كنيم.
انتهاي پيام/

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹