پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۱
با حضور مسئولان كشوري صورت گرفت؛
به گزارش كازرون نما، مراسم افتتاح و بهره‌برداري از پايگاه امداد و نجات بين شهري (جاده‌اي) دشت برم با حضور محمود مظفر رئيس سازمان امداد و نجات كشور، عبدالله حسيني معاون عمراني استاندار فارس، مدير عامل جمعيت هلال احمر استان فارس، فرماندار و امام جمعه و مسئولان محلي كازرون و مردم اين شهرستان برگزار شد.

پايگاه امداد و نجات جاده‌اي دشت برم با حضور مسئولان كشوري و استان فارس افتتاح و به بهره‌برداري رسيد.


به گزارش كازرون نما، مراسم افتتاح و بهره‌برداري از پايگاه امداد و نجات بين شهري (جاده‌اي) دشت برم با حضور محمود مظفر رئيس سازمان امداد و نجات كشور، عبدالله حسيني معاون عمراني استاندار فارس، مدير عامل جمعيت هلال احمر استان فارس، فرماندار، امام جمعه و مسئولان محلي كازرون و مردم اين شهرستان برگزار شد. 
در اين مراسم رئيس جمعيت هلال احمر كازرون با تشريح روند ساخت اين پايگاه اظهار داشت: پس از افتتاح جاده جديد كازرون ـ شيراز، نياز فوري به احداث مراكز امدادي در اين مسير كوهستاني احساس و در همين راستا با مشورت با نماينده كازرون در مجلس مجوز احداث پايگاه صادر شد. 

محمدكاظم فاضل پور با بيان اينكه در تامين اعتبار براي احداث پايگاه امدادي با مشكل مواجه شديم، افزود: منصور صالح پور فرماندار سابق كازرون از قبول ساخت يك پايگاه امدادي توسط خير كازروني مقيم شيراز، حاج حيدر پورزاد خبر داد و با صحبت‌هاي انجام شده با اين خير مقدمات آغاز كار فراهم شد. 

وي بيان داشت: حاج محمد خورشيدي نيز از ديگر خيران كازروني 5 هزار و 300 مترمربع زمين براي ساخت پايگاه امداد و نجات اهدا كرد كه با انجام مراحل قانوني كلنگ احداث اين پايگاه در دهه فجر سال 88 زده و در ارديبهشت ماه 89 كار ساخت آن آغاز شد. 

فاضل پور با بيان اينكه پايگاه امداد و نجات جاده‌اي دشت برم با زيربناي حدود 600 مترمربع در زميني به مساحت 5 هزار و 300 مترمربع و با هزينه‌اي بالغ بر 400 ميليون تومان ساخته شده است، اضافه كرد: سه نجات‌گر ماهر، يك راننده به صورت شبانه‌روزي، يك آمبولانس مجهز، يك خودروي نجات و تجهيزات فوق پيشرفته نجات موجود در اين پايگاه انجام عمليات امداد و نجات جاده‌اي را به بهترين شكل امكان‌پذير مي‌كند. 

وي تصريح كرد: از اين پايگاه به عنوان مركز آموزش امداد و نجات نير استفاده مي‌شود و در صورت بروز حوادث غيرمترقبه نيز ميتوانيم از آن به عنوان مركز پشتيباني عمليات امداد و نجات استفاده كنيم. 

رئيس جمعيت هلال احمر خاطرنشان كرد: حاج حيدر پورزاد خير كازروني علاوه بر اين پايگاه هزينه ساخت 24 سرويس بهداشتي در كنار پايگاه و مسجد بين‌راهي و يك آمبولانس را نيز متقبل شده كه در حال حاضر اين سرويس‌ها به بهترين شكل ساخته شده است. 

در اين مراسم عبدالله حسيني معاون عمراني استاندار فارس و محمود مظفر رئيس سازمان امداد و نجات كشور سخنراني كردند. 
  

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰