پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴
دهقان ناصرآبادي خبر داد:
به گزارش كازرون نما، غلامرضا دهقان ناصرآبادي در جمع جامعه كارگري شهرستان كازرون با بيان اينكه براي ايجاد اشتغال پايدار سرمايه‌گذار بايد مورد حمايت قرار گيرد، اظهار داشت: در راه توليد نبايد مانع وجود داشته باشد چرا كه توليد كننده نمي‌تواند چرخه توليد خود را به سرعت ادامه دهد.
نماينده مردم كازرون در مجلس گفت: زمينه واگذاري كارخانه كاشي و سراميك كازرون به بخش خصوصي فراهم شده است.
 
به گزارش كازرون نما، غلامرضا دهقان ناصرآبادي در جمع جامعه كارگري شهرستان كازرون با بيان اينكه براي ايجاد اشتغال پايدار سرمايه‌گذار بايد مورد حمايت قرار گيرد، اظهار داشت: در راه توليد نبايد مانع وجود داشته باشد چرا كه توليد كننده نمي‌تواند چرخه توليد خود را به سرعت ادامه دهد.

وي افزود: مجلس با دولت در حمايت از سرمايه‌گذاري و جامعه كارگري همكاري شايسته‌اي داشته است.
دهقان ناصرآبادي در ادامه با اشاره به مشكلات جامعه كارگري شهرستان كازرون و تعطيلي تعدادي از واحدهاي صنعتي اين شهرستان بيان داشت: با تلاش‌هاي صورت گرفته حدود 20 ميليارد تومان از اموال مديرعامل سابق كارخانه كاشي و سراميك كازرون توقيف و بدهكاري‌هاي شركت از اموال توقيفي مديرعامل سابق استيفا و همچنين زمينه واگذاري شركت به بخش خصوصي فراهم شده است.
نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه كارگران كارخانه كاشي و سراميك حدود دو سال بيكار شده‌اند، خواستار تلاش براي پوشش بيمه‌اي و استيفاي حقوق آن‌ها شد و خاطرنشان كرد: واحدهاي صنعتي ديگر كازرون نيز به دليل مشكلات مالي از ظرفيت كامل توليد برخوردار نيستند.

اين مسئول با اشاره به راه‌اندازي مركز آموزش فني و حرفه‌اي در سطح شهرستان كازرون از آغاز به كار درمانگاه تخصصي تأمين اجتماعي كازرون در ماه جاري خبر داد و تصريح كرد: تأمين اجتماعي كازرون با جمعيت بسيار بيمه‌گذار اصلي و تبعي زير پوشش، داراي يك مركز درمانگاهي عمومي بوده كه با تلاش‌هاي صورت گرفته به درمانگاه تخصصي تبديل شده است.
وي با تقدير و تشكر از علي همت مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان فارس از ملحق شدن شهرك شهيد مصلحيان كازرون به وزارت صنايع خبر داد و اضافه كرد: در دو سال اخير حدود يك ميليارد تومان هزينه زيرساخت‌هاي اين شهرك صنعتي شد.

اين مسئول عنوان كرد: با تصويب سه شهرك صنعتي در بخش‌هاي جره و بالاده، قائميه و شهر كازرون شاهد تحول خوبي در زمينه زيرساخت‌ها هستيم.

دهقان ناصرآبادي با بيان اينكه با تلاش‌هاي دولت خدمتگزار زمينه‌هاي خوبي در كشور، استان فارس و شهرستان كازرون در حال آماده شدن است اذعان داشت: با توجه به اينكه اقتصاد كازرون كشاورزي است، از اين رو با تقويت صنايع وابسته به كشاورزي بخشي از مشكلات مردم اين شهرستان حل مي‌شود.
 

  

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴