پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۱
فرمانده سپاه ناحيه كازرون خبر داد:
به گزارش خبرنگار كازرون نما، شهريار اسلامي بعد از ظهر امروز در يك نشست خبري با بيان اينكه رزمايش صحرايي گردان‌هاي عاشورا و الزهرا به مدت سه روز در كازرون برگزار مي‌شود، اظهار داشت: اين رزمايش در روزهاي ششم، هفتم و هشتم بهمن ماه جاري با حضور گردان‌هاي 261 امام علي (ع)، گردان 124 خشت، گردان 125 امام سجاد (ع) قائميه و گردان 557 الزهرا برگزار مي‌شود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كازرون از برگزاري رزمايش سه روزه صحرايي گردان‌هاي عاشورا و الزهرا در كازرون خبر داد.

به گزارش خبرنگار کازرون نما، شهريار اسلامي بعد از ظهر امروز در يك نشست خبري با بيان اينكه رزمايش صحرايي گردان‌هاي عاشورا و الزهرا به مدت سه روز در كازرون برگزار مي‌شود، اظهار داشت: اين رزمايش در روزهاي ششم، هفتم و هشتم بهمن ماه جاري با حضور گردان‌هاي 261 امام علي (ع)، گردان 124 خشت، گردان 125 امام سجاد (ع) قائميه و گردان 557 الزهرا برگزار مي‌شود.
وي آمادگي مقابله با تهديدات داخلي و خارجي، اجراي ماموريت‌هاي محوله و كسب مهارت‌هاي لازم براي دستيابي به قابليت‌هاي ذاتي و تاكتيكي مورد انتظار را از اهداف اين رزمايش سه روزه دانست و افزود: ارتقاي سطح آمادگي در گردان‌هاي عاشورا، افزايش مهارت‌هاي تاكتيكي و تكنيكي، ارتقاي سطح آگاهي در گردان‌هاي عاشورا و الزهرا، انسجام بخشيدن به سازمان و بالا بردن توامندي‌هاي نيروهاي بسيجي، ايجاد روحيه و انگيزش در سازمان بسيج براي مقابله با بحران در مواقع اضطراري از ديگر اهداف مورد انتظار در اين رزمايش است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كازرون همچنين از فراخوان مقاله، شعر و قطعه ادبي در كازرون به مناسبت دهه فجر خبر داد و تصريح كرد: فراخوان مقاله، شعر و قطعه ادبي ويژه پاسداران، سربازان وظيفه و بسيجيان به مناسبت دهه پرفروغ فجر و يوم‌الله 22 بهمن برگزار مي‌شود.

اسلامي اضافه كرد: علاقمندان مي‌توانند آثار خود را تا پنجم بهمن ماه جاري به روابط عمومي و تبليغات سپاه ناحيه كازرون ارسال كنند.

وي با بيان اينكه موضوعات فراخوان مقالات، يوم‌الله 22 بهمن و بركات انقلاب اسلامي، عدالت‌خواهي اسلامي شعار اساسي انقلاب در يوم‌الله 22 بهمن، انقلاب اسلامي مردم ايران و هوشياري و بصيرت در مقابله با جنگ نرم دشمنان، انقلاب و مسئوليت خطير نسل سوم براي به تكامل رساندن آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و بصيرت افزايي، انقلاب اسلامي و رسالت جوانان در گذراندن انقلاب از گردنه‌هاي سخت و دشوار و حفظ پرچم برافراشته شده اسلام در كشور است، خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي، الگوي مبارزاتي جهان اسلام در مقابله با تهديدات و قدرت نرم، انقلاب اسلامي و رسالت آحاد مردم در طنين‌انداز كردن شعارهاي حقيقي و اصيل انقلاب در سراسر دنيا، انقلاب اسلامي در مقايسه با ديگر انقلاب‌ها، انقلاب اسلامي و جايگاه مردم در نظام اسلامي، انقلاب اسلامي، وحدت، هوشياري و بصيرت و رمز صلابت ملت از ديگر موضوعات مقالات است.
وي بيان داشت: آثار برتر در نشريه فجر صادق، روزنامه‌هاي كثيرالانتشار كشوري، جرايد استاني و نشريات داخلي سپاه چاپ و هدايايي به رسم يادبود به آنان اهدا مي‌شود.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸