پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۲۲:۴۹
سرپرست بخشداري چنارشاهيجان:
سرپرست بخشداري چنارشاهيجان گفت: انقلاب اسلامي ما آزادي بخش بوده وبراي نجات بشريت آمده است. به گزارش كازرون نما داريوش دهقان در جلسه شوراي اداري بخش چنارشاهيجان كه با حضور مسئولان اين بخش در سالن اجتماعات آموزش وپرورش قائميه برگزار شد اظهار داشت: هرانقلابي كه خواسته مردم باشد مردم سالروز آن را جشن مي گيرند وخاطراتش و اهداف آن را باز گو مي كنند.

سرپرست بخشداري چنارشاهيجان گفت: انقلاب اسلامي ما آزادي بخش بوده وبراي نجات بشريت آمده است.

به گزارش كازرون نما داريوش دهقان در جلسه شوراي اداري بخش چنارشاهيجان كه با حضور مسئولان اين بخش در سالن اجتماعات آموزش وپرورش قائميه برگزار شد اظهار داشت: هرانقلابي كه خواسته مردم باشد مردم سالروز آن را جشن مي گيرند وخاطراتش و اهداف آن را باز گو مي كنند.

وي افزود: انقلابي مي تواند هميشه زنده بماند كه خاطرات آن هميشه باز گو شود واهداف آن در سرلوحه كارها قرار گيرد.

دهقان اضافه كرد: مردم وقتي از انقلابي كه خودشان به وجود آوردند حمايت مي كنند كه آن نظام حاكم، بر اصول انقلابشان پايبند باشد.

وي با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران براساس خواست مردم شكل گرفته است ابراز داشت: انقلاب اسلامي ايران با ديگر انقلاب ها متفاوت است چراكه  آزادي بخش بوده و براي نجات بشريت آمده است و نظام ومسئولان آن بر خواست مردم شكل گرفت.

سرپرست بخشداري چنارشاهيجان شكل گرفتن نظام ومسئولان انقلاب اسلامي به خواست مردم را نشانه بعد دموكراسي اين انقلاب دانست و تصريح كرد: اسلاميت نظام، بعد ديگر انقلاب ما است كه قوانين ومقررات آن اسلامي و دموكراسي درچارچوب اسلام  بوده و اين يك بعد جهاني است.

دهقان با تاكيد بر حضور مسئولان بخش چنارشاهيجان در برنامه هاي دهه فجر گفت: مردم با جان، مال و آبرويشان براي پيروزي انقلاب اسلامي تلاش كردند و سپس با حضور به موقع درصحنه نيازو خلق حماسه ها اين انقلاب را حفظ و بيمه كردند و به دست ما سپردند.

وي وظيفه همه ما در قبال انقلاب اسلامي را نسبت به گذشته سنگين تر توصيف و اضافه كرد: روشن كردن اهداف انقلاب براي نسل جديد و معرفي يك الگوي صحيح از انقلاب براي جهانيان از وظايفه مهم امروز ما است.

در ادامه اين جلسه رئيسان ادارات بخش چنارشاهيجان به بيان نظرات خود پرداختند.

انتهاي پيام/

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴