پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۶
به گزارش خبرجنوب مردي كه متهم به قتل عمدي دو نفر در شهرستان كازرون است در شعبه‌ي 5 دادگاه كيفري استان فارس پاي ميز محاكمه قرار گرفت.

در هفتم فروردين ماه سال 85 مأموران اداره‌ي آگاهي شهرستان كازرون برابر گزارش رسيده از قتل دو نفر در اين شهرستان مطلع شدند. مأموران پس از اطلاع از اين موضوع بلافاصله در محل حاضر شده و جسد دو نفر را كه با شليك گلوله به قتل رسيده بود مشاهده كردند اقدامات قانوني انجام و جسد دو نفر براي تعيين علت فوت به پزشكي قانوني انتقال يافت. پس از وقوع اين جنايت پرونده‌اي تشكيل و دستورات لازم از سوي بازپرس براي مشخص شدن موضوع صادر شد.

در بررسي‌هاي اوليه پيرامون اين موضوع مأموران پي بردند كه هر دو نفر توسط يك نفر به قتل رسيده‌اند از اين رو وي را دستگير و براي بازجويي به اداره‌ي آگاهي منتقل كردند. وي پس از انتقال به اداره‌ي آگاهي به قتل دو نفر اعتراف كرد و مدعي شد كه به دليل مسايل اخلاقي با هر دو نفر درگير و آن‌ها را به قتل رسانده است پس از آن، پرونده متهم براي تكميل تحقيقات به دادسرا ارسال شد.

متهم به قتل نزد بازپرس پرونده به قتل اعتراف و صحنه‌ي جنايت را بازسازي كرد. بدين ترتيب با گناهكار شناخته شدن متهم پرونده وي با صدور قرار مجرميت و كيفر خواست براي صدور حكم نهايي به شعبه‌ي 5 دادگاه كيفري فارس ارسال شد. جلسه رسيدگي به اين پرونده در شعبه‌ي 5 به رياست قاضي رضاييان تشكيل شد.
 
در ابتداي جلسه نماينده‌ي دادستان به قرائت متن كيفرخواست پرداخت و گفت: با توجه به دلايل و شواهد موجود در پرونده گواهي پزشكي قانوني و اظهارات شاهدان جنايت مرد جوان متهم به قتل عمدي دو نفر با شليك گلوله است لذا بنا به درخواست دادستان و شكايت اولياي دم خواستار قصاص متهم هستم. سپس اولياي دم هر دو قرباني كه پسر خاله بودند به جايگاه آمده و خواستار قصاص متهم شدند.

در ادامه جلسه متهم به قتل به دستور قاضي رضاييان براي دفاع از خود به جايگاه آمد و گفت از مدت‌ها قبل از جنايت با زني در ارتباط بودم كه همسر آن زن زنداني بود اما بعد از فرار از زندان در درگيري كشته شد. بعد از مرگ وي باز هم با همسرش در ارتباط بودم.

وي افزود: برادر شوهر آن زن متوجه موضوع شده بود او مدام مرا تهديد مي‌كرد. روز حادثه او به همراه پسر خاله‌اش نزدم آمدند با يكديگر درگير شديم. عصباني شدم ناگهان اسلحه را بيرون آورده و به سمت هر دوي آن‌ها شليك كردم از اتفاقي كه افتاد پشيمان هستم.

پس از آن وكيل مدافع متهم به دفاع از موكلش پرداخت. سپس هيأت قضايي شعبه‌ي 5 دادگاه‌كيفري فارس جلسه رسيدگي را براي تكميل تحقيقات تمديد كردند.
 
كارشناسان پزشكي‌قانوني‌پس‌ازانجام‌معاينات ‌لازم علت‌ مرگ هر دو را خونريزي ‌داخلي ‌اعلام كردند.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷