پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۰
معاون هماهنگ كننده سپاه فجر فارس در همايش جنگ نرم:
كوشكي با اشاره به حوادث پس از انتخابات ابراز داشت: در فتنه هاي سال گذشته تمام هجمه ها و حملات جريان هاي ضد انقلاب و اپوزوسيون به سمت شخص مقام معظم رهبري و ولي فقيه بود و در محيط هاي دانشجوي سعي دارند ذهن دانشجويان را مشوش كنند و همچنين در فتنه تيرماه 78 نيز نوك پيكان حملات دشمن به سمت ولي فقيه بود

همايش جنگ نرم از سوي بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور كازرون برگزار شد.


به گزارش كازرون نما همايش جنگ نرم، گردهمايي ساسي و كارگاه آموزشي به همت بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور كازرون و با همكاري واحد ساسي حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه كازرون برگزار شد.


 اين همايش، گردهمايي سياسي و كارگاه آموزشي با حضور بسيجيان، پاسداران، هاديان سياسي، فرماندهان حوزه ها و پايگاه مقاومت بسيج كازرون در سالن شهيد عسكري اين شهرستان برگزار شد.


در اين همايش سرهنگ پاسدارسعيد كوشكي جهرمي معاون هماهنگ كننده سپاه فجر فارس اظهار داشت: با مشاهده آثار انديشمندان و و تاريخ مي توان ديد كه تاريخ سرشار از انسان هايي بوده كه تلاش داشتند بدون هزينه هاي گزاف بر ديگران مسلط شوند.


وي با بيان اينكه در قرن 20 نيز مكاتب گوناگوني متولدشد كه همه آن ها در صدد تصرف پايگاه اصلي انسانها بودند و در اين راستا از ابزارهاي مختلفي استفاده كردندافزود: جنگ نرم جنگي سفيد، بدون خونريزي و با ابزار نرم است كه مي توان حريف را از رسيدن به مقاصدش باز داشت.


كوشكي، فروپاشي اعتقادات و باورها، ارزش ها و هنجارها، تغيير رفتار و فروپاشي نظام سياسي را از اهداف جنگ نرم دانست و تصريح كرد: آمريكا دو تجربه بسيار سختي در عراق و افغانستان داشت كه حيثيت ارتش آمريكا و ناتو را بر باد داد.


استاد دانشگاه شيراز بيان داشت: نتيجه جنگ آمريكا در افغانستان و عراق، روي كارآمدن دولتي در اين كشورها شد كه تحت تاثير قدرت نرم ايران قرار گرفت.


كوشكي با اشاره به حوادث پس از انتخابات ابراز داشت: در فتنه هاي سال گذشته تمام هجمه ها و حملات جريان هاي ضد انقلاب و اپوزوسيون به سمت شخص مقام معظم رهبري و ولي فقيه بود و در محيط هاي دانشجوي سعي دارند ذهن دانشجويان را مشوش كنند و همچنين در فتنه تيرماه 78 نيز نوك پيكان حملات دشمن به سمت ولي فقيه بود.


وي با بيان اينكه زماني كه اعتقاد به به قرآن، ايمان به خدا و خاندان عصمت و طهارت كم شد به تبعش اعتقاد به ولايت فقيه نيز كم مي شود ادامه داد: هنجارها و ارزش هاي اسلامي در جنگ نرم به صورت كامل مورد تهديد قرار مي گيرد.


كوشكي با بيان اينكه كسي كه اعتقاد به ولايت فقيه ندارد قائل به پذيرش حكومت ولايت فقيه نيست خاطرنشان كرد: جايگزيني علماي مخالف با ولايت و دين حقيقي اسلام در تغييرات اعتقادات گنجانده مي شود.


وي با بيان اينكه بعد روحي جريان فتنه هنوز پشت صحنه است اضافه كرد: موتور روحي و رواني جريان فتنه هنوز فعال بوده و در داخل و خارج از كشور منتظر فرصت هستند تا در صورت به وجود آمدن حادثه اي از آن استفاده كنند.

معاون هماهنگ كننده سپاه فجر فارس در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه ايراني بعد از پذيرفتن اسلام با تمام قوت حاضر به فداكاري شد و اسلام به ايران عزت بخشيده است ادامه داد: امام اسلام آمريكايي و اسلام ناب محمدي(ص) را تعريف كرده است و شعار انحرافي مكتب ايراني مكتب اسلام درست نيست.


كوشكي با بيان اينكه وابستگي خانوادگي معيار حق بودن نيست، استفاده از افراد داراي پيشينه خانوادگي را از فتنه هاي در پيش روي جامعه ما دانست و افزود: دشمن به دنبال آندلوسي كردن فضاي كشور است  و سعي دارد اخلاق زشتي كه در غرب به عنوان يك فرهنگ است را ترويج دهد اما آمريكايي ها بواسطه جنگ نرم خودشان به دريوزگي خواهند افتاد و نظام جمهوري اسلامي روز به روز در حل تقويت و پيشرفت است.


وي، ايمان به خدا، حب اهل بيت و عمل به سيره آن ها، شناخت ابزارهاي دشمن، تاكتيكها، شيوه ها و ترفندهاي آن ها از راه هاي مقابله با جنگ نرم برشمرد و خاطرنشان كرد: از فضاي مجازي مي توان به عنوان يك فرصت استفاده كرد و بايد بعد علمي خود را تقويت كنيم.


معاون هماهنگ كنده سپاه فجر فارس، بهترين برخورد با فتنه گران را تديبر اتخاذ شده توسط مقام معظم رهبري عنوان و اضافه كرد: اقتدار ملت ايران مديون امام و مقام معظم رهبري،خون شهدا و ايثارگري هاي رزمندگان است.


كوشكي در پاسخ به سوال يكي از افراد حاضر درجلسه با بيان اينكه دنيا تشنه اسلام است تاكيد كرد: اگر كسي خلاف مسير نيروهاي حزب الهي حركت كند به نتيجه نخواهد رسيد و تجربه نشان داده كساني كه جريان سازي مي كنند، ناموفق هستند.


اين همايش، گردهمايي سياسي و كارگاه آموزشي با حضور بسيجيان، پاسداران، هاديان سياسي، فرماندهان حوزه ها و پايگاه مقاومت بسيج كازرون در سالن شهيد عسكري اين شهرستان برگزار شد.


اين همايش با پرسش و پاسخ همراه بود.


   

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹